• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Morticia schreef:
    (...)
    [Welke post is dat van Carlo? Want dan kan ik Caprice er namelijk op laten reageren.]


    Symphonia schreef:
    Carlo;

    Het meisje stak haar hand uit en stelde zich voor, net zoals ik deed. Ze bleek erg aardig te zijn metgoede humor, terwijl ze mij hielp de spullen in een kamer - naar mijn mening de mooiste en grootste - te proppen.

    (nogmaals: wie is dat meisje?)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci
    Een jongen met een licht getint huidje en donkere haren was de villa binnengestapt en ik liep op hem af met een charmante glimlach op mijn gezicht. Ze moesten nou niet bepaald afgeschrikt worden door mij met een dodelijke blik in mijn ogen en een sadistische lach op mijn lippen, alsof dit een horror villa zou zijn, in plaats van om te relaxen. Ik stelde mezelf voor als Belle, want ik wilde liever geen Caprice genoemd worden. Een paar spullen pakte ik vast en ik leidde hem naar zijn kamer, waarna ik hem hielp de spullen neer te zetten. Hierna draaide ik mezelf weer naar hem om, “Wil je nog een kleine rondleiding van me?” Glimlachte ik naar hem, terwijl ik hem nieuwsgierig aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik grijns, en sta op.
    I begon met dansen, en liet me helemaal gaan. Als ik klaar ben, plofte ik weer neer.
    'Je leert veel streetdance in achterbuurten' grijns ik.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    ''Nou mij maakt het niet perse uit. Ik ben niet een persoon met veel geheimen. Alleen de geheimen van mijn vrienden. Die zou ik nooit vertellen. Voor de rest ben ik een vrij eerlijk persoon.' Zeg ik schouder ophalend. Ik voelde de zon op mijn huid branden. Het was lekker en ik trok me op aan het zwembad, maar bleef met mijn voeten en ondernemen in het water


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blair Violet Mays
    Ze staat op en begint te dansen. Ik glimlach en klap even als ze klaar is met dansen. 'Dat was echt goed zeg!' zeg ik enthousiast tegen haar. Dat is beter dan ik ooit zou dansen. Ik kon niet zo goed dansen. Alleen op feestjes zag je mij dansen en in clubs, anders echt niet. 'Je leert veel streetdance in achterbuurten,' zegt ze grijnzend. 'Dan moet je mij dat ook maar een keer leren,' zeg ik grijnzend terug. Ik zou ook wel zo goed willen kunnen dansen.


    I've become so numb

    Chayenne

    Ik glimlach, 'is goed' zeg ik.
    Tja, in de achterbuurt is er niet alleen maar geweld hoor.
    Ik dans al sinds mijn 8e, dus ja.
    Ik ben best goed, al zeg ik het zelf.


    El Diablo.

    Blair Violet Mays
    Ik glimlach even. Ik kijk even naar mijn tenen. Ik moet mijn teennagels weer een keer opnieuw lakken. Ik vind dit kleurtje niet zo leuk meer. 'Dus, denk je dat we vanavond al uitgaan?' vraag ik aan Chayenne. Als het aan mij lag zou ik zeker uitgaan. Maar als niemand gaat, ga ik ook niet. Ik kende hier de weg nog niet, dus als ik in mijn eentje zou verdwalen zou ik de villa nooit meer kunnen vinden.


    I've become so numb

    Chayenne

    'Denk het, ik wel in elk geval' mompel ik.
    Ik tik met mijn rode nagels op de stoel, en kijk naar het zwembad.
    'Doe er alleen een uur over een outfit te gaan zoeken' grinnik ik.


    El Diablo.

    Damario Da Silva Santos
    "Hmm Oke" antwoord ik. Ik laat mezelf op mijn rug door het water drijven. "Ik niet, niet iedereen hoeft alles van mij te weten" zeg ik. "Ik vertrouw mensen ook niet zo snel" Ik kijk naar de hel blauwe hemel en knijp mijn ogen wat samen door de felle zon


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Carlo
    'Ik zeg er geen nee tegen, dus je bent bekend in het huis?' vroeg ik nieuwschierig naar Belle. Belle was mooi, zonder meer en je zou liegen als je zei van niet. Ze glimlachte beleefd en deelde mee van ja.
    'Let's go then!' grapte ik en we liepen de kamer uit, perfectionistisch getrouw startte ze haar tour door het huis in de entrance van het huis: de hal.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jay Shawn Fitch

    Ik had paar keer heen en weer gezwommen over de bodem. Wel is waar dat ik het rustig deed, anders was ik zo buiten adem. Ik zwom omhoog en hijgde lichtjes toen ik eindelijk weer eens ademhaalde. Ik keek een beetje rond en zag dat dezelfde mensen er nog waren. Ik trok mijzelf op uit de zwembad en pakte mijn handdoek. Ik droogde mijn haren een beetje en wikkelde de handdoek toen om mijn middel. Ik liep door de gangen heen op zoek naar iemand die mij hier het één en ander kon uitleggen. Ik bedoel, was hier ergens nog een doel of zo? Of was het alleen maar vakantie? In de gangen kwam ik een jongen tegen. Krullen. Hmmm, dacht ik bij mijzelf. Eventjes beet ik op mijn lip. Ik zag dat hij koffers bij zich had. Er waren dus meer jongens uitgekozen voor deze vakantie. Ik liep naar hem toe. 'Ehm, hallo,' zei ik vriendelijk tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    Ik heb een eeuwigheid zitten praten met mijn zusje, via de telefoon natuurlijk. Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat ze vraagt of ik nog iets vergeten ben en of ze dat dan ook op moet sturen dan zou ik nu rijk zijn.
    Net als ik mijn mobiel weer in mijn broekzak stop hoor ik een jongensstem. 'Ehm, hallo,' klinkt het vriendelijk.
    Ik kijk op en zie een jongen staan met donker haar. Echt zwart kan je het niet noemen want er zitten lichte plukjes is. 'Oh eh, hee,' mompel ik. 'Ook hier door dat vakantie dinges?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caprice Belle Ricci
    “Ik zeg er geen nee tegen, dus je bent bekend in het huis?” Vroeg hij nieuwsgierig, waarop ik even grinnikte, maar toen een beleefde glimlach mijn lippen op liet en ‘ja’ zei.
    “Let’s go then!” We liepen de kamer uit en ik begon met de rondleiding toen we helemaal terug in de hal waren.
    Toen keek ik hem aan met een blik dat hij mij kon volgen en ik liep de grote woonkamer in met een openhaard, en nog een paar anderen dingen, terwijl ik hem een paar dingen vertelde over de villa.
    Daarna liep ik de aangrenzende keuken in met een best grote eettafel.
    “Weet je dat Pablo en ik hier ook wonen?” Deelde ik hem mee.
    Ik liep samen met hem naar buiten, want op de eerste verdieping waren alleen de slaapkamers. “Pablo is diegene die samen met mij jullie moet ontvangen,” Grinnikte ik naar hem met een charmante glimlach op mijn lippen, dit was echter om beleefd te zijn en niet om te flirten.
    “Het zwembad is mijn favoriete plek,” Ik draaide me naar hem om toen ik gestopt was met lopen en zette één hand in mijn zij, de ander liet ik gewoon naast mijn lichaam hangen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    Oh eh, hee,' mompelde hij. Zo, die had er ook zin in. Was het wel goed om te gaan praten? 'Ook hier door dat vakantie dinges?' vroeg hij aan mij waarop ik knikte. 'Ja, zo iets,' zei ik met een klein lachje. Echt honderd procent door dit zat ik hier niet. Ik keek een beetje rond. 'Al lang hier?' vroeg ik al vond ik dat al gelijk een stomme vraag. Natuurlijk niet, zijn koffers had hij bij zich. 'De eh kamers zijn boven,' zei ik vlug. 'Ik weet alleen niet precies of je een kamer krijg toegewezen, maar ik had mijn koffers maar ergens in een kamer gedumpt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'Ik heb vroeger aan wedstrijdzwemmen gedaan, ik kreeg het helaas te druk met school om nog fanatiek verder te gaan.' glimlachte ik verlegen naar Belle. Ze had een glimlach om haar lippen die mij van mijn stuk brachter, waardoor ik voor mijn gevoel nogal onzeker klonk.
    'Heb je veel gewonnen?' weer die charmante glimlach, maar deze keer was ik voorbereid en een stuk zekerder melde ik dat 'Ik heb redelijk veel medailles en twee bekers, totaal een stuk of tien. Ik zwom vrij regionaal en in New York ben je wel even bezig met de lijst zwemmers af te werken.'
    Het idee New York liet Belle niet koud en enthausiast begon ze te vertellen en vragen ovler New York. Zo stonden we een tijdje, zij in bikini met zwemshorts en hempje en ik in t-shirt met zwemshorts. Ik had de ongelooflijke aandrang om haar in het zwembad te duwen, maar de verleiding weerstond ik tot op een bepaald punt.

    [sorry als er veel fouten qua spelling en grammatica inzitten, de iPad typt niet heel fijn...]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife