• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Waar wil je heen dan?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ergens waar de kans om betrapt te worden minder klein is dan hier."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Tenzij jij een engelengeduld hebt en kan wachten tot na school."
    Geamuseerd kijk ik hem aan. Mijn hand gaat even door zijn haren, en kriebelt wat in zijn hals.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

Ik voel Irials tong mijn mond in glijden en mijn tong uitdagen, met veel plezier ga ik erop in.
    Hij trekt mijn Boxershort nu helemaal uit. Ik voel zijn handen over mijn lichaam gaan en merk dat hij zijn boxershort ook uit trekt.
    Ineens houd Irial een condoom voor mijn gezicht.
    "Wil jij, of mag ik?" vraagt hij wenkbrauwwiebelend.
    Ik kijk hem aan.
    "Tja," Grijns ik en doe of ik nadenk. "Ga jij maar lekker." Zeg ik en doe of ik lui ben, al snel lach ik eventjes en kijk hem weer aan.

Ich liebe dich 27.12.23

[Lol beetje late antwoorden maar komt omdat ik geen internet heb op de Camping. In de zomervakantie pas, want dan gaan we dat huren ofzo xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Lachend kijk ik toe hoe ze mijn hand pakje en een rondje om haar as draait.
    "Hoe wilde je dat doen dan? Het is niet bepaald een slow."
    Ik haal grijnzend mijn schouders op.
    "Gewoon," grinnik ik zachtjes. "Op één been."
    Lachend hup ik op het ritme wat heen en weer. Nee, dansen is het niet meer komisch. Lachend laat ik haar nog een rondje draaien.
    "Kom op," grijns ik. "Laat je Shakira skills zien."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Er is hier iemand nieuwe naam die ik heel leuk vind. :)]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Ergens waar de kans om betrapt te worden minder klein is dan hier. Tenzij jij een engelengeduld hebt en kan wachten tot na school."
    Ik denk even na en wanneer ik een idee krijg, verschijnt er een brede lach op mijn gezicht. Ik til Mary op en ga zelf ook recht staan om haar vervolgens op de grond neer te zetten.
    Ik neem haar hand vast en trek haar achter me aan nadat ik mijn rugzak snel genomen heb. Ietwat ongeduldig loods ik haar door de gangen. Uiteindelijk zijn we waar ik wil zijn. De projectieruimte. Overdag komt hier geen kat. En laat de sleutel van de ijspiste hier nou ook op passen.

Irial

"Tja. Ga jij maar lekker."
    Ik geef hem een klapje op de billen als hij geeuwt.
    "Moet je wel wakker blijven," grinnik ik.
    Ik doe het condoom bij mezelf om en trek Kyle aan zijn heupen wat meer naar me toe. Ik buig me terug over hem heen en druk mijn lippen op de zijne terwijl ik bij hem binnen glijd. Ik kreun even tegen zijn lippen aan en begin zachtjes te stoten.

Charlotte

"Gewoon. Op één been. Kom op. Laat je Shakira skills zien."
    Ik barst in lachen uit als hij begint te huppen. Geamuseerd kijk ik hem aan. Het verandert al snel in lachen van plezier als hij me weer een rondje laat draaien.
    "Mijn Shakira skills?" lach ik.
    Ik laat mijn hand uit de zijne glijden en maak een serie van sensuele -maar niet té- bewegingen terwijl ik zijn blik vasthoud.
    "I might steal your clothes and wear them if they fit me, 'cause I'm a gypsy," zing ik lachend mee. Ik neem opnieuw zijn hand en draai zelf nog een rondje.
    "Zoiets?" grinnik ik. "Nu jij, Hercules," voeg ik er met een hoopvolle grijns aan toe.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:40 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik giechel wanneer hij breed begint te grijnzen en me optilt. Ik pluk nog snel mijn tas mee wanneer hij me het lokaal mee uittrekt.
    "Waar gaan we heen?" vraag ik lachend.
    Ik merk het al snel genoeg wanneer hij me meeneemt naar iets dat lijkt op een projectieruimte. Giechelend loop ik naar binnen.
    "En nu?" vraag ik geamuseerd.
    Lipbijtend kijk ik hem aan.

Kyle

"Moet je wel wakker blijven," Grinnikt Irial als hij me een klapje op mijn billen geeft.
    Ik lach even zacht.
    Hij doet het condoom om en trekt me dichter naar zich toe, buigt zich over me heen en drukt zijn lippen op die van mij. Ik kreun even als hij naar binnen gaat.
    Hij kreunt tegen mijn lippen aan en begint zachtjes te stoten.
    Ik sluit mijn armen om zijn nek en kus hem terug, af en toe kreun ik even als hij stoot.
    Ik beweeg mee met mijn heupen.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"En nu?"
    Ik sluit eerst nog de deur en doe die vanbinnenuit weer op slot. Vervolgens draai ik me om naar Mary en trek haar tegen me aan.
    "Vertel jij mij het maar," fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar kus.
    Ik hou haar tegen me aan met één arm om haar middel terwijl ik de andere afwisselend wel en niet onder haar t-shirt laat glijden.

Irial

Ik geniet ervan hoe hij zijn heupen mee beweegt.
    "Nooit gedacht dat ik dit ooit op school zou doen voor ik jou kende," grinnik ik.
    Het is waar, hij maakt iets in me los en kan me dingen laten doen die ik anders niet eens zou overwegen. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en stoot wat harder. Mijn handen laat ik over zijn hele lichaam glijden. Ik vind het best wel spannen dat we betrapt kunnen worden ondanks dat de deur op slot is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Mijn Shakira skills?"
    Ik knik zachtjes met een kleine grijns op mijn gezicht. Geamuseerd kijk ik toe terwijl ze enkele sensuele bewegingen maakt.
    "I might steal your clothes and wear them if they fit me, 'cause I'm a gypsy."
    Ik grinnik zachtjes en ze pakt mijn hand weer vast. Lachend laat ik haar nog een rondje draaien.
    "Zoiets? Nu jij, Hercules."
    Ik lach hard op.
    "Mijn Shakira Skills?" vraag ik lachend. "Nu? Een arme gewonde jongen."
    Ik schud met mijn hoofd maar doe haar sensuele bewegingen na. Grinnikend kijk ik haar aan.
    "I said "Hey, you", You're no fool, If you say "No", Ain't it just the way life goes? People fear what they don't know," zing ik op mijn beurt het derde couplet mee.
    "Was dit waar u op hoopte? Of viel het wat tegen."

Mary

Ik giechel wanneer hij me tegen zich aan trekt.
    "Vertel jij het me maar."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en kus hem liefdevol terug. Ik voel zijn hand weer onder mijn shirt verdwijnen en druk mijn lichaam tegen het zijne. Heel even kijk ik hem aan, maar druk mijn lippen dan weer op de zijne. Passioneler, deze keer. Ik loop achteruit, en trek hem met me mee, tot ik tegen een tafel of iets dergelijks bots. Nerveus giechel ik weer en kijk hem met fonkelende ogen aan.

Kyle

"Nooit gedacht dat ik dit ooit op school zou doen voor ik jou kende," Grinnikt Irial.
    Ik lach even zachtjes.
    Hij bijt zacht op mijnonderlip en stoot harder. Ik kreun een keer en pak Irial strakker vast.
    "Nooit gedacht dat ik voor mijn achtiende seks zou hebben." Kreun ik en geniet hoe hij zijn handen over mijn lichaam laat glijden.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:14 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Mijn Shakira Skills? Nu? Een arme gewonde jongen."
    Ik kijk hem lachend aan als hij mijn bewegingen herhaalt. Goedkeurend luister ik als hij zingt. Ik was al vergeten hoe mooi ik zijn stem vond.
    "Was dit waar u op hoopte? Of viel het wat tegen."
    Ik geef hem een zuinig applause en draai nog een rondje.
    "Nou..." zeg ik met een kleine grijns. "Dat was niet slecht maar je mag het nog keer doen als je been genezen is," voeg ik er liefjes aan toe.
    Het liedje loopt op zijn einde en ik laat me weer in de zetel vallen. Ik besef pas dat ik zijn hand nog vast heb als ik merk dat ik hem mee trek. Ik kijk hem lachend aan zonder ook maar de minste vorm van verontschuldiging op mijn gezicht.

Arion

Ik merk pas dat we bewogen hebben als Mary ergens tegen aanbotst, ik ging ook zo op in de kus. Ik kijk haar glimlachend aan en druk een kusje op haar voorhoofd als ze giechelt. Ik zet een stapje bij haar vandaan en begin een liedje te neuriën dat je vaak hoort bij striptease acts.
    Ik hou haar blik vast en trek mijn shirt uit.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik bijt op mijn onderlip als ik tergend langzaam mijn broek open maak. Ik duw hem een heel klein stukje naar beneden.
    "Wil jij het afmaken of geniet je van de show?" grinnik ik.

Irial

"Nooit gedacht dat ik voor mijn achtiende seks zou hebben."
    Ik neem een sneller tempo aan en breng mijn lippen naar zijn hals om hem daar te kussen.
    "Blij dat je van die beslissing afgestapt bent," zucht ik opgewonden tegen zijn hals aan.
    Ik laat mijn hand over zijn buik naar beneden glijden en leg mijn vingers om zijn erectie. Net als eerder begin ik hem zachtjes af te trekken.

Mary

Lachend fluit ik op mijn vingers wanneer hij zijn shirt uittrekt, maar het faalt een beetje en er komt geen geluid.
    "Wil jij het afmaken of geniet je van de show?"
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen.
    "Ik geniet best wel van je show, moet ik zeggen."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem geamuseerd aan. Ik zet me neer op de tafel en wiebel met mijn benen. Uitdagend kijk ik hem aan.

Michael

"Nou... Dat was niet slecht maar je mag het nog keer doen als je been genezen is."
    Grinnikend word ik weer op de bank getrokken.
    "Dat beloof ik," zeg ik zachtjes terwijl mijn hand nog steeds in de hare zit. Met een klein lachje kijk ik op. Op een of andere manier voelt te vertrouwd. Alsof dit een normaal is. De ongemakkelijkheid probeer ik met heel wat moeite weg te drukken hopend dat zij niet te veel verwacht. Mijn hand weg trekken zou als een afwijzing komen die ik haar absoluut niet wil geven. Mijn hand daar houden zal haar misschien hoop geven die ik niet kan waarmaken.