• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [Wie wil met Abbey praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek rond en merkte op dat een meisje naar me zat te kijken. Ik glimlachte vriendelijk en keek toe hoe ze haar benen over elkaar heen sloeg. Ik glimlachte nog eventjes naar haar en ging toen het water weer in. Ik dook onder water en ging weer rustig over de bodem heen zwemmen.

    [Ben met paar minuutjes weg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Hij springt naast me in het water en er ontstaat een vrij grote golf waardoor ik weer in het water kieper. Mijn bovenstukje is daar niet echt tegen bestand en raakt los. Voor hij bovenkomt grijp ik mijn bovenstukje en hou ik mijn bovenstukje voor me en met mijn andere hand probeer ik hem weer vast te maken. Dit was erg akward. 'Zo uit welk stuk van Amerika kom je?' Vraag ik alsof er gewoon niets aan de hand is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Een grote grijns glijd over mijn gezicht als ik zie dat May haar boventopje is losgeraakt en ze moeite doet om hem weer vast te maken. Met de zelfde grijns zwem ik om haar heen. "Zo uit welk stukje uit Amerika kom je?" vraagt ze, alsof er niks aan de hand is. "Miami" antwoord ik grijnzend. Ik stop vlak voor haar, dicht bij haar. "Need any help?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Hij zwemt met een grijns om me heen. 'Miami.' Zegt hij nog steeds grijnzend en hij stopt vlak voor mijn neus. 'Need any help?' hij kijkt me nog steeds grijnzend aan. 'California.' Zeg ik even kort. 'En Ja graag.' Zeg ik. Ik voel hoe ne wangen weer rood kleurde. Waarom moest ik nou weer zulke situaties ondergaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Miami ligt in California. Kom je ook nog uit een stad?" Ik grinnik even, zwem om haar heen zodat ik achter haar ben. Ik neem de bandjes uit haar handen en terwijl ik ze weer stevig vastknoop laat ik mijn vingertoppen expres heel lichtjes en zacht over haar huid gaan. Een van de oh zo handige Latino trucjes wat betreft goed in bed; tederheid


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May violet Grey
    'California City.' Verbeterde ik mezelf. Hij zwemt achter me en pakt mijn bandjes vast en knoopt ze nu goed vast. Ik voel ook zijn vinger over mijn huid heen gaan. Mijn lichaam reageerd erop en ik voel kippenvel. Het was zacht en lief inplaats van wat ik van hem verwacht had. Ik draaide me om en tot mijn verbazing zat hij vlak achter me waardoor ik bijna tegen hem op zwom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Ooh city" antwoord ik. Ik merk dat ze kippenvel krijg en dat was precies wat ik wilde maar onderdruk mijn glimlach. Als ik klaar ben draait ze zich op en botst bijna tegen me op. Ze kijkt ook een beetje verbaast. Ik glimlach vriendelijk "graag gedaan" zeg ik zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Carlo;

    Het meisje stak haar hand uit en stelde zich voor, net zoals ik deed. Ze bleek erg aardig te zijn metgoede humor, terwijl ze mij hielp de spullen in een kamer - naar mijn mening de mooiste en grootste - te proppen.

    (nogmaals: wie is dat meisje?)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    xFlyy schreef:
    [Wie wil met Abbey praten?]


    Me likes. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Iemand voor Jay? Hij zwemt nog onderin over de bodem xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    'Graag gedaan.' Zeg hij zacht met een vriendelijke glimlach. 'Ja nog bedankt.' Zeg ik met een glimlach waar ik mijn mooie witte rechte tanden bij laat zien. Ik had het gevoel alsof hij het gemerkt had dat ik kippenvel had gehad bij zijn aanraking. Ik was er nit perse bang voor ofzo, maar het liet me ook nadenken waarom hij het überhaupt deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ze glimlacht haar witte tanden bloot. Waardoor mijn glimlach iets breder waardoor mijn spierwitte rechte tanden ook tevoorschijn komen. "Geen probleem Bonita" zeg ik. Ik begin weer rondjes om haar heen te zwemmen en stop weer heel vlak voor haar, dat ze bijna tegen me aan is.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:40 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jezus hé. Wat heb ik gemist?]


    Your make-up is terrible

    [er zijn een paar binnen gekomen en een paar hebben het huis al verkent en zijn nu bij het zwembad buiten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]