• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kreun zacht wanneer hij zijn tong cirkeltjes rond mijn clitoris laat cirkelen, maar mijn adem blijft even hangen wanneer hij erop zuigt. Ik hap naar adem.
    "Ar-Arion.. Niet-t-te.. Snel," zucht ik.
    Het is zowel tegen hem, als tegen mijn eigen lichaam. Ik wil helemaal nog niet dat het eindigt.
    Ik kantel mijn bekken een beetje en grom zachtjes. Dit voelt veel te lekker. Als dit mijn beloning is voor wat ik net deed, dan doe ik dat met veel plezier nog een paar keer. Als het moet, slik ik het zelfs door. Misschien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ar-Arion.. Niet-t-te.. Snel."
    Ik luister naar wat ze zegt en beweeg mijn vingers wat trager. Vervolgens haal ik ze uit haar en verplaats mijn mond iets naar beneden. Heel langzaam lik ik haar. Voorzichtig laat ik mijn tong bij haar binnen glijden.
    Wat was dat trucje nou ook alweer waardoor het voor een meisje -naar het schijnt- zo prettig zou voelen? Ik denk even. Ohja, het alfabet.
    Rustig begin ik met mijn tong de letters van het alfabet te "schrijven".
    Ik breng mijn duim naar haar gevoeligste plekje om haar zo verder te strelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel zijn tong bij me naar binnen gaan, in plaats van zijn vingers en kreun weer. Ik voel mijn hoogtepunt al komen en vervloek mezelf. Wanneer zijn duim nog eens over mijn gevoelige plekje streelt, weet ik dat het er is.
    "Arion," kreun ik zacht.
    Ik voel al mijn spieren opspannen, en weer ontspannen, en staar hijgend naar het plafond. Dit is niet normaal.
    "Sorry, dat het zo snel..."
    Wegens ademnood breek ik mijn zin af, en verontschuldigend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Kriebelt het fijn?"
    Ik grinnik even en knik.
    "Met jou is alles fijn," zeg ik zacht.
    Ik streel even door haar haren en druk een kusje op haar lippen.

    [Ik weet niet eens meer waar die twee zijn :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Arion."
    Als ik merk hoe haar spieren opspannen, weet ik dat het zover is voor haar. Ik baan me met vederlichte kusjes een weg naar boven. Als laatste geef ik haar een kusje op de wang omdat het me vreemd lijkt haar nu op de mond te kussen.
    "Sorry, dat het zo snel..."
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar liefdevol aan terwijl ik naast haar ga liggen.
    "Dat maakt helemaal niks uit," fluister ik zacht.
    Ondertussen trek ik haar dicht tegen me aan.

    Charlotte

    Als ik mijn ogen open, is het eerste dat ik merk een flink pijnscheut door mijn arm. Ik krimp even ineen en sluit mijn rechteroog als ik merk dat ik er wazig door zie. Ietwat suffig probeer ik mijn omgeving in me op te nemen.
    Als ik in de verte sirenes hoor en dichtbij een hele hoop woorden hoor die ik niet begrijp, begint het me te dagen.
    Het ziekenhuis.
    Met mijn goede arm haal ik mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik moet Mary bellen. Omdat ik steeds de verkeerde toets in tik met één oog dicht, open ik ook mijn rechteroog. Helaas zie ik nu niet veel meer.
    Ik vernauw mijn ogen wat en breng het schermpje dichter naar mijn gezicht toe. Uiteindelijk kan ik de M onderscheiden. Ik druk op het groene telefoontje, me er niet van bewust dat na die "M" een "I" staat en geen "A".


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat maakt helemaal niks uit."
    Ik voel dat ik even rood word en krabbel recht om mijn water te nemen.
    "Wat drinken?" vraag ik met een lachje.
    Ik streel even over zijn arm en kijk hem verliefd aan. Mijn andere hand haal ik even door mijn haren en ik nestel me tegen hem aan.
    Mijn vingers verstrengelen zich met de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Volgens mij in een bed :')]

    Donna

    "Met jou is alles fijn."
    Met een klein lachje geef ik hem een kusje terug. Ik kruip iets dichter tegen hem aan en druk een kleine kusjes over zijn gezicht. De glimlach is niet meer van de mijne af te geven.
    "Ik hou van je," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Voor de duidelijkheid, Charlotte heeft dus per ongeluk Michael's nummer gedraaid en niet dat van Mary omdat ze maar ziet uit één oog :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet het maar was even bezig.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geen probleem, ik dacht ik vermeld het gewoon even. Ik kwam trouwens ook gewoon snel even kijken. Ben ervandoor. Vanavond ben ik er wel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik wrijf met mijn hand vermoeid over mijn gezicht. Hoe lang zou ik hier al zitten. Er blijven hier en daar wat mensen binnen. Aandacht aan mij schenken ze niet, en ik niet aan hen. Mijn hoofd leg ik op mijn handen. Diep zucht ik en sluit opnieuw mijn ogen. Wanneer er een grote groep ouderen, niet al te zacht, binnen komt sta ik rustig op. Met een klein lachje knik ik ze gedag en loop ik naar buiten. Rustig ga ik op een bankje buiten tegenover de kerk zitten en ik steek een sigaret op. Relaxed leun ik naar achter. Uit mijn tas hoor ik het hoge piepje weer. Lichtelijk geïrriteerd neem ik mijn mobiel op.
    "Michael," brom ik en ik neem nog een haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Dan kan ik weer gaan leren :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Wat drinken?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar glimlachend aan. Als haar hand over mijn arm gaat, ril ik even. Ik druk een kusje op haar zachte haren als ze zich weer tegen me aan vleit.
    "Ik kan me niet voorstellen dat seks nog fijner kan zijn dan dat," zeg ik zachtjes.
    Ik weet in elk geval niet of ik het zal overleven als het dat wel is. Mijn hoofd voelde net al alsof het zou exploderen. Mijn hele lichaam eigenlijk. Ik haal lachend mijn schouders op, dat zien we dan wel. Met mijn lippen ga ik op zoek naar die van haar.

    Charlotte

    "Michael."
    Ik ben zo met verstomming geslagen dat ik even niet meer weet waar ik ben. Nee, niet Michael. Ik heb Mary gebeld. Wat doet hij met haar telefoon? Is dit één of andere zieke grap die ze met me uithalen? Want ik kan er echt niet mee lachen. Ik slik zwaar en voel mijn ademhaling even stokken. Mijn mond is plots kurkdroog.
    "W-wat? Mary?" vraag ik, in de hoop dat ik aan het hallucineren was en dit keer wel de stem van Mary zal horen.
    Ik schrik me rot als er een verpleegster het door gordijnen gescheiden kamertje binnen komt. Ze werpt me een vermanende blik toe.
    "Eigenlijk mag je hier niet bellen," zegt ze streng. "Maar ik moet je arm gipsen, dus hopelijk kan het voor afleiding zorgen."
    Met open mond zit ik haar aan te staren. Er trekt een pijnscheut door mijn arm als ze hem vastneemt en het duurt even voor ik doorheb dat ik degene ben die net zo hard schreeuwde. Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil haar vragen hoe ik hier kom, maar ik weet zeker dat het enige dat uit mijn mond zal komen meer geschreeuw is. Ik ben de telefoon in mijn rechterhand even helemaal vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Het is even stil aan de andere kant van de lijn.
    "W-wat? Mary?" hoor ik een bekende stem.
    Is dit een of andere grap. Want dan is het niet grappig, absoluut niet. Ik neem nog een haal van mijn sigaret en schud dan mijn hoofd, tegelijker tijd bedenk ik me dat ze dat niet kan zien.
    "Nee, Michael," herhaal ik mijn naam nogmaals.
    Leer bellen, of in elk geval een nummer draaien. Op de achtergrond hoor ik een tweede stem duidelijk praten.
    "Eigenlijk mag je hier niet bellen. Maar ik moet je arm gipsen, dus hopelijk kan het voor afleiding zorgen."
    Even frons ik maar als ik haar hoof gillen schiet ik omhoog.
    "Charlotte?" vraag ik iets wat ongerust. "Waar ben je? Wat is er?"
    Mijn boosheid is in één keer over en ik trap mijn sigaret uit. Ik pak mijn krukken van de grond en loop terwijl ik nog steeds naar mijn mobiel luister weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik kan me niet voorstellen dat seks nog fijner kan zijn dan dat."
    Ik zet het flesje water weg en glimlach tegen zijn lippen aan wanneer hij die op de mijne plaatst. Liefdevol kus ik hem terug.
    "Onmogelijk," fluister ik zacht.
    "Denk ik toch."
    Ik grinnik even en verstrengel onze vingers.
    "Mag ik heel eerlijk toegeven dat ik dit wel iets vind hebben? Zo, elkaar leren kennen, enzo..."
    Ik bijt op mijn lip en voel dat ik wat rood word.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.