• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    'Geen probleem Bonita.' Zegt hij en hij begint weer rondjes te zwemmen. Ik grinnik even kort en dan stopt hij. Hij is recht voor me en ik voel zijn adem in mijn hals. Zijn lichaam is O dichtbij als ik maar 1 spier zou bewegen dan plakte ik tegen hem aan, maar dit ging te snel. Dan zou ik 1 van de vele meisjes zijn en daar had ik niet echt zin in. Ik laat mezelf onopgemerkt naar achter drijven wat ik een stuk fijner en veiliger vind voelen. 'Hoe was jou leven voor je hier kwam?' Vraag ik dan nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik zwem naar haar toe maar houd een gepaste afsand. "Mijn leven? Niet zo bijzonder" Antwoord ik. "vroeg op staan, school, na school werk, laat thuis slapen en de volgende dag weer vroeg op" zeg ik. "En dat al de komende twee jaar lang. Geen tijd voor meisjes, en andere dingen. Ben al blij als ik af en toe een gaatje vrij heb om een feest te geven. En zelfs daar heb ik dan nog geen vrije tijd!" ze hoeft niet te weten van mijn ouders. dat gaat te ver


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik wil even weten of iedereen ondertussen al een reactie heeft kunnen plaatsen?]


    Your make-up is terrible

    [ehhh volgens mij wel? not sure? diegene die de gasten moeten ontvangen niet die wisten niet hoe dus wilde liever op jou wachten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik las het net. Mijn bedoeling was eigenlijk dat iedereen even rustig aankwam, zoals in de beginpost stond en niet gelijk het hele topic gingen volspammen.
    Voor Blanche en Morticia, jullie karakters kunnen elkaar al bij naam kennen en gewoon de gasten ontvangen.]


    Your make-up is terrible

    [Wat is er spam dan? de meeste zijn gewoon rustig aangekomen, hebben spullen opgeborgen en zijn elkaar tegen gekomen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja, maar er zijn ondertussen al 9 paginas vol wat nieuwe aankomers kan afschrikken en zo een beetje buitengesloten worden waardoor ze eerder al niet meer meedoen. Ik heb ook geen zin meer om nog een post te schrijven.]


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij hield nu gelukkig wel gepaste afstand wat ik wat fijner vond. Ik besloot ook over mezelf te vertellen. 'Ik ben nu aan het studeren voor advocate, dus ik studeer Rechten. Toen ik 5 werd ben ik voor de eerste keer geadopteerd omdat mijn ouders waren overleden in een auto ongeluk. Toen ik 7 werd stierf mijn oom die mij geadopteerd had en daarnaast had ik geen familie meer dus ben ik geadopteerd door de Familie Grey.' Vertel ik mijn hele verhaal. Het was fijn om alles aan iemand te vertellen. Diegene in vertrouwen te nemen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hoezo niet? Dat zijn niet alleen post van mensen die elkaar tegen komen hoor, dat zijn ook gewoon langere posts van mensen die aankomen. De tegenkomers zijn misschien een of twee pagina's meer kan het niet geweest zijn...]

    Damario Da Silva Santos
    "Dat is nogal een heftig verhaal" zeg ik met gefronste wenkbrouwen. "Maar is het wel verstandig dat meteen tegen iemand te zeggen die je net kent?" vraag ik. "Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg en bij mij kan het maar er zijn ook mensen die er misbruik van maken snapje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nuh er zijn hooguit drie pagina's met aankomsten. Er zijn nu vier mensen die nog reageren. Ik wil even weten hoe jullie het met de koffers en kamers hebben gedaan, hebben jullie gewoon een kamer uitgekozen?]


    Your make-up is terrible

    [Welke vier? Ik zie er maar twee vaak reageren..
    Mijn motivatie om verder gaan is ook al gekelderd.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, de laatste paar pagina's maar twee. Maar ik heb jou nog gezien en nog iemand anders, verder is helemaal niemand nog verder gegaan.]


    Your make-up is terrible

    [okeee weetje ik reageer wel tijdje niet meer tot er wat meer mensen hervat hebben
    ik had dat wel gedaan ja me die kamer]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    [Ja, de laatste paar pagina's maar twee. Maar ik heb jou nog gezien en nog iemand anders, verder is helemaal niemand nog verder gegaan.]


    [Nightshot & Amoria als goed is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik zelf heb met nog niemand gecommuniceerd toen ik ernaar vroeg of zo, en ik ben nauwelijks aangekomen, ik krijg er niet heel veel vn mee, nee.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife