• Vanmiddag heb ik dus examen economie, maar ik snap echt helemaal niks van belastingbox 3 en eigenwoningforfait. Ik snap gewoon echt niet hoe ik het uit moet rekenen. Kan iemand mij helpen?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Pfoee, ben blij dat ik kader doe. (cat) Sorry. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    Pfoee, ben blij dat ik kader doe. (cat) Sorry. $


    haha ik doe tl xd maar de lerares had het te druk om normaal uit te leggen. Iedereen moest weten dat ze een huis in groningen had xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    haha ik doe tl xd maar de lerares had het te druk om normaal uit te leggen. Iedereen moest weten dat ze een huis in groningen had xd

    Haha, die van ons heeft zijn e-mail adres aan ons gegeven voor als we vragen hadden, misschien dat die van jou dat ook gedaan heeft? of een andere docent?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ehhh, is een beetje laat om nu nog van alles te gaan leren toch? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Ehhh, is een beetje laat om nu nog van alles te gaan leren toch? D:

    dat is het enige hoor. En ik leer altijd op het laatste moment omdat dat voor mij beter werkt.


    Stop holding me under and let me breathe.

    MEGADUDE schreef:
    (...)
    Haha, die van ons heeft zijn e-mail adres aan ons gegeven voor als we vragen hadden, misschien dat die van jou dat ook gedaan heeft? of een andere docent?


    Nee:(


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik hoop dat het goed ging?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ook net economie gehad. Was beter te doen dan ik had verwacht. :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    MEGADUDE schreef:
    Ik hoop dat het goed ging?


    Het ging wel. Ik vond het moeilijk, maar dat kan ook komen omdat er steeds geluid was en ik me niet kon concentreren..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik had ook economie examen, maar dat niet, dus je had waarschijnlijk een hoger niveau en ik snap daar dus echt niks van. Ik suck sowieso hard in economie.
    Maar bij mij ging het opzicht wel (:


    Believe in yourself.