• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat lijkt me erg veel onnodig werk Jay. Laten we nou maar gewoon naar boven vertrekken,' zei ze met een glimlach. Automatisch verscheen er bij mij ook één. 'Kan je na gaan hoe gek een jongen kan doen voor een meisje,' zei ik en ging eventjes met mijn hand door haar haren woelen. 'Laat me dan op zijn minst jou met je koffers helpen,' glimlachte ik en nam haar koffers uit haar handen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Kan je na gaan hoe gek een jongen kan doen voor een meisje." zegt hij en woelt met zijn hand door zijn haar. "Laat me dan op zijn minst jou met je koffers helpen." Hij glimlacht en neemt de koffer over.
    "Dat was wel de bedoeling ja." giechel ik en laat hem voorgaan naar boven. "Jij weet vast wel waar we heeb moeten, neem ik aan."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat was wel de bedoeling ja,' giechelde ze en ze liet mij voor gaan. Ik glimlachte en begon alvast te lopen. 'Jij weet vast wel waar we heen moeten, neem ik aan,' zei ze er nog achteraan waarop ik knikte. 'Ben er al paar keer geweest,' zei ik met een lachje. 'De eerste keer voor mijzelf en de tweede keer met Max de ondankbare,' voegde ik er met een lachje aan toe.

    [Is het goed dat ik me gewoon verbaas dat niemand zijn tattoo is opgevallen op zijn rug? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Hij legt zijn glas weg. "Vanaf het aller eerste moment dat ik je zag wist ik al hoe je was." zegt hij, waardoor ik hem recht aankeek. Mijn ogen waren altijd de spiegel geweest van mijn ziel. Ze konden geen emotie geheim houden. "je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent. Ik weet wel dat je stiekem een beetje verlegen bent, daar hoef je niet voor weg te kijken" Hij zette zijn handen even op zijn heupen. "Jongens willen liever dat je jezelf bent weetje" hij glimlachte even geamuseerd. "Al was dit best schattig" Ik voel weer hoe ik begin te blozen. Ik wil wegkijken maar het lukt me niet mijn blik weg van hem te scheuren. Ik zucht even. 'Maar ik wil niet verlegen zijn. Vooral niet bij mensen die ik nog niet ken. Toen ik dat al eerder deed ben ik gepest en ik wil niet dat dat hier gebeurt. Ik wil er niet kwetsbaar uit zien.' Zeg ik zuchtend. Fijn verraadde ik nog meer over mezelf. En vooral dit wou ik nie zeggen, maar anders zou hij het niet begrijpen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Ben er al paar keer geweest,." zegt hij met lachje. "De eerste keer voor mijzelf en de tweede keer met Max de ondankbare." voegt hij eraan toe.
    "Dan word dit de derde keer met Haven de zéér dankbare." grinnik ik zachtjes.
    Ondertussen bekijk ik de grote tatoeage die zich op zijn rug bevind. Terwijl hij loopt lijken de levensechte vleugels wel te bewegen. Ik vind het een ruige tattoo, wonderbaarlijk bij Jay. Maar hij is wel prachtig.
    "Mooie tatoeage heb je daar."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dan word dit de derde keer met Haven de zéér dankbare,' hoorde ik haar zachtjes grinniken. Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht. Bedankjes, daar deed ik het voor. Ik liep rustig verder met haar koffer in mijn hand. 'Mooie tatoeage heb je daar,' hoorde ik haar zeggen. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht en keek eventjes achterom. 'Dank je,' zei ik met dezelfde glimlachje. 'Heb jij er ook één?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Verlegen maakt je niet perse kwetsbaar" antwoord ik. "verlegen is nou iets dat bij je hoort. En het past ook bij je. Waarom zou je het veranderen? Verlegen kan iets goeds zijn hoor" Ik grinnik even. "hé dat ik nou zo'n brutale klootzak ben betekent dat niet dat andere dat ook moeten worden" Ik zet een paar stapjes in haar richting. "er zitten volwassen mensen hier he...die zullen je niet zo snel pesten" ik knipoog even. "Anders roep je maar dan boks ik ze wel weg" ik grinnik weer even. "je moet je niet schamen voor jezelf Bonita. Iedereen is perfect zoals die is voor die ene speciale persoon. Dat moet jemaar onthouden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Dank je." zegt hij. "Heb jij er ook één?" vraagt hij.
    "Natuurlijk." zeg ik met een lachje. "Op mijn onderarm, is hij je nog niet opgevallen net?"
    We komen boven aan de trap aan en ik ga naast hem staan om mijn linkeronderarm uit te steken naar hem, waar zich een sleutel op aftekend.
    "Zelf getekend, ik wil tattoo-artist worden." zeg ik trots en met een brede grijns op mijn gezicht.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Natuurlijk. Op mijn onderarm, is hij je nog niet opgevallen net?' zei ze met een lachje. Ik kon mij zelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik moest voortaan een beetje beter opletten hoe mensen eruit zagen. We kwamen boven en Haven liet haar tattoo zien. Ik zag een mooie sleutel. 'Zelf getekend, ik wil tattoo-artist worden,' zei ze met trots in haar stem. Ik glimlachte en kon het niet laten om hem eventjes aan te raken. 'Hij is geweldig,' zei ik met een glimlachje. Ik keek haar eventjes aan. 'Het zal je vast en zeker lukken, anders zijn die mensen gestoord.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    "Verlegen maakt je niet perse kwetsbaar. Verlegen is nou iets dat bij je hoort. En het past ook bij je. Waarom zou je het veranderen? Verlegen kan iets goeds zijn hoor" Hij grinnikte even. Terwijl ik hem aan bleef kijken. "hé dat ik nou zo'n brutale klootzak ben betekent dat niet dat andere dat ook moeten worden" Hij zette een aantal passen naar me toe zodat er hooguit een halve meter tussen ons inzat. "er zitten volwassen mensen hier he...die zullen je niet zo snel pesten. Anders roep je maar dan boks ik ze wel weg" Hij grinnikt weer even en gunt me een knipoog. "je moet je niet schamen voor jezelf Bonita. Iedereen is perfect zoals die is voor die ene speciale persoon. Dat moet je maar onthouden" Het liefste zou ik hem nu hebben omhelst en een kus op zijn wang gegeven om hem te bedanken, maar dat leek me niet zo een goed idee. 'Bedankt Demario.' Zeg ik met de glimlach die ik normaal geef. Waarbij mijn witte tanden lievelijk tevoorschijn komen en er appeltjes in mijn wangen ontstaan. Kuiltjes in mijn wangen inplaats van dt plastic gedoe. Ik voelde me net een bloem die klaar was om in bloei te gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Hij raakt hem kort aan, een beweging waardoor ik alleen maar trotser op mijn werk word.
    "Hij is geweldig." zegt hij met een glimlachje en kijkt me aan. "Het zal je vast en zeker lukken, anders zijn die mensen gestoord."
    Ik glimlach breed maar kijk wat verlegen weg.
    "Bedankt, dat is heel erg lief van je."
    Om snel van onderwerp te kunnen veranderen kijk ik over de bovenverdieping heen, het lijkt op een gang met vele deuren aan de weerszijde ervan.
    "Waar moeten we heen?" vraag ik snel.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik glimlach terug zodat mijn witte tanden tevoorschijn komen en kuiltjes in mijn wangen verschijnen. "Geen probleem Bonita." Ik laat mijn vinger even over haar zijde zachte wang gaan. "Als je me nodig hebt, mijn kamer is vlak bij de trap aan de linker kant" Ik knipoog en loop weg. Bij de deur stop ik en kijk ik over mijn schouder. "Kom een keer langs" ik geef haar nog zo'n glimlach als ik net deed en loop door. Stiekem hoop ik dat ze straks echt naar mijn kamer komt. In mijn kamer droog ik me af, doe een schone en droge boxer aan en een driekwarts broek.

    [het is DAmario he :p niet DEmario :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ze glimlachte breef, maar keek al gauw wat verlegen weg. 'Bedankt, dat is heel erg lief van je,' zei ze en ik begon weer te glimlachen. Ik zag dat ze richting de gang keek met de vele deuren. 'Waar moeten we heen?' vroeg ze gauw. Ik lachte eventjes. 'Eigenlijk moeten we hier wezen,' zei ik met een glimlachje. 'Hier zijn de slaapkamers. Ik heb die kamer uitgekozen,' zei ik en ik wees de deur aan die ongeveer in het midden zat. 'En Max zit daar,' zei ik en ik wees de deur aan die nog open stond. 'Of er nog meer bezet zijn weet ik niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij lacht eventjes. "Eigenlijk moeten we hier wezen." zegt hij met een glimlachje. "Hier zijn de slaapkamers. Ik heb die kamer uitgekozen." Hij wijst naar een deur in het midden. "En Max zit daar." Hij wijst op een deur die openstaat en ik knik, ookal weet ik bij god niet wie Max is. "Of er nog meer bezet zijn weet ik niet."
    "Eh..." Ik blijf even naar de deuren kijk en besluit om er op af te gaan. Ik trek zomaar een deur open en de kamer lijkt nog niet bezet.
    "Deze word het." Ik glimlach naar Jay.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh...' zei ze en eventjes later liep ze op een deur af. Ik bleef eventjes wachten. 'Deze word het,' zei ze en ik zag haar glimlachen. Ik knikte en liep met haar koffer naar de kamer toe. 'Waar moet ik je koffer neerzetten?' vroeg ik met een glimlachje. Ik keek de kamer eventjes rond. Volgens mij zagen ze er allemaal hetzelfde uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you