• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Een klassieker. Mooie kar."
    Ik glimlach. Er zijn maar weinig meisjes die mooie auto's echt weten te appreciëren. Soms is het fijn er even met een jongen te kunnen over praten. De meesten interesseert het ook daadwerkelijk.
    "Een rode Volkswagen Beetle, met openschuivend dak uit '72. Of een Vista Cruiser, van twee jaar eerder. Zo eentje waarbij drie mensen vooraan kunnen zitten," denk ik verder. Ik grinnik even. "God. Ik zou me echt dood schamen mocht ik zo'n roze cabrio hebben waar dat ene meisje van school zo trots op is. Hoe heet ze, Stacey?"
    Nee, ik zie mezelf echt niet een roze auto zitten. En dan al helemaal niet naast Stacey. Ze is aardig, maar niet al te slim en kan wel een beetje meer zelfrespect gebruiken. Ik schud lachend mijn hoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Een rode Volkswagen Beetle, met openschuivend dak uit '72. Of een Vista Cruiser, van twee jaar eerder. Zo eentje waarbij drie mensen vooraan kunnen zitten. God. Ik zou me echt dood schamen mocht ik zo'n roze cabrio hebben waar dat ene meisje van school zo trots op is. Hoe heet ze, Stacey?"
    Grinnikend schud ik mijn hoofd. Alhoewel ik geen Stacey ken kan ik me na deze omschrijving wel voorstellen wat voor meisje het is, met een Barbie auto.
    "Nooit," grinnik ik. "Maar dan ook nooit zou ik in zo'n auto willen zitten."
    We lopen het park binnen. De grond veranderd hier van asfalt naar schelpengrind. Niet echt de meest prettige ondergrond maar gisteren is het me ook gelukt. Ik grinnik zachtjes omdat ze gister hier nog al te graag het water in wilde springen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik let er niet op waar we heen gaan, laat hem maar leiden. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
    "Nooit. Maar dan ook nooit zou ik in zo'n auto willen zitten."
    Ik moet luidop lachen. Blij dat we het eens zijn.
    "En daarom loop ik dus elke dag naar school," lach ik, alsof ik me dan ook überhaupt een auto kan veroorloven. Tussen afgeranseld worden en school heb ik nog niet eens de kans gehad mijn rijbewijs te halen. Maar ik ben ermee bezig.
    Ik blijf even staan en frons als ik de grond onder mijn voeten hoor kraken. Nee, niet kraken, knarsen. Tinkelen. Is dat een woord? Als ik naar beneden kijk, zie ik gebroken schelpen liggen. Ik besef bijna meteen waar we zijn. Het park. En enkele metertjes verderop ligt de vijver.
    Oh, heel netjes.
    Lachend kijk ik Michael aan.
    "Wilde je gaan zwemmen ofzo, Tarzan?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat nou? Ik was aan het oefenen. Zo lang ik maar geen stallen hoef uit te mesten."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Wat aan het oefenen? En waarom geen stallen uitmesten? Dat kan behoorlijk fijn zijn."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "En daarom loop ik dus elke dag naar school. Wilde je gaan zwemmen ofzo, Tarzan?"
    Ik schud lachend met mijn hoofd en laat ik aan de waterkant zakken.
    "Ik praat meisjes niet zo makkelijk uit hun kleding hoor," grinnik ik. "Dat doe ik liever met iets meer klasse dan te zwemmen in het park. Maar volgens mij was jij gister de gene die graag wilde zwemmen."
    Lachend kijk ik haar aan terwijl ik mijn krukken in het gras leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Wat aan het oefenen? En waarom geen stallen uitmesten? Dat kan behoorlijk fijn zijn."
    Ik lach zachtjes en kijk haar grijnzend aan.
    "Ik was aan het oefenen met kippetjes vangen," grinnik ik. "En ik heb nog nooit van mijn leven ook maar één dag op het platteland doorgebracht, de geur van mest vind ik niet aantrekkelijk en ik denk niet dat ik van jou nog kusjes krijg als ik dat klusje geklaard heb, daarom," voeg ik er serieus aan toe.
    Hooi stapelen, paarden voederen, gras afrijden. Geen probleem. Als ze het me vraagt, graag zelfs. Stallen uitmesten. Geen kans.

    Charlotte

    "Ik praat meisjes niet zo makkelijk uit hun kleding hoor. Dat doe ik liever met iets meer klasse dan te zwemmen in het park. Maar volgens mij was jij gister de gene die graag wilde zwemmen."
    Ik rol lachend met mijn ogen. Ligt het nu aan mij of spreekt hij zichzelf wel erg tegen? Ik ga rustig naast hem zitten nadat hij zijn kont in het gras geparkeerd heeft.
    "Kost je anders verdomd weinig moeite," mompel ik haast onverstaanbaar.
    Ik besluit het mezelf makkelijker te maken en ga op mijn buik in het zachte gras liggen. Blij dat hij niet op dat schelpengruis gaan zitten is.
    "Dat was zaterdag," herinner ik hem lachend. "Nu ben ik trouwens ook nuchter, zin om in een vuile parkvijver te zwemmen heb ik niet." grinnik ik. "Dat was trouwens geen uitnodiging om me dronken te voeren, al heb je ook meer klasse dan dat," voeg ik er lachend aan toe.
    Ik geloof niet dat er ook maar een meisje met het kleinste beetje tegenzin met hem naar bed geweest is. Maar zin of niet, ik ben het in elk geval niet van plan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik was aan het oefenen met kippetjes vangen. En ik heb nog nooit van mijn leven ook maar één dag op het platteland doorgebracht, de geur van mest vind ik niet aantrekkelijk en ik denk niet dat ik van jou nog kusjes krijg als ik dat klusje geklaard heb, daarom."
    "Hemel, marteling, ijsje, kip. Ik weet niet waar ik het meest trots op moet zijn."
    Ik schud even mijn hoofd.
    "Dan moet ik je dat maar leren, zeker? En vroeger sliep ik vaak in de stallen bij de paarden als ik niet kon slapen van een nachtmerrie of iets dergelijks."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik hoor haar iets mompelen maar van de woorden die ik denk te verstaan kan ik geen goede zin maken. Met een klein lachje kijk ik naar haar terwijl ze naast me komt liggen. Ik volg haar voorbeeld en ga op mijn rug liggen.
    "Dat was zaterdag. Nu ben ik trouwens ook nuchter, zin om in een vuile parkvijver te zwemmen heb ik niet. Dat was trouwens geen uitnodiging om me dronken te voeren, al heb je ook meer klasse dan dat."
    Lachend sluit ik mijn ogen.
    "Ik zal je niet dronken voeren," beloof ik haar.
    Ik denk dat ik daarnaast ook niet echt de kans er toe krijg, al zou ik dat willen. De warmte voelt daarbij veel te lekker om me te laten afkoelen. Dit is veel beter dan de sneeuw een aantal maanden geleden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Hemel, marteling, ijsje, kip. Ik weet niet waar ik het meest trots op moet zijn Dan moet ik je dat maar leren, zeker? En vroeger sliep ik vaak in de stallen bij de paarden als ik niet kon slapen van een nachtmerrie of iets dergelijks."
    Ik laat mijn ogen vluchtig over haar heen glijden en grinnik.
    "Je mag op alles trots zijn," zeg ik met een geniepig lachje. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en geef haar een paar kleine kusjes.
    "En ik zou liever andere dingen leren, zoals dat heerlijke accent dat net even naar boven kwam," voeg ik er grinnikend aan toe.

    Charlotte

    Ik kijk hoe hij op zijn rug gaat liggen en zijn ogen sluit. Je zou hem haast de zegen geven. Ik vouw mijn armen over elkaar en laat mijn hoofd erop rusten.
    "Ik zal je niet dronken voeren," zegt hij dan.
    Er verschijnt een brede lach op mijn lippen, anders dan alle keren dat hij er vandaag al gezeten heeft.
    "Dat weet ik," zeg ik kalm. "Ik vertrouw je."
    Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon die op mijn rug brandt. Op dit moment wenste ik dat ik geen zwart broek had aangetrokken want ik durf wedden dat ik het zo meteen snikheet krijg. Gelukkig heb ik een mouwloze top aan.
    "Al zou het op dit moment wel fijner zijn hier in bikini te liggen, ongeacht het gezelschap," lach ik.
    Een zomer aan zee lijkt me plots heel aantrekkelijk. Zonnen op het strand, het zand dat je voeten schroeit, het lauwe, zoute water van de zee dat je huid doet glinsteren. 's avonds aan een bar zitten met een lekkere cocktail terwijl er een warme bries door je haren waait. Genieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je mag op alles trots zijn. En ik zou liever andere dingen leren, zoals dat heerlijke accent dat net even naar boven kwam."
    Ik giechel wanneer hij me kusjes geeft.
    "Oh ja? Vind je mijn accent leuk?"
    Ik grinnik even en kus hem zacht terug.
    "Meestal probeer ik het te verbergen, hier valt het nogal op."
    Lief kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oh ja? Vind je mijn accent leuk? Meestal probeer ik het te verbergen, hier valt het nogal op."
    Ik barst in lachen uit en kijk haar vragend aan.
    "Meen je dat nou? Ik vind alles aan jou leuk. Maar sommige klankjes zijn wel heel erg schattig, zo lang het maar niet te plat klinkt," zeg ik eerlijk.
    Ik verberg mijn gezicht even in haar hals en zet er zachte kusjes in voor ik haar met een lief lachje weer aankijk.
    Je hebt het zwaar te pakken, O'Leary. En er valt niks meer aan te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Dat weet ik," zegt ze kalm. "Ik vertrouw je."
    Iets wat verrast kijk ik haar aan. Ik vertrouw je. De woorden toveren een glimlach op mijn gezicht. Het blijft toch vreemd. Ze kent me al maanden terwijl ik haar niet verder kan herinneren dan zaterdag. Het frustreert me keer op keer. Ik wil gewoon weten wat ik heb gedaan, ookal zal ik er niet bepaald trots op zijn.
    "Al zou het op dit moment wel fijner zijn hier in bikini te liggen, ongeacht het gezelschap."
    Ik lach zachtjes.
    "Je bent niet de enige," grinnik ik terwijl ik om me heen kijk. Er lopen hier flink wat meiden, en jongens, met vrij weinig kleding aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Meen je dat nou? Ik vind alles aan jou leuk. Maar sommige klankjes zijn wel heel erg schattig, zo lang het maar niet te plat klinkt."
    Voor ik antwoord, voel ik zijn lippen in mijn hals en ik bijt even op mijn terwijl ik mijn ogen sluit. Wanneer hij stopt kijk ik hem glimlachend aan.
    "Alles?"
    Ik kijk hem nadenkend aan.
    "Zelfs mijn ochtendhumeur?"
    Uitdagend grijns ik even.
    "Dat betwijfel ik ten zeerste, O'Leary."
    Ik spreek zijn naam iets zwoeler, speelser uit, fluister het in zijn oor en kijk hem geamuseerd aan. Zacht druk ik een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Je bent niet de enige," grinnikt Michael. Ik zou om me heen willen kijken om te zien of hij het over anderen heeft of over zichzelf, maar de warmte maakt me te lui om mijn hoofd op te tillen. Ik lig ook zo lekker. Het gras kietelt mijn armen en de beelden die nog steeds door mijn hoofd zweven zijn zo aantrekkelijk dat ik niks anders hoef te zien.
    "Shhh, ik ben in Cuba," lach ik. "Maar je mag altijd met me mee fantaseren," voeg ik er grinnikend aan toe.
    Met twee is altijd leuker dan alleen, toch? En Michael kennende durft hij wel eens met dingen op de proppen komen waaraan ik in de eerste instantie niet eens zou aan denken.

    Arion

    "Alles? Zelfs mijn ochtendhumeur? Dat betwijfel ik ten zeerste, O'Leary."
    Haar zwoele stem doet me rillen. Had ik nou net niet gezegd dat ik het al zo moeilijk had? Zodra ik haar lippen op de mijne voel is het echter vergeven.
    "Minder, maar ik kan ermee leven," geef ik eerlijk toe. Erover liegen heeft geen zin want dat wrijft ze me toch onder de neus zodra we op een ochtend beiden prikkelbaar zijn. Ik breng mijn lippen naar haar oor.
    "En als je van plan bent mijn achternaam telkens zo sexy uit te spreken, dan mag je hem altijd gebruiken," fluister ik. "Santiago," zucht ik er nog langzaam achter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Shhh, ik ben in Cuba. Maar je mag altijd met me mee fantaseren."
    Ik grinnik zachtjes en ga weer naast haar liggen.
    "Cuba dus," grinnik ik. "Op zo'n wit strand, wuivende palmbomen, klein briesje, turquoise zee met in de verte van die kleine visserbootjes. Aan de haven met achter ons van die schattig wit gekleurde huisjes. Rustig, uitgestorven, maar mooi. Met grote rotsen waarvan de fantastische salto's kan maken waarna je in een warme zee terecht komt die je eigenlijk niet eens afkoelt. Bedoel je dat?" vraag ik met een klein lachje.
    Het liefste zou ik per direct in het vliegtuig stappen er erheen vliegen. Heerlijk, een paar daagjes tussen al de heisa en bezorgde mensen vandaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."