• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Blij dat je van die beslissing afgestapt bent." Zucht Irial, ondertussen zijn zijn lippen naar mijn hals gegaan en is hij een sneller tempo gegaan.
    "Hmh." Kreun ik dan.
    Ik ril even als zijn hand over mijn buik naar beneden gaat en zijn vingers om mijn erectie legt en me begint af te trekken.
    Ik kreun luid maar probeer het niet al te hard te doen, we zijn nog altijd op school. Ik laat mijn hand over zijn borstkas gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga even douchen, dan kom ik denk ik wel weer. Heb een druk weekend achter de rug en ben nogal pijnlijk verbrand xd. tot zo]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Ik geniet best wel van je show, moet ik zeggen."
    Ik grinnik even en kijk hoe ze op tafel gaat zitten. Vervolgens draai ik me om en kijk haar lipbijtend aan. Ik wiebel met mijn kont terwijl ik mijn broek verder laat zakken en sla een keer op mijn kont. Ik schop snel mijn schoenen uit en stap uit mijn broek zodat ik alleen nog mijn boxers aan heb.
    Ik draai me terug om en bijt een keer op mijn wijsvinger waarbij ik een schattige blik naar haar richt. Vervolgens laat ik mijn handen over mijn lichaam naar beneden glijden maar net voor mijn boxer hou ik op. Lachend loop ik naar Mary toe om mijn lippen op de hare te drukken.

    Charlotte

    "Dat beloof ik," zegt Michael zacht.
    Ik zucht tevreden en laat mijn hand uit de zijne glijden om mijn glas te pakken. Eerlijk gezegd heb ik het weer warm.
    Ik leun tegen de rugleuning van de bank en hou mijn glas tegen mijn hals aan in de hoop dat het me zal afkoelen. Als het niet helpt, besluit ik het feit dat Michael naast me zit even te negeren. Ik haal een ijsblokje uit mijn glas waarmee ik langs mijn hals en over het stukje van mijn borstkas dat mijn topje niet bedekt ga.
    "Dat was leuk," zucht ik met gesloten ogen. "Ik ken niet veel mensen die met een gips zo weten te bewegen," voeg ik er met een glimlachje aan toe.

    Irial

    Ik ril als ik Kyle hoor kreunen, daarvoor alleen zou ik het al doen. Ik beweeg terug wat langzamer maar probeer ervoor te zorgen dat ik wat dieper in hem kom.
    "Niet inhouden," kreun ik zacht.
    Ik breng mijn lippen naar de zijne en kus hem liefdevol.
    Ik moet toegeven dat ik dit gemist heb, maar dit niet alleen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial vertraagd de snelheid iets en ik voel hem dieper komen.
    "Niet inhouden." Kreunt hij en brengt zijn lippen naar de mijne en kust me.
    Ik kus hem terug en doe mijn benen om hem heen en trek hem tegen me aan.
    Ik kreun weer luid en bijt zacht op zijn lip.
    Zaterdag en Zondag heb ik hier op moeten wachten, ik kon mezelf wel bezig houden maar ik heb dit zo erg gemist!
    Weer kreun ik even.

    [Oke nu ga ik echt douchen. xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik grinnik wanneer hij zijn broek verder uittrekt, maat wanneer hij op zijn vinger bijt, ga ik helemaal strijk. Ik pink een traantje weg wanneer hij zijn handen over zijn lichaam laat gaan, en beantwoord passioneel zijn kus.
    "Dat laatste was zo gay," mompel ik lachend tegen zijn lippen.
    Ik laat mijn handen even op zijn gezicht liggen terwijl ik hem kus, maar laat ze dan over zijn naakte lichaam glijden. Ik bijt op mijn lip terwijl ik hem aankijk.
    "Ik kan je wel niet zo'n denderende show geven," zeg ik zacht.
    Ik trek hem wat meer naar me toe, en lik even smekend over zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Tot mijn grote opluchting laat de zelf mijn hand los. Zo snel mogelijk doe ik mijn hand in mijn broekzak. Met mijn ogen volg ik haar bewegingen naar haar glas en ze houdt hem tegen haar hals. Vervolgens haalt ze een ijsklontje uit haar glas en beweegt hem over haar ontblote hals en borstkas. Het is maar goed dat zij haar ogen gesloten heeft want vol ongeloof kijk ik naar haar bewegingen. Doe ze dit expres? Speelt ze het allemaal echt zo gemeen?
    "Dat was leuk. Ik ken niet veel mensen die met een gips zo weten te bewegen."
    Ik draai mijn hoofd weg om me op iets anders te concentreren wat niet echt wilt lukken.
    "Euh, ja," stamel ik zachtjes. "Leuk."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik weet toch even niet hoe ik met Iri moet reageren.]

    Arion

    "Dat laatste was zo gay. Ik kan je wel niet zo'n denderende show geven."
    Ik huiver als haar handen over mijn lichaam glijden. Ik stap zonder aarzeling naar haar toe als ze me tegen zich aan trekt.
    "Maakt niks uit," mompel ik als ze over mijn lippen likt.
    Ik druk mijn lippen op die van haar en open mijn mond een stukje.
    Ondertussen glijden mijn handen weer onder haar t-shirt.

    Charlotte

    "Euh, ja. Leuk."
    Mijn ogen schieten open als ik de onzekerheid in zijn stem hoor. Zonder echt na te denken gooi ik het ijsblokje, of wat er van over is, naar het andere eind van de kamer.
    "S-sorry," zeg ik, geschrokken van mezelf. "Zo bedoelde ik het niet. Ik had warm en- s- sorry."
    Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en kan wel door de grond zakken van schaamte. Ik schud mijn hoofd even en kijk hem verontschuldigend aan. Ik had er eerlijk gezegd echt niet aan gedacht dat het nogal -jeweetwel- zou overkomen.
    "Ik meende het echt toen ik zei dat ik vrienden met je wil zijn," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maakt niks uit."
    Ik grijns even en laat mijn tong een spel met de zijne spelen. Wanneer ik zijn handen weer onder mijn shirt voel verdwijnen, trek ik het uit, waardoor ik mijn lippen even van de zijne moet halen. Ik gooi het shirt ergens willekeurig neer en druk mijn lippen weer op de zijne. Mijn benen sluiten zich onbewust om zijn middel om hem nog dichter tegen me aan te trekken. Kleine elektrische schokjes die door mijn onderbuik trekken, maken me ervan bewust hoe opgewonden ik word. Voorzichtig en een beetje afwachten laat ik een van mijn handen langs de rand van zijn boxer glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "S-sorry. Zo bedoelde ik het niet. Ik had warm en- s- sorry."
    Ik kijk opzij. Wanneer ik haar hoofd in haar handen zie slik ik even. Haar verontschuldigende blik volgt. Ik sla mijn ogen neer. Ergens voel ik me schuldig, heel schuldig.
    "Ik meende het echt toen ik zei dat ik vrienden met je wil zijn."
    Ik knik zachtjes en kijk haar onzeker aan.
    "Ja," beaam ik bijna fluisterend. "Maar alles wat je doet. Wat ook maar een beetje-," ik stop even om naar het goede woord te zoeken. "Flirterig? Of verleidend over kan komen, ook al meen je het niet, komt wel zo over. En het komt door mij. Deze hele situatie komt door mij maar het maakt me zo onzeker. Ik snap het allemaal niet. Dan weet ik niet wat ik wel en niet kan maken. Hoe ik ergens op moet reageren, of ik überhaupt ergens op moet reageren."
    Ik sla mijn ogen neer en kijk weer weg. Opnieuw probeer ik mezelf te concentreren op een kleine kamerplant. Ik ben echt werkelijk alles aan het verzieken hier.

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Elise: Kan je echt niets bedenken? Komt het door mij? Ben ik zo slecht in rpg'en dat jij niets meer weet.....??????]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Als ze me dichter tegen zich aantrekt voel ik het bloed in mijn lichaam zich op één bepaalde plaats concentreren. Ik kijk haar aan terwijl ze haar handen langs mijn boxer laat gaan.
    Om haar gerust te stellen, druk ik mijn lippen zachtjes op de hare.
    Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan. Haar warme huid lijkt de mijne in vuur en vlam te zetten. Zonder haar lippen los te laten maak ik de sluiting van haar bh los.

    Charlotte

    "Ja. Maar alles wat je doet. Wat ook maar een beetje- Flirterig? Of verleidend over kan komen, ook al meen je het niet, komt wel zo over. En het komt door mij. Deze hele situatie komt door mij maar het maakt me zo onzeker. Ik snap het allemaal niet. Dan weet ik niet wat ik wel en niet kan maken. Hoe ik ergens op moet reageren, of ik überhaupt ergens op moet reageren."
    Ik weet even niet wat zeggen, dus leg ik mijn hand maar op de zijne, zonder bijbedoelingen. Ik slik even.
    "Je hebt gelijk, het komt door jou," zeg zacht. "Maar niet zoals jij het bedoelt. Als ik flirterig of verleidend overkom, dan is het gewoon omdat ik me op mijn gemak voel bij jou. Dat is altijd al zo geweest als ik met je kon praten. Dat effect heb je altijd al op me gehad. Je humor spreekt me aan, je kan luisteren. En dat betekent niet dat ik iets meer wil, want zoals ik al zei, we kennen elkaars handboekje niet en ik wil niet dat het nog een keer fout loopt. En neem daarvoor ook alsjeblieft niet weer de schuld alleen op jezelf. Ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet tot je aangetrokken voel, maar ik ben niet van plan er naar te handelen. Het spijt me als ik je het gevoel gegeven heb dat er een druk op je schouders ligt. Dat is niet zo. Wij kunnen vrienden zijn, goede vrienden, en meer dan dat is niet noodzakelijk. Het is gewoon, bij jou voel ik me veilig, nog steeds."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik huiver wanneer hij me tegen zich aan trekt. Langzaam laat ik mijn bh van mijn lichaam glijden, en sla onzeker mijn ogen neer. Ik sluit mijn ogen helemaal wanneer ik mijn lippen zacht weer op de zijne plaats.
    Voorzichtig haak ik mijn duimen in de rand van zijn boxer en trek die langzaam naar beneden. Ik bijt even op zijn lip, en laat mijn hand liefdevol over zijn erectie. Hoewel ik hier absoluut geen ervaring mee heb, buiten die ene keer dan met hem, begin ik hem langzaam af te trekken. Ik merk dat ik ook meer en meer opgewonden word. Ik til mijn rokje wat op, en leg subtiel zijn hand op mijn bovenbeen. Zijn aanrakingen maken me gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Wanneer ze haar hand op de mijne legt wil ik hem weg trekken. Snapt ze niet dat ik dit soort dingen juist bedoel?
    "Je hebt gelijk, het komt door jou," zeg zacht. "Maar niet zoals jij het bedoelt. Als ik flirterig of verleidend overkom, dan is het gewoon omdat ik me op mijn gemak voel bij jou. Dat is altijd al zo geweest als ik met je kon praten. Dat effect heb je altijd al op me gehad. Je humor spreekt me aan, je kan luisteren. En dat betekent niet dat ik iets meer wil, want zoals ik al zei, we kennen elkaars handboekje niet en ik wil niet dat het nog een keer fout loopt. En neem daarvoor ook alsjeblieft niet weer de schuld alleen op jezelf. Ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet tot je aangetrokken voel, maar ik ben niet van plan er naar te handelen. Het spijt me als ik je het gevoel gegeven heb dat er een druk op je schouders ligt. Dat is niet zo. Wij kunnen vrienden zijn, goede vrienden, en meer dan dat is niet noodzakelijk. Het is gewoon, bij jou voel ik me veilig, nog steeds."
    Ik bijt zachtjes op mijn onderlip nadenkend over mijn volgende stap. Even haal ik een hand door mijn haar en dan maak ik mijn ogen weer los van de saaie kamerplant.
    "Ik zal mijn best doen," zeg ik zachtjes. "Mijn best om alles vriendschappelijk op te vatten."
    Meer kan ik niet uit mijn keel krijgen. Het benauwd me allemaal een beetje. Alsof de muren op me afkomen en ik wel naast haar moet blijven zitten. Langzaam sta ik op en ik pak mijn krukken.
    "Heeft Mary ook een balkon?" vraag ik piepend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Colfer schreef:
    Jeremy

    "Gelukkig maar."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat kriebelt."
    Ik druk een kusje op haar lippen.

    [Veel succes ;D]


    Donna

    Ik giechel zachtjes en ontvang gretig zijn kusje.
    "Kriebelt het fijn?" vraag ik zachtjes.
    Ik laat mijn vingertoppen over zijn armen strijken en druk een liefdevolle kus op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (ik ben er weer :))