• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

Het rollentopic

Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]

Your make-up is terrible

Chayenne

Ik lach, en kijk naar voren.
    Ik laat een hand naar mijn been zakken, en tik wat met mijn perfect gelakte rode nagels op mijn been.

El Diablo.

May Violet "Carmen Rose" Grey
    'Hallo.' Hoor ik opeens een mannelijke stem zeggen. Ik kijk op naar een jongen die er zeker niet lelijk uitzag. Helemaal niet eigelijk. Hij had een speelse grijns op zijn lippen. 'Hey.' Zeg ik net zo speels terug. Hijzou me toch niet krijgen. Hij was eerder een player typje. Waarom ik dat dacht. Het meisje dat om zijn nek hing.

I'm finally back, Finally after a Year break

Jay Shawn Fitch

Hmm. Ik had heel het huis doorgelopen. Alle verdiepingen en de kelder. Ik kon me hier aardig vermaken. Plotseling maakte het mij helemaal niks meer uit dat Mick me gedumpt had, dit was zo veel beter. Ik liep terug naar mijn kamer om mijn zwembroek aan te doen. Ik had gezien dat er een zwembad was en er zaten al wat mensen erin. Ik glimlachte en keek heel eventjes naar mijzelf. Echt een ijdeltuit was ik niet, maar ik wou er wel goed uit zien. Ik was wel blij met mijn lichaam. Normaal gespierd met een sixpack. Niet zo overdreven dat het een lelijke wasbordje was. Hoe kon je daar van houden? Gewoon een beschaafde wasbordje had ik. Ik lachte eventjes en pakte een handdoek uit de kast. Op mijn dooie gemak liep ik naar het zwembad toe.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Damario Da Silva Santos
    Ik sta op van de lig stoel en rek me uit. "Hey" zegt het meisje net zo speels. "Alles goed?" vraag ik. Ik leg mijn mobiel op de ligstoel, neem een aanloopje en spring met een salto het water in, waarna ik terug naar de rand zwem, met mijn armen erop leun en mijn hoofd erop leg terwijl ik het meisje geamuseerd aankijk. "Hoe heet je?"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Jay Shawn Fitch

Met de handdoek om nek hangen liep ik naar beneden richting het zwembad. Daar aangekomen zag ik aantal mensen. Blair en nog drie anderen. Twee meisjes en een jongen. Ze zagen er allemaal niet verkeerd uit en ik glimlachte eventjes onbewust.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Damario Da Silva Santos
    Ik klim uit het zwembad, en ben me er van bewust dat de meeste meiden me op deze manier heel erg sexy vinden dus droog mezelf niet af. Ik wil net wat zeggen als ik nog iemand de tuin in kom lopen. Een jongen dit keer. Waarom nou weer een jongen? Als hij me lol maar niet kom bederven. Ik kijk het meisje weer aan en de speelse glimlach verschijnt weer op mijn gezicht en kijk haar vragend aan,

Chayenne

Ik kijk naar de mensen, en grijns.
    De jongens zagen er niet verkeerd uit.
    Ik haal mijn har uit de staart, en schud mijn zwarte lokken een beetje los.

El Diablo.

'Alles goed' vraagt de jongen. Voor ik kan antwoorden springt hij met een salto het water in. Een macho type dus. 'Hoe heet je?' Vraagt hij vanuit het water. Ik ga rechtop op zitten en glimlach speels. 'Alles oke. Met jou? Ik ben trouwens May Violet Carmen Rose Grey, maar noem me maar May.' Zeg ik grijnzend. 'En jij?' Vraag ik geintresseerd.

Jay Shawn Fitch

Ik keek nog eventjes rond en zocht toen een plekje uit om daar mijn handdoek neer te leggen. Ik ging even zitten en keek naar de rest. Stille observatie. Of ergens in die trans. Welke mensen zullen er nog meer zijn? Tien mensen, dat stond er in de brief. Waren er nog meer jongens? of waren wij de enige twee en waren de rest ook meisjes? Mij maakte het niet zo veel uit.

Damario Da Silva Santos
    "Ik ben Damario Da Silva Santos" zeg ik. Hierbij laat ik de R extra rollen, wat hij sowieso al doet vanwege mijn accent. "Het gaat goed dankje" Ik glimlach naar haar. Haar lichaam was 'lekker' maar haar gezicht was 'mooi' iets wat vaak wel mijn aandacht trekt, iets heel anders dan Chayenne, zij is sexy. "Heb je het hier al gezien? Als je daar niet vrolijk van word is er iets mis met je"

May Violet Grey
    'Ik ben Demario Da Silva Santos' stelde hij zich voor. 'Heb je het hier al gezien? Als je daar niet vrolijk van word is er iets mis met je.' Hij was gespierd en vrij groot iets wat me aansprak, maar ik was altijd slachtoffer geweest van mooiboys. Mijn volle lichaam. Mijn zandloper figuur, maar toch mijn vrij dikke kont en grotere borsten en dan mijn lieve onschuldige gezichtje. Dat was altijd al mijn hulp geweest. 'Tuurlijk heb ik al wat gezien.' Zeg ik grinnikend. 'Maar ik ben net pas aangekomen.'

Damario Da Silva Santos
    "Ik ben hier ook niet langer dan een half uur" zeg ik schouder ophalend. "Maar het is hier echt geweldig. Ik denk dat de party's hier in de buurt ook geweldig zijn trouwens" Ik kijk even om me heen in poging de buiten wereld te zien. "Vooral degene die ik ga geven" mijn ogen twinkelen vrolijk.

Feestjes. Hij organisseerde feestjes?! Ik kijk hem even grijnzend aan. 'Ik mag dan toch wel hopen dat ik uitgenodigd ben.' Zeg ik grinnikend. Ik had nu al zin in feestjes.

Jay Shawn Fitch

Ik luisterde allang niet meer. Toch vingen mijn oren het woord party. Een glimlach sierde mijn gezicht. Ik stond op en liep naar het zwembad toe. Ik ging er in en begon een beetje te zwemmen.

Damario Da Silva Santos
    "Natuurlijk ben je dat Bonita*" zeg ik met een vriendelijke glimlach. "Je verblijft hier ook toch? Zou een beetje raar zijn als de mensen die hier verblijven niet op het feest mogen komen terwijl het hier gegeven word" ik grinnik even. "Het gaat te gek worden, ga daar maar van uit!" Bij de vooruit blik alleen al glijd er een grijns over me heen. "Alleen gaat het er bij mijn feesten wel heftig aan toe hoor" zeg ik. "kei en kei harde geweldige muziek, Alcohol...vaak daardoor ook sex" Ik kijk onschuldig. "Kun je dat aan?" Ik kijk haar geamuseerd aan en mijn wenkbrouw schiet even speels omhoog.

[*schoonheid of beeldschoon,]