• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Morticia schreef:
    (...)
    [Ja, dat had ik dus ook gevraagd, but nobody answers D:]


    [ D: ]


    I've become so numb

    [Er staat een meisje jongen -Carlo- buiten die al tegen een meisje praat maar is nog onbekend welk meisje -Misschien handig als het één van de begeleidiers is?-

    Er zijn mensen in het zwembad.. May & Damario zijn al heel de tijd met elkaar aan het praten. Jay zwemt op de bodem van het zwembad en Blair & Chayenne zijn geloof ik ook ergens bij het zwembad. Zo staat het er nu voor]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:52 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ow ze zijn nogsteeds bij het zwembad dus xd Wie wilt met Blair praten? :3 ]


    I've become so numb

    [Ik wil op zich wel, maar Jay kent Blair al (: Misschien leuk voor jou als het iemand is die ze nog niet kent?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Chayenne wil wel xd ]


    El Diablo.

    [Hmm die is opzich wel slim xd Want ze kent alleen Jay nogmaar (:
    Okay ik zal Blair wel ff met haar laten praten (: ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:56 ]


    I've become so numb

    [ Sorry dat ik nu pas weer reageer, maar wie wil met Abbey praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Blair Violet Mays
    Na dat ik denk dat ik wel genoeg in de zon gelegen heb doe ik mijn ogen weer open. Alles is heel licht en ik moet een paar keer met mijn ogen knipperen om alles weer gewoon te zien. Ik ga rechtop zitten en kijk even rond. Ik kende eigenlijk alleen Jay nog maar, dus besloot ik om maar wat te praten met mensen die ik nog niet kende. Ik moest er toch een hele vakantie mee omgaan dus ik wilde wel weten wie ze waren. Ik sta op en loop naar een meisje toe ik ga naast haar zitten en glimlach vriendelijk. 'Hee, ik ben Blair,' zeg ik maar gewoon.


    I've become so numb

    -Nevermind zit weer niet op te letten-

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 19:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik kijk op, en glimlach.
    'Chayenne' zeg ik glimlachend.
    Ik kijk haar aan, en ga wat rechter zitten.
    'Mooi huis hé?' vraag ik.


    El Diablo.

    Blair Violet Mays
    'Chayenne,' zegt het meisje. Mooie naam vind ik zelf. Ik vond Blair niet echt een geweldige naam, maar ik kon er mee door. 'Mooi huis hé?' vraagt ze en ik knik gelijk. 'Zeker weten, zoiets wil ik zelf ook wel ooit,' zeg ik lachend. Het klonk echt onmogelijk. Maar ooit zou ik ook wel zo'n huis willen. Gewoon om in te wonen. Ook in Italië of Spanje ofzo. In ieder geval een warm land.


    I've become so numb

    Chayenne

    Ik knik, en lach.
    'Ik hoop ooit succesvol danser te worden, kan ik dit ook kopen' grijns ik.
    Ik sla mijn benen over elkaar, en kijk wat rond.


    El Diablo.

    Gabumon schreef:
    [Er staat een meisje jongen -Carlo- buiten die al tegen een meisje praat maar is nog onbekend welk meisje -Misschien handig als het één van de begeleidiers is?-

    Er zijn mensen in het zwembad.. May & Damario zijn al heel de tijd met elkaar aan het praten. Jay zwemt op de bodem van het zwembad en Blair & Chayenne zijn geloof ik ook ergens bij het zwembad. Zo staat het er nu voor]

    [Welke post is dat van Carlo? Want dan kan ik Caprice er namelijk op laten reageren.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik ga bbq-en ^^ tot later]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blair Violet Mays
    'Ik hoop ooit succesvol danser te worden, kan ik dit ook kopen,' zegt ze. Ik glimlach even en sta op. Ik loop naar binnen, naar de woonkamer en zet de radio op z'n hardste aan. Ik zoek een geschikt nummer om op te dansen en loop weer naar het zwembad. Je kan de muziek prima horen hier. 'Laat eens wat zien,' zeg ik nieuwsgierig. Ik wilde wel weten of Chayenne goed kon dansen.


    I've become so numb