• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(lolol ik ook)(na al die tijd)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

(kell? ready voor opstaande maya?)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Arion

"Wat? Nee..."
    In een wip is ze weer bij me. Haar lekkere geur leidt me zo af dat ik er even van schrik als ze me kust. Het duurt echter niet lang voor ik haar terug zoen.
    "Dat is uiteindelijk toch waar het allemaal om draait, niet? Elkaar beter leren kennen, uitvinden wat de andere lekker vindt... En met de ervaringen die we beiden hebben, kan dat wel eens verkeerd aflopen. Maar dat is niet jouw fout. Je bent geen eikel. En ik kan je je zo toch niet weer laten aankleden?"
    Eerlijk gezegd kan dat laatste me niet zoveel schelen, ik zou me er uiteindelijk veel slechter bij voelen te weten dat ik haar ergens toe gedwongen heb waar ze nog niet klaar voor is dan een paar uur met blauwe ballen rond gelopen te hebben. Ik krijg echter geen tijd om te protesteren want ze drukt haar lippen op de mijne en het duurt niet lang voor ik ze steeds meer naar onder op mijn lichaam voel zakken.
    Ik hap naar adem als ik haar lippen op mijn eikel voel. Rillingen zorgen voor kippenvel over mijn hele lichaam.
    "Zeg het me alsjeblief wanneer ik iets fout doe."
    Ik schud mijn hoofd als teken dat ik nu nog helemaal niks op te merken heb. Heb ik eigenlijk nog nooit gehad, bij de weinige dingen die we al gedaan hebben. Ik vind het hoe dan ook denk ik fijn met haar.
    "Doe dat nog een keer?" vraag ik bijna smekend. Ik vraag me af of ze het gehoord heeft, want van mijn stem blijft er nu al niet veel meer over. Mijn lichaam is even op andere dingen afgesteld dan praten.

Charlotte

Ik hou mijn focus op het doel om Beertje terug te laten zien als ik voel en hoor hoe Michael weer naast me komt zitten. Als ik hem zijn keel hoor schrapen, kijk ik hem even vanuit mijn ooghoeken aan om te laten blijken dat ik weet dat hij er is.
    Ik leg een knoopje in de draad als ik net het eerste oogje erop genaaid heb.
    "Zou je- Zou je over ons willen vergeten. Over hoe het was? Alleen als je het zelf wilt natuurlijk."
    Ik glimlach als ik merk hoe zacht hij probeert met me om te gaan. Ik neem de schaar en knip de draad achter het knoopje los en knik even.
    "Daar ben ik vollop mee bezig," antwoord ik eerlijk.
    Ik haal mijn gebruikte draad af de naald en knip een nieuwe af voor het tweede oog. Met verbazingwekkende handigheid weet ik hem meteen door het oog van de naald te krijgen.
    "Beschouw me maar als een tweede Arion. Alleen delicater, beter gevormd en minder harig. Alleen als je het zelf wilt natuurlijk." Die laatste twee zinnen zeg ik met een klein lachje.
    Ondertussen ben ik het tweede oogje al op de teddy aan het naaien. Ik hou hem even bij me vandaan en kijk of de knopen een beetje op gelijke hoogte staan. Als ik het niet zeker weet, hou ik hem even voor Michael.
    "Kijkt hij scheel?" vraag ik zacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Doe dat nog een keer?"
    Ik grijns zachtjes en druk nog enkele kusjes op zijn eikel.
    "Zie je?" fluister ik glimlachend.
    "Stukje bij beetje, Arion, we komen er wel."
    Ik kijk hem even aan en verstrengel met mijn vrije hand onze vingers.
    Ik richt me weer tot zijn erectie en lik even over zijn eikel. Langzaam neem ik hem een stukje in mijn mond. Het voelt even raar aan, maar ik zet het gevoel van me af. Het is niet bepaald vies ofzo, vind ik.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

(is kelly still here?)

Arion

Ik ril als ze mijn wens inwilligt.
    "Zie je? Stukje bij beetje, Arion, we komen er wel."
    Ik knik even maar kan me verder niet echt concentreren als ik haar tong over mijn eikel voel gaan. Ik zet mijn handen tegen een kastje achter me om steun te zoeken als ik voel hoe ze 'hem' in haar mond neemt.
    Een zucht van opwinding verlaat mijn lippen.
    Even vraag ik me af waarom ik dit nog niet eerder met een meisje gedaan heb, maar als ik naar beneden kijk weet ik het weer. Er is niemand zoals Mary, niemand anders dan haar waarmee ik het zou willen. Ik laat voorzichtig een hand door haar haren gaan als teken van goedkeuring.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik laat mijn tong cirkeltjes maken om zijn eikel, en neem hem iets verder in mijn mond. Langzaam beweeg ik mijn hoofd, zodat hij in me beweegt.
    Een maand geleden zou ik mezelf voor zot verklaard hebben, mocht ik weten dat ik hier nu zo zou zitten, maar ik hou van Arion, ik weet en voel het gewoon, en elke stap die ik neem, die een eerste is, wil ik met hem zetten. Zowel hem als mezelf verkennen doe ik het liefst met hem.
    Mijn handen kriebelen even over zijn onderbuik.

Arion

Ik besluit te blijven kijken, omdat het alleen maar tot mijn opwinding bijdraagt. Er trekt een schokje door mijn onderbuik als ze verder gaat. Ik bijt op mijn onderlip om een kreun te smoren voor hij mijn lippen kan verlaten. Mijn hand woelt zachtjes door haar haren.
    Ik lach zachtjes als ze mijn buik kriebelt, zowel omdat het kietelt als dat het best wel opwindend is.
    "Lekker," zucht ik.
    Ik kan haar in elk geval laten weten dat ze goed bezig is.

Michael

"Daar ben ik vollop mee bezig. Beschouw me maar als een tweede Arion. Alleen delicater, beter gevormd en minder harig. Alleen als je het zelf wilt natuurlijk."
    Licht fronsend kijk ik haar aan en ik zak wat onderuit. Even laat ik me ogen weer naar de kamerplant glijden, mijn inmiddels bekende vluchtsoord. Ze snapt het niet, ik moet hier snel doorheen. Even door de zure appel heen bijten en dan zal het allemaal weer beter gaan. Dan kan ik door gaan. Misschien zelfs weggaan. Helemaal weg. Gewoon naar een grote Amerikaanse stad. Iets zoals Chigago, of Phoenix, iets niet te voor de hands liggends. Dan kan ik dit hoofdstuk gewoon afsluiten en ergens anders opnieuw beginnen. Ik schrik wat op als ik opeens de beer voor mijn vizier krijg.
    "Kijkt hij scheel?"
    Zonder echt goed te kijken schud ik mijn hoofd.
    "Ze staan prima," zeg ik wat afwezig en ik zucht zachtjes.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ik ga slapen.]

Mary

"Lekker."
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "W-wil je misschien wel even zeggen wanneer je..? Ik ben nog niet echt helemaal.."
    Met een verontschuldigende blik trek ik hem zachtjes af, en druk weer kusjes op zijn penis. Af en toe streelt mijn tong er eens over, en ik hou me in om mijn vrije hand niet tussen mijn benen te brengen. Ikzelf ben ook behoorlijk opgewonden hierdoor.

Mebarak schreef:
    (...)

Donna

Ik giechel zachtjes en ontvang gretig zijn kusje.
    "Kriebelt het fijn?" vraag ik zachtjes.
    Ik laat mijn vingertoppen over zijn armen strijken en druk een liefdevolle kus op zijn lippen.

Waarschijnlijk heb je er niets aan maar ik kan niet zo veel met haar.

Maya Hart

Langzaamrek ik me uit, en stap uitmijn bed.
    Met een veel te klein hemdje aan loop ik naar beneden, niemand.
    Dan loop ik weet naar boven en stop ik voor André zijn kamer deur.

Levi

Langzaam word ik wakker, ik check de wekker, WAT! DAT DING IS NIET AFGEGAAN. ik smijt de wekker weg en spring uit me bed, ik kleed me om en stoot het een en ander om. Oja wacht, ik had een paar uur vrij. fuck. Ik raap de omgevallen dingen op, wat is dit? ik draai de hormoon spuit om, ik krijg een vals lachje op mijn lippen en sluip naar André's kamer. gelukkig is er nog niemand wakker, André slaapt nog, ik spuit het spul in zijn been en gooi de spuit in de prullenbak.

ik doe de deur dicht en schrik van Maya, die slaperig voor me staat. "Hij slaapt nog" mompel ik en loop de trap af zonder op haar te wachten.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Maya Hart

'Hij slaapt nog' Ik schrik van Levi, die nu weer weg is.
    Oh? nu nog? hmm, ik doe eerst maar nog ff een dutje dan.
    Wanneer is 5 minuten in bed lig en weet dat ik niet meer kan slapen sta ik weer voor André zijn deur.