• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [Dat dacht ik al... Ik heb Morticia en Blanche een bericht gestuurd over het opvangen van degene die aankomen, als jullie graag opgevangen worden door ze, moeten jullie hun even een GBtje sturen. Voorderest kunnen we beter even wachten tot ze weer online zijn en ook een reactie hebben geplaatst.]


    Your make-up is terrible

    [ik ben morgen van half 8 tot 6 aan het werk en maandag ben ik vanaf vroeg in purmered dus dan kan ik sws niet reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ben van morgen tot maandag kamperen met mijn moeder, welliswaar in de achtertuin van goede vrienden van ons, maar ik zal ook niet veel kunnen plaatsen, alaas.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Ik kom trouwens pas dinsdag weer in Purmerend, mijn OV is maandag niet geldig. :c]


    Your make-up is terrible

    [niet? O.o vaag die van mij doet het wel altijd op feestdagen hahah xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [dat is knap lullig, afgezien van dat een exttra dagje purmerend vast niet het verkeerde keelgat in schiet, als net aan mij lag]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [nu loopt ze wel haar allergeweldigste en langste beste vriendin mis :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hij doet het wel maar dan met 40% korting en vanaf Enschede is dat toch nog behoorlijk wat geld wat ik toch niet kan uitgeven nu. :C]


    Your make-up is terrible

    [nee maar ik bedoel ik reis dan gwn gratis op die dagen O.o heb nooit geld op me ov en kan dan gwn in en uitchecken]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [als je eenngoede vriendin mist, is het idd heel erg kut :c]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Oké, even een berichtje om te laten weten dat ik ook nog leef. Ik moet even al mijn roleplay's bijwerken. ;d
    En dan zal ik ook hier even reageren.]

    [Oké, ladies! Ik ben er weer, dus als jullie me even bijpraten wie en hoe en wat. Wie moet of kan Caprice ontvangen, rondleiding geven, kamer laten zien? Bedenk het. (;]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat is er allemaal gebeurt sinds ik weg was? XD ]


    I've become so numb

    Amoria schreef:
    [Wat is er allemaal gebeurt sinds ik weg was? XD ]

    [Ja, dat had ik dus ook gevraagd, but nobody answers D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mensen zijn aangekomen een paar zijn elkaar tegen gekomen en zijn nu bij het zwembad meer niet...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]