• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wacht nog steeds op Carlo. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kun je die post ff quoten ben op tel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Toen ik weer boven kwam wierp hij een blik op me. Hij had wel gelijk. Maar waarom zouden mensen niet mogen weten dat ik geadopteerd ben. 'Tuurlijk mijn diepste geheimen zou ik nooit vertellen, maar waarom zouden mensen het niet mogen weten dat ik geadopteerd ben. Zoveel kinderen zijn het. Liever dat dan oproeien zonder ouders.' Zeg ik onverschillig. Het maakte mij niet zoveel uit. .


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    "Tuurlijk" antwoord ik. "Soms is adoptie een betere keus. Maar dan kun je alsog beter sommige details voor jezelf houden snap je wat ik bedoel?" Vraag ik. Tuurlijk deed ze dat niet. Het is een naief meisje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    "Soms is adoptie een betere keus. Maar dan kun je alsog beter sommige details voor jezelf houden snap je wat ik bedoel?" Vroeg hij.Ik knikte. Tuurlijk snapte ik dat, maar meer dan de hield held ik al voor me. Toen viel het me pas op dat ik dorst had en mijn tong droog was. Ik ging uit het water en wou al zo naar de keuken lopen maar draaide me om. 'Wil je ook wat drinken?' vraag ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlo;

    Nadat ik en Bella uit het zwembad waren geklommen, besloot ik snel uit mijn tas een handdoek te halen en mijn natte kleren te laten drogen op het droogrek. In het zwembad zat een grote groep luidruchtig zich te vermaken, ik besloot er bij te zitten.
    Een jongen naast mij bleek erg aardig te zijn en we raakten aan de praat, hij had goede humor en we bleken allet wee een aantal gedeelde interesses te hebben. 'Ik ben Carlo trouwens, en jij?' ik realiseerde me dat ik me niet had voorgesteld.

    [wie o wie is dit praatpersoontje?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Wie wil met Pablo praten? Hij zit in de woonkamer.]

    [Ikke, ikke!]

    Haven Lockwood

    Nadat ik mijn koffers ergens beneden had neergezet, heb ik besloten om even rond te kijken. Bij de binnenkomst had ik mijn ogen al uitgekeken, alles zag er mooi uit, beter dan ik verwacht had voor dit kleine beetje geld dat ik ervoor had moeten betalen. Maar daardoor was ik alleen opgelucht en hoopte ik dat het niet de verkeerde mensen had aangetrokken, een stelletje zielenpoten of criminelen.
    Ik sleep mijn grote trolley tot het einde van de gang en dan de woonkamer in. In de woonkamer zie ik iemand zitten, misschien weet hij of ik mijn trolley de trap op moet slepen of er misschien een lift is.
    "Hey." begroet ik hem, een beetje ingetogen.


    Your make-up is terrible

    Pablo Rodrigue Donati.
    Ik hoor gerommel uit de hal komen, maar ik zit te ver in de woonkamer om te zien wat er gebeurt. Het tikkende geluid van de wieltjes van een trolley over stenen is te onderscheiden en voetstappen.
    Mijn blik blijft gericht op de opening van de woonkamer. Wanneer er een meisje verschijnt, komt er een vriendelijke, charmante glimlach op mijn gezicht.
    Ik spring op van de bank en loop naar haar toe.
    "Hey," Begroet ze me. Aan haar accent kan ik horen dat ze Amerikaans is.
    Ieder jaar komen hier duizenden reizigers uit verschillende landen. Iedere persoon heeft zijn of haar eigen accent. De meeste kan ik onderscheiden.
    "Ciao bellezza!" Groet ik haar vrolijk. "Il mio nome è Pablo Donati," Stel ik me voor in het Italiaans.
    Dit doe ik bij iedere toerist. Voorstellen en praten in het Italiaans, maar wanneer ze het niet begrijpen schakel ik over naar het Engels. Vaak is dat voor hun prettiger.

    [Ciao bellezza! = Hallo schoonheid.
    Il mio nome è Pablo Donati. = Mijn naam is Pablo Donati.]

    Haven Lockwood

    De jongen springt op van de bank met en charmante glimlach op zijn gezicht, waardoor ik automatisch ook moet glimlachen.
    "Ciao Bellezza!" groet hij, met en vrolijke stem. Italiaans, hij ziet er ook Itliaans uit. Ik heb geprobeerd de taal een beetje onder de knie te krijgen maar ik ben te snel afgeleid, maar dit kan ik nog net verstaan.
    "Il mio nome é Pablo Donati."
    Ik moet zachtjes lachen en glimlach breed. Italiaans uit de mond van een Italiaan klinkt gewoonweg geweldig. Ik steek mijn hand uit naar hem.
    "Ik neem aan dat je je zojuist heb voorgesteld. Ik ben Haven, maar ik versta amper Italiaans hoewel ik het toch geprobeerd te leren heb." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Pablo Rodrigue Donati.
    Ook op het gezicht van het meisje komt een glimlach.
    Nadat ik me heb voorgesteld, steekt ze haar hand uit. "Ik neem aan dat je je zojuist heb voorgesteld. Ik ben Haven, maar ik versta amper Italiaans hoewel ik het toch geprobeerd te leren heb," Antwoord ze in het Amerikaans.
    Ik schud haar hand en laat daarna mijn beide handen in de zakken van mijn spijkerbroek verdwijnen.
    "Klopt het dat jij een van de Amerikanen bent die meedoet met het nieuwe concept?" Vraag ik aan haar in mijn beste Amerikaans.

    Haven Lockwood

    Hij neemt mijn hand aan en schud hem, waarna hij loslaat en ik zijn handen in zijn broekzak zie verdwijnen.
    "Klopt het dat jij een van de Amerikanen bent die meedoet met het nieuwe concept?" vraagt hij. Ik kan zijn Italiaanse accent nog door het Engels heen horen. Het laat me glimlachen omdat het zo enorm charmant en leuk klinkt.
    Ik knik kort. "Yeah, ik ben er één van." zeg ik op een enorm Amerikaanse manier.
    Ik haal mijn hand door mijn witblonde haren heen waardoor ze nog iets wilder komen te zitten en kijk eventjes om me heen.
    "Ik wist niet dat er ook Italianen aan meedoen."


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    We waren beide het zwembad uitgeklommen en ik zag hoe Carlo besloot zich droger te maken, waardoor ik hem nog gedag zei en eerst maar naar mijn kamer ging om mijzelf ook af te drogen.
    Ik deed een kort denim broekje aan en een strapless topje, waarna ik mijn haar opstak.
    “Cosa devo fare?” mompelde ik in mezelf en ik beet even op de binnenkant van mijn wang, aangezien ik me weer verveelde en tegen mezelf begon te praten, omdat ik niets anders te doen had.
    Wie had nog meer mijn hulp nodig? Waar waren die mensen als ik rondleidingen moest geven? Sommige zaten bij het zwembad, maar dat zouden ze toch niet allemaal zijn?
    En waar the hell was Pablo? Zeg niet dat ik alles alleen moet doen en hij op stap is met één of ander… meisje.
    Ik zuchtte diep en krulde een losse, goudblonde lok om mijn slanke vinger.

    [Wie kan ze nog een rondleiding geven, of waar kan ze naartoe?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Yeah, ik ben er één van," Zegt ze tegen me en haalt een hand door haar prachtige blonde haren. Ze glinsteren in het zonlicht.
    "Ik wist niet dat er ook Italianen aan meedoen," Merkt ze op.
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. "Meneer Rossini, de eigenaar van deze villa heeft gevraagd of ik hier ook voor een tijdje wilde verblijven. Om jullie de omgeving te laten kennen," Leg ik aan haar uit. "En ik had woonruimte nodig," Voeg ik er aan toe.

    Morticia schreef:
    Wie kan ze nog een rondleiding geven, of waar kan ze naartoe?]


    [Je kan wel naar Pablo en Haven komen, ze zijn in de woonkamer van de villa.]