• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

Het rollentopic

Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]

Your make-up is terrible

[ik had al een begin post kan ik alweer een beetje posten? (cat)]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Password -> Blanche

[Mijn topics (: ]

I've become so numb

[Oké, ik wil met mijn personage posten, maar iemand enig idee hoe en wat? Aangezien mijn personage de gasten ontvangt, maar naar wie kan ik toe en wat kan ik wel of niet zeggen? :'D]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Nouja Damario heeft zich al een beetje gesettelt en is net naar beneden gewandelt in alleen een kortebroek zodat zn gespierde buik zichtbaar is haha :P je kan wel naar hem?]

Morticia schreef:
    [Oké, ik wil met mijn personage posten, maar iemand enig idee hoe en wat? Aangezien mijn personage de gasten ontvangt, maar naar wie kan ik toe en wat kan ik wel of niet zeggen? :'D]

[Ik weet niet precies wat daarvan verwacht wordt maar als je een tegenspeler nodig hebt staat Cam ook nog een beetje op de stoep]

Blair Violet Mays

Met z'n alle staan we voor ons huis. Mijn moeder, vader en mijn broer, Drew. We hebben allemaal een hechte familieband. We zullen er altijd voor elkaar zijn, en dat zal ook nooit veranderen. Eerst geef ik mijn moeder een knuffel. 'Je hoeft niet te bellen als je niet wilt hoor,' zegt ze nog even snel. Ik grinnik even en knik. Mijn ouders zijn altijd al heel relaxed geweest. We hebben wat moeilijke tijden gehad met z'n alle, maar omdat we zo hecht zijn, zijn we overal weer uitgekomen. Ik zet een stapje opzei waar mijn vader staat en knuffel hem ook. 'Pas goed op jezelf,' zegt hij en ik knik. 'Altijd,' zeg ik tegen hem. Mijn vader was een stuk bezorgder dan mijn moeder. Ik erger me hier altijd heel erg aan, maar ik weet dat hij het goed bedoeld. Mijn ouders weten ook wel hoe het er op vakantie aan toe zal gaan. Veel feesten, veel drinken, en veel jongens.
    Ik stap samen met Drew de auto in. Drew rijdt me naar het vliegveld, dat is wel zo handig, want dan kan hij de auto gewoon weer terug naar huis rijden. Het vliegveld is niet zo ver rijden, een klein uurtje en we zijn er al.
    Drew parkeert zijn auto en we lopen samen naar binnen. Ik neem afscheid van Drew, die me heel veel plezier wenst, en loop naar de douane.
    Een halfuurtje later zit ik eindelijk in het vliegtuig, en als het vliegtuig eindelijk in de lucht is, pak ik mijn Ipod en doe mijn oortjes in. Het zou een erg lange vlucht worden naar Italië, dus kon ik daar maar beter uitgerust aankomen. Ik sluit mijn ogen en val na een tijdje in een diepe slaap.
    Als we bijna bij Italië aangekomen zijn maakt de stewardess me wakker. Ik doe mijn oortjes uit en besluit de laatste tijd maar te doden door gewoon uit het raampje naar beneden te kijken. Het uitzicht is werkelijk prachtig, maar toch heb ik liever dat we snel weer landen en dat ik snel in de villa ben.
    Als we geland zijn, en ik mijn koffers weer heb, houd ik buiten het vliegveld een taxi aan. Gelukkig is de chauffeur's Engels best goed en kan ik de chauffeur zo uitleggen waar hij heen moet gaan. De rit ernaartoe is erg saai. De taxichauffeur doet geen moeite om een fatsoenlijk gesprek met me gaande te houden, dus na een tijdje stop ik ook maar met het proberen ervan. Als ik eindelijk bij de villa aankom betaal ik de chauffeur en pak mijn koffers uit de kofferbak. Als ik me omdraai zie ik pas hoe geweldig mooi de villa eruit ziet. Hier kan ik zeker wel aan wennen.

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:11 ]

I've become so numb

[Ik wacht wel even voor de zekerheid op Nikki. Anders kan ik straks misschien alles gaan veranderen, en daar heb ik eigenlijk vrij weinig zin in. :'D]

Morticia schreef:

[Mijn personage moet ook de gasten ontvangen, dus ik wacht ook. En mijn personage is nog niet volledig goedgekeurd.]

[Zal Chayenne anders Damario meeten?]

El Diablo.

[is goed want ik verveel me een beetje en heb me eerste post al gedaan]

Blanche schreef:
    (...)

[Mijn personage moet ook de gasten ontvangen, dus ik wacht ook. En mijn personage is nog niet volledig goedgekeurd.]

[Ja, maar ik weet ook niet of onze personages elkaar dan al kennen, omdat ze beide de gasten moeten ontvangen. Maar ik wacht wel gewoon even voor de zekerheid, ik ben toch zo weer terug. (:]

[En als iemand wilt kan die Jay meeten? (: ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Morticia schreef:
    (...)
    [Ja, maar ik weet ook niet of onze personages elkaar dan al kennen, omdat ze beide de gasten moeten ontvangen. Maar ik wacht wel gewoon even voor de zekerheid, ik ben toch zo weer terug. (:]

[Inderdaad en ik zal toch zo moeten afsluiten, dus het heeft geen zin om een heel gesprek aan te gaan.]

Gabumon schreef:
    [En als iemand wilt kan die Jay meeten? (: ]

[Blair kan met Jay meeten (: Hij stond ook gewoon voor de villa of niet? ]

I've become so numb