• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Amoria schreef:
    (...)

    [Blair kan met Jay meeten (: Hij stond ook gewoon voor de villa of niet? ]

    [Juap]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rechazame schreef:
    [is goed want ik verveel me een beetje en heb me eerste post al gedaan]


    [Ik ook, ze staat nu voor haar kamerdeur xd]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    [Zal Chayenne anders Damario meeten?]

    [ooh haha zal ff een post maken]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damario Da Silva Santos
    Met mijn handen in mijn zakken loop ik de trappen weer op. Ik heb net de kelder gezien, geweldige ruimte man! fitness, sauna zwembad! ik ga het hier naar mijn zin krijgen! de keuken was mooi, de woonkamer is geweldig en de tuin! man oh man. Als ik de gang op de eerste verdieping door de gang loop zie ik een mooi meisje voor een kamerdeur staan. "hola Bonita, Como Estás?" vraag ik in het spaans met een kleine speelse grijns, niet dat ze zal verstaan wat ik zeg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blair Violet Mays
    Ik kan mijn ogen niet van de grote en mooie villa afhouden. Dit is heel wat anders dan dat ik thuis gewend ben. Thuis hadden wij het niet altijd even breed, dus dit had ik dan ook nooit gedacht. Al hebben we het momenteel wel beter doordat mijn moeder opslag heeft gekregen. Ook werken ik en mijn broer thuis, dus we hebben het nu gewoon normaal en goed thuis.
    Wanneer ik klaar ben met de villa helemaal in me op te nemen, zie ik dat er een jongen voor de villa staat. De jongen heeft donker haar met een aantal lichte plukjes erin. Ik kan hem niet helemaal goed zien, want ik zie alleen zijn achterkant. Maar ik weet bijna zeker dat hij één van de andere is, die voor de villa geselecteerd is. Maar de enigste manier om dat te weten te komen is om het gewoon nonchalant te gaan vragen. Ik pak mijn koffers en loop naar de jongen toe. 'Hee,' zeg ik om zijn aandacht maar even te trekken, aangezien hij nog steeds met de rug naar me toe stond. 'Ik ben Blair,' stel ik mezelf voor. 'Ben jij ook geselecteerd voor de villa?' vraag ik vervolgens en ik kijk hem afwachtend aan.


    I've become so numb

    Chayenne

    Ik kijk op en grijns.
    'Va bien' grijns ik.
    Ik keek even naar hem en grijns.
    Best knap, heel erg knap zelfs..


    El Diablo.

    [Ik merk nu als je de twee namen Jay Shawn snel zegt het als een bekakte Jason klinkt..]

    Jay Shawn Fitch

    Met grote ogen keek ik naar de villa. Ik keek eventjes naar de ramen. Twee verdiepingen? Ik glimlachte. 'Hee,' hoorde ik achter me. Had hij het tegen mij? Ik keek nog eventjes verder. Ergens was dit leuk, maar ook deprimeren. Ik ben hier alleen doordat Mick het uitmaakte. Zou hij het ook uitgemaakt hebben en me op straat gooien als dit er niet was? 'Ik ben Blair,' hoorde ik weer achter me. Oeps, hij had het dus tegen mij. Ik draaide mijzelf om en bekeek de meisje eventjes. Blair vond ik persoonlijk een aparte naam voor een meisje. Ondanks haar naam had ze echt een meisjes gezicht. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ben jij ook geselecteerd voor de villa?' vroeg ze waarop ik knikte. 'Soort van,' zei ik schouderophalend. In principe was Mick uitgekozen. Op wiens naam had hij het eigenlijk gedaan? Ik was vergeten om daar bij op te letten of het in de brief stond. 'Ik ben trouwens Jay.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    mijn grijns word breder. "Tu habla español?" Dat had ik niet verwacht. Ik bekijk het meisje van top tot teen. Mooi figuur. "eso es un giro inesperado. Ahora bien, no se puede utilizar como una sexy coquetear*." Ik haal even speels mijn wenkbrouw op. Mijn grijns is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen. Ik kan er niks aan doen, ik ben Latino, ik houd nou eenmaal van mooie vrouwen

    [*dat is een onverwachte wending. Nu kan ik het niet meer als sexy flirt gebruiken.]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ok, ik wil die vertaling wel D: mijn Spaans gaat niet zo ver]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [die staat er onder bij het sterretje schat en tu habla español is spreek je spaans? :p]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja dat stond er net nog niet toen ik het vroeg haah xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik haal lachend ook een wenkbrauw op.
    Ik loop naar hem toe, en ga voor hem staan.
    'sigue siendo atractiva' grijns ik.


    El Diablo.

    [hahaha i know ik was vergeten dus paste het snel aan]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blair Violet Mays
    Wanneer de jongen zich omdraait zie ik eindelijk zijn gezicht. Hij heeft een hele aardige uitstraling en glimlacht vriendelijk. Ik glimlach even terug. 'Soort van,' zegt hij schouderophalend. Niet echt een antwoord dat ik had verwacht, eerder een simpele ja of nee. Ik besloot maar om er niet op door te vragen, tenslotte kon het zijn dat hij hier niet eens wilde zijn. 'Ik ben trouwens Jay,' zegt hij daarna. Ik glimlach even. 'Nice to meet you,' zeg ik en ik draai wat haren om mijn vinger. Ik kon niet echt stilstaan, of zitten. Ik moest altijd wel íets doen, en meestal was dat aan mijn haren zitten. 'Zullen we maar gaan kijken hoe het er vanbinnen uitziet?' vraag ik aan Jay. Ik weet niet hoe het met hem zit, maar ik wil het liefste even snel de hele villa bekijken. Als de buitenkant er al zo uitzag, dan wilde ik de binnenkant nog wel eens zien.


    I've become so numb

    Jay Shawn Fitch

    'Nice to meet you,' zei ze. Ze begon met haar haren een beetje te spelen. Ik glimlachte eventjes. Ik had niets anders verwacht. De meeste meisjes waar ik mee om ging deden dat. 'Zullen we maar gaan kijken hoe het er vanbinnen uitziet?' vroeg ze aan mij. Ik keek even naar achteren naar de villa. Eigenlijk was dat best wel een slim idee van haar. Niet dat ik daar niet op zou komen zonder haar. Ik knikte en keek weer naar Blair. 'Ik vind het goed,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you