• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ze staan prima."
    Ik bekijk het zelf nog even en heb er mijn bedenkingen bij maar ik heb geen zin het opnieuw los te maken, dus laat ik het maar zo. Ik wil net verder naaien wanneer ik Michael hoor zuchten. Fronsend kijk ik op. Hij ziet er uit alsof hij met zijn gedachten ergens anders zit.
    "Heb ik iets verkeerds gezegd net?" vraag ik zacht.
    Ik slik een opkomende krop in mijn keel weg en richt me weer op het beertje. Volgens mij is het makkelijker voor hem om te praten als ik hem niet aankijk en eerlijk gezegd voel ik me zelf ook rustiger nu ik iets om handen heb.
    Ik naai de knoop er nauwgezet terug verder aan. Ik twijfel even of Mary me het kwalijk zal nemen of er juist blij mee zijn. Je hebt zo van die mensen die hun teddy liever half aan elkaar houden dan dat er iets aan verandert. Nee, Mary kennende zal ze er blij mee zijn.

    Arion

    "W-wil je misschien wel even zeggen wanneer je..? Ik ben nog niet echt helemaal.."
    Ik bijt op mijn onderlip en knik zachtjes. Dat was ik sowieso wel van plan. Ik denk niet dat ik het type ben om meisjes te "verrassen" wat dat betreft.
    Een huivering doet mijn lichaam even rillen. Haar gebaren komen nogal plagerig over en het maakt me gek.
    Ik laat opnieuw mijn hand door haar haren en kijk haar liefdevol aan.
    Op dit moment kan het me zelfs net schelen dat we op school zijn.
    "Straks is het-" Ik pauzeer even om adem te halen. "Jouw beurt," maak ik mijn zin af. Dat is een belofte. Voor wat hoort wat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Straks is het- Jouw beurt."
    Ik knik zachtjes en kijk hem even verliefd aan. Terwijl ik hem verder aftrek, druk ik enkele kusjes op zijn onderbuik en streel weer met mijn duim over zijn eikel. Het voelt een beetje vreemd dat ik dit nu doe, en vooral hoe, maar ik wil dat hij geniet, en ik heb echt geen idee hoe ik het voor hem nog aangenamer kan maken. Na een tijdje lik ik weer zacht over zijn eikel en druk kusjes over zijn gehele penis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Heb ik iets verkeerds gezegd net?"
    Ik schud zacht met mijn hoofd.
    "Nee, niets verkeerd," zeg ik niet al te hard op. "Eigenlijk te weinig. Ik wil het gewoon afsluiten, weten wat er is gebeurd en daarna weg. Weg aan alles wat me aan deze hele situatie verbindt, met eraan herinnert. Ik wil naar een grote stad met een grote toekomst. Waar ik opnieuw kan beginnen met nieuwe mensen."
    Schuin kijk ik haar aan. Hoe ze zal reageren weet ik niet. Iets wat onzeker bijt ik op mijn onderlip.
    "Naar Chicago," ga ik zachtjes verder. "Cincinnati of Phoenix. Waar ik niemand ken en niemand dingen over mij weet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik sluit mijn ogen en voel mijn hoogtepunt naderen.
    Voorzichtig duw ik haar hoofd iets dichter naar mijn penis toe. Liefst zou ik willen dat ze hem weer volledig in haar mond neemt, maar opnieuw durf ik het haar niet echt vragen.
    De vraag daarnet was al een drempel, dit gaat me iets te ver.
    Mijn ademhaling wordt onregelmatiger en er trekken elektrische schokken door mijn onderbuik.
    Nog heel even en dan is het zover.

    Charlotte
    "Nee, niets verkeerd. Eigenlijk te weinig. Ik wil het gewoon afsluiten, weten wat er is gebeurd en daarna weg. Weg aan alles wat me aan deze hele situatie verbindt, met eraan herinnert. Ik wil naar een grote stad met een grote toekomst. Waar ik opnieuw kan beginnen met nieuwe mensen. Naar Chicago, Cincinnati of Phoenix. Waar ik niemand ken en niemand dingen over mij weet."
    Abrupt hou ik op waarmee ik bezig was. Ik wil hem vragen of hij dat kan herhalen, maar ik weet zeker dat ik hem goed verstaan heb. Dat was het dus. Hij wilde gewoon antwoorden op de dingen die hij vergeten is, door zijn eigen toedoen dan nog wel om dan te verdwijnen? Hij was nooit van plan om na vandaag ook nog maar iets tegen me te zeggen en toch liet hij me in die waan. Nee, dan had ik liever gehad dat hij me mijn verdriet gewoon liet verwerken. Valse hoop is erger dan een gebroken hart.
    Ik zet het beertje naast me neer en sta op. Ik loop naar de stoel waar ik mijn tas aan gehangen heb en haal er mijn portefeuille uit. Vijftien euro heb ik zitten, dat moet genoeg zijn voor de spaghetti en het water. Verder ben ik hem niks schuldig. Ik loop terug naar Michael en gooi het geld zonder iets te zeggen in zijn schoot. Voor ik het goed en wel besef, raakt mijn hand zijn wang met een luide klap.
    "Was gewoon bij me vandaan gebleven," zeg ik kortaf.
    Zodra ik mijn onderlip voel trillen draai ik me om en loop naar het raam. Ik ga niet huilen. Niet voor hem, niet meer. Als hij zo makkelijk van me af komt, dan is hij het niet waard. Duizend verwijten spoken door mijn hoofd maar ik blijf stil naar buiten staren. Als dit is waarmee vergeving beloond wordt, dan doe ik het nooit meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hoor hoe zijn ademhaling versnelt en weet dat het niet lang meer duurt. Ik stop heel even, en druk gewoon kusjes op zijn onderbuik, zonder hem te verwennen. Hierna trek ik hem langzaam weer af, en neem hem weer in mijn mond. Mijn tong streelt langs zijn huid en ik beweeg mijn hoofd even op en neer.
    Ik druk kleine kusjes over zijn hele penis en pijp hem, tot ik weet dat hij zijn hoogtepunt gaat bereiken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Tot mijn verbazing staat ze op. Met mijn ogen volg ik haar terwijl ik mezelf voorbereid op een enorme scheldpartij. Met grote ogen kijk ik hoe ze op me afkomt. Nadenken kan ik gewoon niet meer, ik wil het niet meer. Ze gooit geld op me schoot. Voordat ik uit kan wijken voel ik een hand branden op mijn wang. Uit woede spring ik op maar vergeet dat ik dat niet kan. Met een harde knal val ik weer terug op de bank.
    "Was gewoon bij me vandaan gebleven."
    Ik zucht diep en kijk haar boos aan.
    "Je begrijpt het niet," sis ik woedend. "Weet je hoe het voelt als iedereen meer weet over jou dan jij zelf. Over je familie, relaties, bezigheden, elke seconde ben ik kwijt en ik wil ze terug, Charlotte. Allemaal terug. Als ik dat heb dan ga ik inderdaad weg, ik wil dit niet nog een keer. Niet nogmaals me laten benauwen door mijn omgeving."
    Dit keer sta ik iets langzamer op waardoor ik wel gewoon kan blijven staan.
    "Maar jij zal het wel niet meer snappen," ga ik boos door. "Ik vlucht weg voor mijn probleem. En je bent me meegevallen, in eerste instantie leek je me een soort slet met je nieuwe overdreven kleding. Het lijkt het omgekeerde alhoewel jou argessiviteit me weer aan het denken heeft gezet. Daarbij hebben wij het wel de hele tijd over vergeving maar waarom zou jij me überhaupt moeten vergeven?"
    Doordringend kijk ik haar aan. Ik sta te trillen op mijn benen omdat ze zowel mijn gewicht niet houden als mijn woede en angst. Ik wil helemaal niet zo te keer gaan. Ik zeg gewoon wat ik denk, wat ik wil doen en zij wordt boos.
    "Dit is nog altijd mijn leven, opnieuw, mijn tweede. Ik heb die kans gekregen en ik wil nu graag mijn kansen benutten. Je leek me leuk om vrienden mee te worden maar als ik zelf om dit al word geslagen houdt het voor mij allemaal wel op."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Mmmary," breng ik moeizaam uit als teken dat het zo ver is.
    Er rolt een reeks van kreunen en zuchten over mijn lippen en ik leg mijn beide handen weer tegen de kast achter me.
    Even voelt het alsof de aarde onder mijn voeten aan een razend tempo rond draait, tot ik besef dat het mijn eigen hoofd is dat hiervoor zorgt. Ik laat me op mijn kont zakken en kom zo recht tegenover Mary te zitten.
    "Hoi," zeg ik met een hijgerig lachje. "Dat was-"
    Ik hou mijn handen even omhoog omdat ik er geen woord voor kan verzinnen.

    Charlotte

    Ik schud woedend mijn hoofd als hij me een slet noemt. Als hij dat woord nog een keer in de mond neemt, heb ik nog een bijpassende klap voor zijn linkerwang.
    "Dit is nog altijd mijn leven, opnieuw, mijn tweede. Ik heb die kans gekregen en ik wil nu graag mijn kansen benutten. Je leek me leuk om vrienden mee te worden maar als ik zelf om dit al word geslagen houdt het voor mij allemaal wel op."
    Ik draai me ziedend om. Mijn ogen schieten vuur en ik bal mijn vuisten naast mijn lichaam.
    "Lieg niet. Je was helemaal niet van plan vrienden met mij te worden. Wat was je van plan? Brieven sturen vanuit Phoenix? Laat me niet lachen. Lekker excuus heb je nu om zonder schuldgevoel te vertrekken," zeg ik kil. "Prima dat je een nieuwe kans wil, maar laat mij dan niet geloven dat ik die ook heb om ze dan onder mijn neus vandaan te rukken als je precies wist wat je van plan was. En je hebt lef, Michael, dat je mij een slet noemt terwijl jij een booty call maakt waar ik gewoon bij zit. Je hebt gelijk, misschien ga je beter ergens heen waar ze die idiote grijns op je gezicht niet herkennen. Laat ik nog een laatste goede daad doen en het makkelijk voor je maken."
    Zonder hem aan te kijken wandel ik naar buiten. Nog snel trek ik mijn handtas van de stoel. Ik trek de deur met een harde klap achter me dicht. Ik weet nog rustig door de gang te wandelen maar kan niet snel genoeg de trap af rennen. Waar ik heen ga? Geen idee.
    Misschien moet ik maar gewoon naar school gaan. Ja, de gymzaal. Rennen. Letterlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mmmary."
    Ik neem hem uit mijn mond wanneer hij me waarschuwt, en trek hem zachtjes af, met als gevolg dat er wat in mijn hals hangt. Ik neem een papieren zakdoekje, en kuis het zorgvuldig op.
    Glimlachend kijk ik naar Arion die voor me komt zitten.
    "Hoi. Dat was-"
    Ik grinnik even en voel mijn gezicht rood worden. Uit mijn tas neem ik een flesje water om enkele slokken te nemen, het blijft een beetje raar. Ik druk mijn lippen even op de zijne.
    "Je bent het meer dan waard," fluister ik zacht.
    Verliefd kijk ik hem aan, en ga ook gewoon op de grond zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Lieg niet. Je was helemaal niet van plan vrienden met mij te worden. Wat was je van plan? Brieven sturen vanuit Phoenix? Laat me niet lachen. Lekker excuus heb je nu om zonder schuldgevoel te vertrekken. Prima dat je een nieuwe kans wil, maar laat mij dan niet geloven dat ik die ook heb om ze dan onder mijn neus vandaan te rukken als je precies wist wat je van plan was. En je hebt lef, Michael, dat je mij een slet noemt terwijl jij een booty call maakt waar ik gewoon bij zit. Je hebt gelijk, misschien ga je beter ergens heen waar ze die idiote grijns op je gezicht niet herkennen. Laat ik nog een laatste goede daad doen en het makkelijk voor je maken."
    Met een ongelooflijk gezicht schud ik mijn hoofd. Voordat ik ook maar iets kan zeggen is ze al weg. Moedeloos laat ik me in de bank ploffen en ik sluit mijn ogen. Haar woorden herhalen zich in mijn hoofd als ik mezelf tot rustig probeer te wanen. Vermoeid haar ik een hand door mijn hoofd. Voordat ik ook maar iets ga doen moet ik hier weg. Met een klein beetje van mijn kracht pak ik mijn krukken en mijn rugzak en loop ik het appartement ook uit. Booty call. Is dat wat zij denkt? Diep haal ik adem. Ik weet niet of het eerlijk was wat ik zei maar ik vind het echt zo. Buiten zie ik haar al niet meer. Op dit moment maakt het me ook helemaal niet uit waar ze heen gaat, als het maar heel verweg is. Goede daad. Ik ben er vanaf gesprongen, ik heb die keuze gemaakt in mijn leven. Mijn leven. Hallo, ik heb geen vergifenis van haar nodig. Ik maak mijn eigen keuze. Zelfs als ik niet weg zou gaan zou ik willen weten wat er is gebeurd alles. Niet langzaam aan, ik moet het achter me kunnen laten. Dit moet mijn leven niet maanden moeten gaan beheersen. Ondertussen merk ik dat mijn ademhaling al rustiger is geworden. Op een rustig tempo slenter ik door het deel van de stad dat ik niet ken totdat ik bij het een klein kerkje is. Twijfelend blijf ik staan maar besluit dan toch om naar binnen te gaan. Voorzichtig open ik de zware deur en ga ik achter in een bank zitten en sluit mijn ogen. Ik wil gewoon mijn eigen leven weer terug. Het zelf weer gaan leiden zonder dat iets anders het beïnvloed. Dat is het enige wat ik vraag. Alstublieft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je bent het meer dan waard," fluistert Mary zacht nadat ze me een kusje gegeven heeft. Ik neem snel mijn trui en leg die achter haar neer voor ik haar voorzichtig achterover duw.
    Ik ga naast haar liggen en druk mijn lippen teder op de hare.
    "In dat geval maak ik mijn belofte graag waar," fluister ik op mijn beurt.
    Ik laat een hand tussen haar benen glijden en kus liefdevol verschillende plaatsjes in haar hals terwijl ik een vinger bij haar naar binnen breng. Blijkbaar vond ze het zelf ook wel behoorlijk opwindend.

    Charlotte

    Mokkend loop ik door de straten, mijn gezicht naar de grond gericht om mijn tranen te verbergen.
    Hoe kon hij? Doen alsof hij echt vrienden wilde zijn terwijl hij alleen op antwoorden uit was? Die had ik hem zo ook wel gegeven. Ik heb niks gedaan, hij kwam naar mij toe. Ja, ik heb me vandaag gelukkiger gevoeld dan alle voorbije weken bijeen geteld. Maar tegen welke prijs?
    Koppig veeg ik mijn tranen weg. Ik wil niet.
    Was hij nou maar gewoon naar Chicago of waar hij ook heen wilde vertrokken zonder dit te doen, dan had ik me nog enkele dagen misschien weken wat slapjes gevoeld en was ik gewoon verder gegaan. Maar dit?
    Ik trap tegen een leeg blikje aan en besluit nooit nog iets voor een ander te doen tenzij ik er zelf baat bij heb. Als mensen mij zo schaamteloos gebruiken om hun doel te bereiken en er dan vandoor te gaan, dan hoef ik geen haar beter te zijn. Laat maar vergaan de mensheid, rottig ras.
    Ik steek de straat over en hoor een luid getoeter, gevolgd door een klap. Hoe ik plots op de grond terecht kom, is me een raadsel. Ik snap ook niet waarom alles wazig is. Boven me zweeft een hoofd met blonde haren.
    "Mam?" Nee, dat kan niet. Niet mama. "Mary?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "In dat geval maak ik mijn belofte graag waar."
    Ik houd mijn adem even in wanneer hij zijn hand tussen mijn benen laat glijden en een vinger bij me naar binnen brengend, brengt hij enkele kreuntjes bij me teweeg. Ik open mijn benen een beetje, zodat hij er beter bij kan, en sluit genietend mijn ogen. Lipbijtend kreun ik zacht en er trekt een rilling door mijn rug.
    "Arion," fluister ik zacht wanneer hij langs mijn gevoelige plekje streelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Arion," fluistert ze, voorafgegaan door enkele kreuntjes.
    Zonder iets te zeggen zet ik mijn lippen op haar sleutelbeen en kus me een weg naar beneden. Plagerig kus ik haar onderbuik, haar heupen en lies. Telkens ontwijk ik dat ene plekje.
    Ik hoop maar dat ze er van kan genieten.
    Om mijn plagerijtjes goed te maken, breng ik een tweede vinger bij haar binnen. Ik kijk haar even aan en laat dan mijn tong cirkeltjes maken over haar gevoeligste plekje. Het smaakt raar, maar absoluut niet slecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    De tranen lopen inmiddels over mijn wangen. Misschien is het ook wel allemaal mijn schuld, alles. Zuchtend laat ik mijn hoofd op mijn handen steunen en ik kijk naar de grond. Om me heen hoor ik wel beweging maar echt reageer ik er niet op. Ik heb er genoeg van. Van de hele mensheid. Alles wat ik doe en wat ik zeg is verkeerd. Ik wil gewoon mijn antwoorden, het was in eerste instantie mijn eerste prioriteit inderdaad. Later begon ik haar echt leuk te vinden. Me echt in haar te interesseren maar verpesten van iets gaat zo makkelijk. Met een half oor hoor ik dat iemand naast me komt zitten terwijl ik zelf verder ga. Op dit moment hoef ik geen luisterend oor. Ze zullen me allemaal het zelfde vertellen als Charlotte deed. Ik zit fout en ergens weet ik het ook wel maar ik wilde vrienden zijn. De vlucht is alleen aantrekkelijker. Weg. Het klinkt mooi maar het zal me achtervolgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik trek mijn buik even in wanneer ik zijn lippen op mijn huid voel kriebelen.
    Een opgewonden zucht, gepaard met een kreun, ontsnapt mijn mond wanneer hij een tweede vinger naar binnen laat glijden. Ik kreun even zijn naam, en kronkel wat met mijn heupen wanneer ik ook zijn tong voel. Ik ben te opgewonden om het erg lang vol te houden, vrees ik. Ik sluit mijn ogen. Het is sterker dan mezelf wanneer ik mijn hand op zijn hoofd leg, en mijn heupen iets kantel om hem beter te voelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik moet mijn best doen niet te lachen als ik haar hand op mijn hoofd voel. Ik beschouw het maar als een goed teken omdat ik dat daarnet bij haar deed toen ik het lekker vond.
    Ik weet even niet of meisjes dit lekker vinden, maar besluit het toch te proberen. Ik lik nog een paar keer over haar clitoris en zuig er vervolgens heel zachtjes op.
    Mijn vingers beweeg ik iets sneller.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.