• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [wacht, ik praat toch met alleen Belle en niet met meer mensen?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Max Raphael Verville
    'Ja, zoiets,' zegt de jongen met een lachje. 'Al lang hier?' vraagt hij daarna. Tuurlijk ben ik hier al heel lang, daarom heb ik ook mijn koffers bij me, denk ik sarcastisch maar ik spreek het niet hardop uit.
    'De eh kamers zijn boven. Ik weet alleen niet precies of je een kamer krijg toegewezen, maar ik had mijn koffers maar ergens in een kamer gedumpt.'
    'Ach, ik zie vanzelf wel,' zeg ik nonchalant. 'Ik ben Max trouwens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Symphonia schreef:
    [wacht, ik praat toch met alleen Belle en niet met meer mensen?]

    [Met alleen Belle inderdaad, ik ben bijna klaar. Je krijgt zo een post. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ikj reageer traag. Typ me 1 hand. Neefje zit op schoot]

    Jay Shawn Fitch

    'Ik ben Max trouwens,' zei hij en ik knikte. Had ik mezelf al voorgesteld? Nee toch? Ik keek hem eventjes bedenkelijk aan. 'Ik ben Jay,' zei ik met een glimlachje. Ik merkt dat mijn accent nogal duidelijk werd toen ik dat vertelde.

    [Hij slaat me wang telkens -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    “Ik heb vroeger aan wedstrijdzwemmen gedaan, ik kreeg het helaas te druk met school om nog fanatiek verder te gaan.” Hij glimlachte ietwat verlegen naar me en ik kreeg een glimlach op mijn lippen.
    “Heb je veel gewonnen?” Het kwam er zonder aarzelen en een charmante glimlach uit, aangezien ik veel van zwemmen hield en me er dus ook in wilde interesseren.
    “Ik heb redelijk veel medailles en twee bekers, totaal een stuk of tien. Ik zwom vrij regionaal en in New York ben je wel even bezig met de lijst zwemmers af te werken.” Een grote, blije glimlach kwam er op mijn lippen en ik ging wat dichter naar hem staan.
    We stonden zo een tijdje en ik lachte net op het moment dat ik het water voelde. Hij had me in het water geduwd!
    Gespeeld alsof ik zielig was, kwam ik met een pruillipje boven en stak mijn hand uit om me naar boven te helpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carlo;

    Ze trok een pruillip waarom ik moest lachen en ik stak een hand uit om haar uit het water te helpen. Wat ik niet zag aankomen, dat ze mij nu een handje zou helpen. Met een enorme schreeuw van mijn kant en luttele seconde later lag ik met veel lawaai en een enorme plons in het water. Belle vond dat schijnbaar erg leuk, en ik zag er de lol ook van in. Luid lachend duwde ik haar, terwijl ze terug lachte. Ook andere gasten moesten lachen om dit gekke tafareel.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    May Violet Grey
    Hij vertrouwde dus niet snel iemand. Bij mij was dat just andersom mijn vertrouwen was gelukkig ook nog nooit geschaad in mijn hele leven. Gelukkig maar anders was ik schuw geweest Dan dat ik nu was. 'Mijn vertrouwen is nog nooit geschaad. Dus ik zie geen reden om mensen niet te vertrouwen. Als mensen mij vertrouwen zou ik nooit datgene schaden omdat ik zelf denk dat het ook niet leuk is als dat gebeurt.' Zeg ik glimlachend. Ik zak het water weer in en ga even kopje onder. Ik open mijn ogen en ik laat mijn haren vrolijk achter me aan wapperen in het water.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik word soms echt gek van sommige users. Kunnen jullie niet lezen? Bluh. Ik wilde WACHTEN op de posts van Caprice en Pablo. Maar nog voordat ze wat konden doen gaan jullie alweer dingen doen.]


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik werp een blik op May. "Het voelt erger dan alleen niet leuk hoor" zeg ik onverschillig en ik haal mijn schouders op. "Het is sowieso niet erg goed om je levens verhaal aan iedereen te vertellen, mensen kunnen er erg slechte dingen mee doen dan alleen aan andere doorvertellen. Ze kunnen manipuleren en chanteren"

    [ik ben onschuldig O.o!]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Toen ik weer boven kwam wierp hij een blik op me. Hij had wel gelijk. Maar waarom zouden mensen niet mogen weten dat ik geadopteerd ben. 'Tuurlijk mijn diepste geheimen zou ik nooit vertellen, maar waarom zouden mensen het niet mogen weten dat ik geadopteerd ben. Zoveel kinderen zijn het. Liever dat dan oproeien zonder ouders.' Zeg ik onverschillig. Het maakte mij niet zoveel uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ging alleen verder omdat er weer leven was en dabt dat het mocht. Ik zag allerlei mensen reageren.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry, dat wist ik niet.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [@Nikki, Symphonia heeft er niets mee te maken, want Caprice geeft hem een rondleiding.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caprice Belle Ricci.
    Toen hij zijn hand uitstak om mij te helpen, grijnsde ik en trok hem met een snelle beweging ook het zwembad in, waardoor er een enorme schreeuw uit zijn mond kwam en met veel lawaai en een enorme plons hij ook in het water lag.
    Natuurlijk vond ik het erg grappig, dus toen hij uiteindelijk in het water lag, kwam er een enorme lachsalvo mijn mond uit. Zo erg dat ik buikpijn kreeg en last had van mijn buik.
    Luid lachend had hij mij geduwd en ik moest nog na grinniken, waarna ik hem even aankeek. “Je zult me echt niet moeten vertrouwen als het gaat om wraakacties,” Grijnsde ik groot en klom toen weer het zwembad uit, maar ging toen op de rand zitten, zodat mijn benen nog in het water bungelde.
    Even keek ik snel om me heen of ik Pablo al ergens zag met een meisje die hij rondleid, maar nee, niets, nada, noppes. Hij zal vast geen jongens rondleiden, want hij hield teveel van meisjes. Waar was hij dan?
    Ik dacht er niet veel bij na, want hierna keek ik met een charmante glimlach terug naar de jongen voor me in het water. “Gaat het nog lekker daar?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    Mijn blote voeten graven zich bij iedere stap in het warme zand. De korreltjes kietelen tussen mijn voeten, terwijl de dreunen uit mijn koptelefoon in mijn oren belanden.
    Every day of my life, I'm walking in the sun,
    Er komt een glimlach op mijn gezicht. Het is waar. Bijna iedere dag loop ik in de zon. Hier in Italië is het altijd prachtig weer en vooral hier aan de kust.
    And every day of my life. That seems yet to come,
    Everyday of my life, I'm walking in the sun,
    And every day of my life. Feels like it just begun.

    Ook dat is waar. Dit nummer klopt geheel met mijn leven. Iedere dag voelt nieuw. Vol nieuwe dingen, mensen en feesten. Ja, ik ben een echt feestbeest. Op bijna ieder feest hier in de buurt ben ik te vinden. Naast plezier hebben, gaat het natuurlijk ook om de dames.
    Ik slenter naar de rand van het zand en trek mijn bruine slippers - Die ik zojuist nog in mijn handen had - aan mijn voeten en loop de boulevard over. Alle restaurantjes, cafétjes en andere tentjes zien er erg feestelijk en zomers uit.
    Rustig loop ik door naar de villa waar ik verblijft. Van de eigenaar heb ik gehoord dat er jongeren uit Amerika komen. Ze doen mee aan een project en kunnen hier een kamer huren. Hij heeft aan mij gevraagd - En aan Caprice - om de jongeren rond te leiden en de omgeving te leren kennen. Als ze willen uitgaan en de leuke tentjes willen kennen, moeten ze bij mij zijn!
    Met een grijns loop ik de villa binnen. "Signore Rossini!" Groet ik de man de brede, oude man met grijze snor. Hij staat achter de toonbank en is overigens de eigenaar van de villa.
    "Come si fanno?" Vraag ik beleefd.
    Hij knikt kort en gaat verder met zijn werk.
    "Non sarà a disturbarla, ma potrei chiedere a una cosa di più?" Ratel ik en kijk naar hem.
    Meneer Rossini kijkt op van zijn schrijfwerk. "Va bene allora, Pablo,"
    "Gli ospiti sono arrivati già?" Vraag ik nieuwsgierig en leun over de toonbank.
    "Ho già pochi lungo venire vedere," Mompelt hij en zet het brilletje beter op zijn neus. "E ora vai, Pablo,"
    "Sì sì, Sir!" Zeg ik met een grijns en loop dan naar de lounge. Daar laat ik me op een bank ploffen.

    [Come si fanno? = Hoe maakt u het?
    Non sarà a disturbarla, ma potrei chiedere a una cosa di più? = Ik zal u niet verder storen, maar mag ik nog één ding vragen?
    Va bene allora, Pablo. = Oké dan, Pablo.
    Gli ospiti sono arrivati già? = Zijn de gasten al gearriveerd?
    Ho già pochi lungo venire vedere. = Ik heb er al een paar langs zien komen.
    E ora vai, Pablo. = En nu wegwezen, Pablo.
    Sì sì, Sir! = Ja ja, meneer!]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:06 ]