• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij noemde me Bonita. Of Schoonheid. Ik kon vrij goed spaans, maar dat ging ik voor later gebruiken. Alcohol kon ik aan zeker weten, maar seks lag niet zo lekker. Ook omdat ik nog maagd was. Ik had geen idee hoe het zou voelen ofzoiets. Maar of ik het aankon. 'Tuurlijk kan ik dan aan.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik zie aan haar ogen dat ze liegt. Ik grinnik even. "Leugenaar" zeg ik. "Ik gaf een paar weken terug nog een pool party bij een vriend zijn huis. Op een gegeven moment waren mensen gewoon bezig in het zwembad. Seksen in het zwembad! Overal waar je keek was wel stellen aan het seksen" ik grinnik weer even. "Dat is toch veels te heftig voor een braaf meisje zoals jij Bonita?" Ik glimlach. "Het is niet erg" zeg ik geruststellend waarna ik haar streng aankijk. "Je moet niet meteen denken dat ik dat doe hoor! Ben vaak veels te druk bezig voor sex tijdens zo'n feest" ik trek een klein beetje ene teleurgesteld gezicht. "En als ik het al doe heb ik tenminste het fatsoen haar mee te nemen naar een kamer" ik grinnik weer even. "Damn ik moet hier een feest gaan geven!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik denk dat ik morgen pas weer reageer. Weinig inspiratie voor Jay.. Hij blijft wel lekker rondjes zwemmen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Godsamme. Hij had me ook nog eens door. Nu voelde ik me helemaal een groentje en ik durfde te wedden dat ik de enige maagd was. Ik voelde dat ik beetje een rood hoofd had. Ik pikte zijn worden wel goed op. In het zwembad. Was dat niet een beetje te vreemd? Dan kunnen mensen het toch gewoon zien. 'Sorry.' Zeg ik even zacht terwijl ik naar de grond staar. Ik schaamde me hier best wel voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Reyes
    Ik loop naar haar toe totdat ik vlak bij haar sta. "He, ik zei toch dat het niet uitmaakt" zeg ik zacht en vriendelijk met een vriendelijke glimlach. "Voor alles is een eerste keer, dus ook op mijn feest komen. Je gaat het wel leuk vinden" ik knipoog met een vriendelijke glimlach ten teken dat ik het niet door zal vertellen. Het word steeds interesanter hier...

    [Ik ben werken tot 1 uur dan reageer ik weer (:]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Hij liep iets meer naar me toe. 'Ik zei toch dat het niets uitmaakt. Voor alles een eerste keer, dus ook op mijn feest komen. Je gaat het wel leuk vinden.' Hij gaf me een knipoog dat mijn geheim veilig was bij hem dus viel er vanzelf een glilach op mijn gezicht. Ik sta even op en loop naar hem toe tot ik vlak voor hen sta. 'Gracias Demario. Es muy dulce de ustedes.*' Zeg ik met een vriendelijke glimlach in het Spaans. Ik wist dat hij ht kon omdat ik hem hoorde praten. Ik kon het een beetje. Niet super goed, maar dat maakte niet uit. Ik plant een kus vlak bij zijn mondhoek en duik dan sierlijk het water in. Ik wist wel hoe je een jongen kon bespelen.
    [*Bedankt Demario. Dat is erg lief van je.]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 10:11 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik kijk May stom verbaast na als ze een kus bij mijn mondhoek plaatst en dan het water induikt. "Me hablo espanol no itialiano" zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht als ze. Boven komt. Dit gaat zeker nog leuk worden!

    [Lang leve pauze en mobiel! :p *ik spreek spaans niet italiaans]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blair Violet Mays
    Ik zie dat iedereen hier in zijn bikini of zwembroek zit, terwijl ik nog in mijn shortje zit en een topje. Ik loop weer terug de villa in, door naar mijn kamer. Ik open mijn koffer en zoek mijn lichtblauwe bikini. Ik kleed me even snel om en pak nog een handdoek. Ik loop ermee naar beneden en loop weer naar het zwembad. Ik leg mijn handdoek op een stoel neer en ga erbovenop liggen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon, hopelijk word ik nog een beetje bruin hier. Want zo bruin was ik niet.

    [Ik moet straks werken tot 5 uur ): ]


    I've become so numb

    Chayenne

    Ik ging rechtop zitten, en keek wat rond.
    Niet heel veel mensen, maarja.
    Ik haal een hand door mijn lokken, en pak er een vast.
    Ik begin met ronddraaien, en laat mijn felblauwe ogen de rest van het zwembad bekijken.


    El Diablo.

    [Ik had het eigelijk al veranderd in Spaans maar Never mijd xD]
    May Violet Grey
    Toen ik bovenkwam keek hij me grijnzend aan. Shit ik haalde Italiaans en Spaans weer door elkaar. 'Italiano español. No es esa diferencia. Hablo tanto.*' Zeg ik grijnzend nu in het Spaans. God zij dank hadden mijn vriendinnen mij goed geholpen. Mij flirt tips en jongens tips gegeven anders had ik dit nooit gedurft! 'Unirse a.**' Zeg ik speels. omdat ik ht misschien nog nooit gedaan had met jongens betekende niet dat ik niet wist wat ze wilde of dat ik ze niet kon bespelen. Dit ging nog aardig leuk worden.


    [Italiaans Spaans, wat is het verschil. Ik spreek het beide.*
    Kom erbij**]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Tanto?" Herhaal ik met een grijns "toe maar" ik kon duidelijk merken dat ze nog een beginneling is, of eerlijk gezegt zich anders voor doet. Maar dat maakt niet uit, zij verdient ook haar lol. "Oke" zeg ik als ze zegt dat ik erbij moet komen. Met een grote plons spring ik weer in het water. Blijf eventjes onder en kom dan weer boven en kijk May aan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ondertussen waren er een aantal mensen bij het zwembad in gekomen. Ik ging onderwater tot op de bodem en bleef daar eventjes. Rustig zwom ik over de boven en kwam even later weer naar boven. Ik zwom naar de kant toe en trok mijzelf omhoog en ging op de rand zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wil iemand met Chayenne praten? D: ]


    El Diablo.

    [Laat haar maar naar Jay gaan (:]


    [Oh, ik ben zo alleen wel weg ;$]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 13:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik keek wat rond, en mijn blik blijft hangen bij een jongen.
    Ik kijk naar hem, en sla mijn benen over elkaar.


    El Diablo.