• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [@HurtedHeart je kan met Jay en Blair gaan praten, ze staan in de keuken :p]


    I've become so numb

    Jay Shawn Fitch

    Ik ving het blikje met gemak op en opende hem voorzichtjes. 'Jij komt niet uit Amerika hè? Of wel?' vroeg ze aan mij. Haar was mijn accent dus blijkbaar ook op gevallen. Ik lachte eventjes en schudde toen zachtjes mijn hoofd. 'Ik kom overal vandaan,' zei ik met een glimlachje. Waarschijnlijk snapte ze er nou al niets van. 'Ik ben geboren in London.'

    [Klopt dat wel? London en dan brits accent geval?..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik grijns, 'kom er zo aan!' roep ik.
    Ik loop mijn kamer in, en zoek een bikini.
    Eenmaal gevonden doe ik het aan, en loop dan naar het zwembad.
    'Ben er!' lach ik, en duik in het zwembad.


    El Diablo.

    [Mag May mee gaan zwemmen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik zit al op een ligstoel aan het zwembad als ik ineens "Ben er" hoor. Chayenne staat voor me in haar bikini en ik bekijk haar van top tot teen voor ik fluit. "Zozo" zeg ik. "Mucho Caliènte" zeg ik zonder enige schaamte. Ik grinnik even en kijk naar het stille water van het zwembad. Het zonnetje schijnt volop en het is heerlijk warm.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [tuurlijk!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Na en tijdje zwemmen klim ik eruit, en doe mijn haar in een staart.
    Ik ga op een andere ligstoel liggen, en kijk hem aan.
    'Leuk zwembad' grijns ik.


    El Diablo.

    [Haha, volgensmij klopt het wel gewoon (: ]

    Blair Violet Mays
    Jay schudden zijn hoofd 'Ik kom overal vandaan,' zei hij. Ik keek hem even raar aan. Dit maakte het niet veel duidelijker. Want waar precies was overal? Waarschijnlijk had hij geen vaste plek waar hij nu woonde of zoiets. 'Ik ben geboren in London,' zei hij vervolgens. Ik knikte even. 'Ik dacht al zoiets,' zeg ik tegen hem en gooi mijn blikje weg als ik hem op heb. 'Ik ga een slaapkamer uitzoeken,' zeg ik tegen Jay en ik loop naar de hal en pak mijn koffers. Met mijn koffers loop ik naar boven en zoek een lege kamer uit. Ik leg de koffers op mijn bed neer. Die pak ik zo wel verder uit. Ik loop naar het raam van mijn kamer en kijk naar buiten, het is prachtig weer. Ik zie in de tuin van de villa dat er een jongen en een meisje bij het zwembad zitten. Ik besluit om ook maar naar beneden te gaan en ik loop naar het zwembad toe. 'Hee,' zeg ik met een glimlach.


    I've become so numb

    Damario Da Silva Santos
    "Dat kun je wel zeggen ja" zeg ik tegen Chayenne met een grijns. "dit is echt dé perfecte locatie voor mijn feesten" ik knik. "Die zullen hier écht geweldig worden" Ik begin het in mijn hoofd al te plannen. "Die ga ik denk ik wel een keer geven, Wacht maar je zult het geweldig vinden. Sta er niet voor niets om bekent de beste feesten te geven" ik grijns breed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    'Jij ook al' grijns ik.
    Ik stond in de achterbuurt bekend om mijn feesten.
    Stond zelfs bekend als party queen.
    Ik leg mijn armen in mijn nek, en kijk rond.


    El Diablo.

    Damario Da Silva Santos
    "Niemand kan mijn feesten overtreffen" zeg ik hoofdschuddent. "Je hoort het door heel Miami" zeg ik met een grote grijns. "Dat is niet voor niets" zeg ik. "Je merkt het wel" zeg ik. "Wacht maar af"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet "Carmen Rose" Grey
    Ik zag plots wat mensen zwemmen, waardoor ik het ook wou. Ik wou nog bruiner worden. Ik aasgier voor de gezelligheid. Ik snelde naar mijn kamer en kleedde mezelf om. Ik vroeg me wel af hoe het zou zijn als een ander het zo doen. Ughh May niet aan denken gek!! Ik deed mijn Favoriete Bikini aan. Deze witte bikini maakte me alvast wat bruiner dan ik was. Ik pakte mijn badhanddoek en liep met mijn lichtblauwe flipflops naar beneden. Ik opende de schuifpui en liep het terras op. Ik legde mijn badhanddoek neer en ging even met mijn hand door mijn haren. Ze waren nu inmiddels los en ze waren nu golvend. Mijn haar kwam tor mijn onderrug. Het was fijn, maar veel haar. Ik was er blij mee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek haar eventjes na toen ze wegging. Ik dronk mijn blikje verder leeg en besloot om ook maar een kamer uit de gaan zoeken. Ik liep de keuken uit en ging terug naar de trap waar ik mijn koffer had achter gelaten. Ik pakte de op en nam ze mee naar boven.
    Toen ik een kamer had uitgevonden legde ik mijn koffers op het bed neer. Als eerste ging ik de Villa eens bekijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Er kwam nog iemand binnen, maar ik lette er niet op.
    'Mijne hoor je door de hele achterbuurt van new york' grijns ik.
    'En dat is groot' mompel ik.


    El Diablo.

    Damario Da Silva Santos
    "Ach wat is New York nou" zeg ik en ik knipoog als grap. Als ik de schuifdeur hoor kijk ik om. Daar staat ook al zo'n mooi meisje in een witte bikini. Een glimlach glijd weer om mijn lippen. Ik ga het hier zo naar mijn zin krijgen. "Hallo" zeg ik met weer de speelse glimlach om mijn lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]