• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

Het rollentopic

Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]

Your make-up is terrible

Damario Da Silva Santos
    "todavía?*" vraag ik. "Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien?" antwoord ik grinnikend in het engels. "la lengua es muy bonito**" antwoord ik knikkend. Ze staat nu vlak voor me en zonder enige schaamte bekijk ik haar van top tot teen. "Caliènte***" mompel ik. Ze hoorde het waarschijnlijk maar dat mag.

[*nog?
    **de taal is zeker mooi
    ***heet (xD)]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Chayenne

Ik grijns en kijk hem aan.
    'También puede ser honesto*' grijns ik.
    Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem nog steeds aan.

[Jij mag er ook wel wezen*]

El Diablo.

Blair Violet Mays
    'Ik vind het goed,' zegt Jay. Ik geef even een klein knikje en omdat Jay geen indruk maakt om te gaan lopen, pak ik mijn koffers en loop ermee naar de villa. Ik doe de deur open en zet een stap de villa in. Ik kan niet anders zeggen dan dat het er van binnen ook echt heel mooi uitziet. Ik loop wat door en zet mijn koffers onderaan de trap neer. Ik zou zo wel een kamer gaan uitzoeken. Ik loop door en kom in de woonkamer. Ook die ziet er super mooi uit. De keuken met eetkamer zit aan de woonkamer vast en ik loop even de keuken in. Ik had best wel dorst dus trek ik de koelkast open en kijk of er wat te drinken is. Een blikje energie, daar zal ik het maar even mee moeten doen. 'Wil je ook wat drinken, Jay?' vraag ik aan hem terwijl ik nog bij de koelkast sta.

I've become so numb

Damario Da Silva Santos
    "Graciás*" antwoord ik. Het meisje begint op haar lip te bijten. probeert ze sexy te doen? "Estoy Damario**" zeg ik. "Damario Da Silva Santos" een speels glimlachje speelt om mijn lippen. "y tu?***" Toch maar goed dat ik een flinke voorraad condooms heb meegenomen, ben wel van plan om hier plezier te beleven.

[*dankje
    **ik ben Damario
    *** en jij?]

Carlo;

Ik stapte uit de taxi, gaf de chauffeur het geld. 'Keep the change.' het was apart dat deze chauffeur niet Italiaans was, maar Zweeds, dus de communicatie ging in Engels. De man knikte vriendelijk ten teken van dank en recette de oprit af nadat ik alles uit de auto had gesjouwd, inclusief mezelf.
    Ik draaide mij om en het eerste wat mij op viel was dat het groot was, niet gewoon groot, maar echt groot. Ik zag al wat auto's staan en groepjes mensen, maar ik verkoos een goed bed in een fijne kamer boven gelijk direct socialiten - daar was immers toch wel tijd voor. Ik sjouwde mijn spullen de trap op, wat moeilijk lukte. 'Need a help?' hoorde ik een stem achter me zeggen. Ik draaide mij om en een glimlachend gezicht kwam mij tegemoet.

[Wie wilt de eigenaar van de stem zijn, lol?]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Chayenne

Ik bijt ondertussen niet meer op mijn lip, die ik soms echt automatisch.
    'Chayenne Rosalia Bonita Rivera' zeg ik. Ik kijk even naar de grond, maar al snel weer terug. 'y sí, bonita mi nombre real es tercero*' lach ik.

[*en ja, bonita is mijn echte derde naam]

El Diablo.

Jay Shawn Fitch

Ik volgde haar toen ze begon te lopen. Toen we binnen waren keek ik mijn ogen uit. Zo mooi had ik nog nooit geleefd. Alle huizen waar ik tot nu toe had geleefd -en dat waren er veel- zagen er simpel uit. Wel mooi, maar niet zoals dit. Ik zag dat Blair haar koffers onder de trap legde en liep toen vervolgens naar de keuken. Ik zette mijn koffers naast die van haar en volgde haar. 'Wil je ook wat drinken, Jay?' vroeg ze toen ze de koelkast open had getrokken. 'Ja graag,' zei ik met een glimlachje. Ik merkte dat mijn accent best opviel vergeleken bij die van haar. Echt zo'n typische Britse accent had ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Waar kan ik inspringen?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Damario Da Silva Santos
    Ik schiet in de lach. "El Nombre es correcto*" zeg ik lachend. Ik kijk Chayenne geamuseerd aan. "Mooie naam trouwens" antwoord ik in engels. Volgens mij zijn we niet in dit huis gekomen om spaans te praten. Is niet erg eerlijk voor de andere. Maar zo af en toe kan geen kwaad denk ik. Ik kijk even om me heen. "ik heb het huis al bekeken, het is geweldig! dit huis belooft heel veel lol" mijn ogen twinkelen van opwinding. Ik ben van plan zo veel sex te hebben tot ik er bij neer val,

[*die naam klopt wel]

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:45 ]

[@Amparo, volgens mij moet jou poppetje nog aankomen en zo..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik denk dat je het beste gewoon aan kunt komen bij de villa, want de meeste zijn er nog niet xd]

I've become so numb

Chayenne

Ik grijns, 'True, true' zeg ik.
    Ik kijk wat rond, mooi is het inderdaad.
    'Dus, wat wil je doen?' vraag ik grijnzend.

El Diablo.

Blair Violet Mays
    'Ja graag,' antwoord Jay en ik gooi hem een blikje energie toe. Ik doe de koelkast weer dicht en kijk Jay even aan. 'Jij komt niet uit Amerika hè? Of wel?' vraag ik aan hem. Toen ik buiten al met hem gepraat had, viel me zijn accent wel een beetje op. Maar nu ik wat beter luister, valt zijn accent wel heel erg op bij die van mij. Ik ben gewoon 100% Amerikaans. Ik zou Jay meer als een Brits iemand inschatten of misschien komt hij zelfs wel uit Ierland? Ik kijk Jay vragend aan.

I've become so numb

May Violet Grey
    Ik sleep de koffer achter me aan terwijl ik mijn vissengraat vlecht soepel over mijn schouder zwaai. Ik rol de koffer naar binnen en kijk gelijk mijn ogen uit. Het was werkelijk prachtig. Misschien wel meer dan prachtig. Ik rij mijn koffer achter me aan en doe hem in minn kamer. Ik zou hem later wel uitpakken. Ik pak mijn iPhone doe hem in mijn zak en loop naar de woonkamer. Misschien mijn mede-verblijvers praten ofzo?

[Wie wilt met haar praten?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Damario Da Silva Santos
    Weer schiet ik in de lach. "meid dat wil je niet weten" zeg ik met een speelse knipoog. Ik grinnik even. "Ik ga zo denk ik even aan het zwembad liggen" voeg ik er aan toe. Ik draag toch al mijn zwembroek, al functioneerde hij nu als korte broek. "Misschien een duik nemen, wie weet" Ik knipoog even en loop de trap af, richting de tuin met zwembad. Zou leuk worden als ze mee kwam.