• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    "Meneer Rossini, de eigenaar van deze villa heeft gevraagd of ik hier ook voor een tijdje wilde verblijven. Om jullie de omgeving te laten kennen," legt hij uit. "En ik had woonruimte nodig." voegt hij er aan toe, waardoor ik moet glimlachen.
    "Dan heb je het maar goed voor elkaar, al moet je voor deze prachtige woonruimte wel enkele weken met arrogante Amerikanen doorbrengen." zeg ik tegen hem en sla mijn armen over elkaar om hem lichtelijk uitdagend aan te kijken. Ik vraag me af hoe hij op zoiets zal reageren, ik hou er zelf gewoon van om mensen uit te dagen.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik klim ook het zwembad uit. "Ik loop wel mee" antwoord ik. Ik woel mijn hand even door mijn haar zodat het wat beter zit, pak mijn mobiel van de stoel en loop het huis in, nog nat aangezien ik geen handdoek had meegenomen. "Oh hallo" grijns ik als ik twee mensen in de woonkamer zie staan. "Damario" zeg ik. "Ik ga even wat drinken pakken" ik loop door naar de keuken, werp nog even een blik over mijn schouder en stap de keuken dan in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Dan heb je het maar goed voor elkaar, al moet je voor deze prachtige woonruimte wel enkele weken met arrogante Amerikanen doorbrengen," Zegt ze tegen me en slaat haar armen over elkaar. Ze heeft een blanke huid.
    Mijn huid is getint en door de zon nog iets donkerder.
    "Arrogante Amerikanen, hmm?" Herhaal ik haar woorden. "Daar kan ik wel mee overweg," Zeg ik tegen haar. Hoop dan tenminste.. Ik kan overweg met de meeste mensen, maar arrogante mensen? Meestal mijdt ik ze liever.
    Er staat een uitdagende blik in haar ogen.
    "Was je iets van plan?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:50 ]

    [Goed als ik Jay ook naar de woonkamer stuur? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    [Goed als ik Jay ook naar de woonkamer stuur? ;d]


    [Tuurlijk! (:]

    Haven Lockwood

    Ik zeg oppervlakkig gedag tegen degene die de keuken inloopt om vervolgens weer naar Pablo te kijken.
    "Arrogante Amerikanen, hmm?" herhaalt hij me. "Daar kan ik wel mee overweg." zegt hij. "Was je iets van plan?"
    Ik glimlach nog altijd maar die glimlach gaat nu over in een grijns, terwijl ik hem bestudeer. Niet echt, maar hij brengt me nu wel op ideeën.
    "Missschien." zeg ik wat mysterieus.
    Ik besluit nu dat ik Italianen wel mag, zeker als ze er zo goed uitzien als Pablo.


    Your make-up is terrible

    [Ik kan wel traag reageren.. Ben ondertussen bezig met dingen voor mijn portfolio]

    Jay Shawn Fitch

    Ik had nog eventjes gewacht, maar ik kreeg geen antwoord terug van Max. 'Ik ga er weer vandoor!' riep ik nog naar hem. Ik wachtte eventjes of hij nog wat terug ging zeggen. Ondertussen deed ik de handdoek eventjes weer goed om mijn middel heen. Toen ik dat gedaan had liep ik zijn kamer uit en ging naar beneden. Ik hoorde mensen praten, stemmen die ik vandaag nog niet eerder had gehoord. Nog meer mensen? Ik glimlachte. Hoe veel kwamen er nog? Ik liep op het geluid af en kwam terecht in een ruimte wat wel de woonkamer moest wezen. Ik zag een aantal mensen en ik glimlachte. Ik kende hun nog niet. 'Heey,' zei ik met een vriendelijk glimlach tegen hun.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pablo Rodrigue Donati.
    Ik kijk even weg, door het raam van de woonkamer. De villa staat in de bergen. Het dorpje hier is echt gezellig en een perfecte plek voor toeristen. Er is van alles te vinden, van souvenirwinkel tot nachtclubs. Op loopafstand is het strand te vinden. Het is een prachtig wit strand met diepblauwe zee.
    Wanneer ik weer naar Haven kijk, zie ik dat haar ogen over mijn lichaam glijden.
    "Misschien," Zegt ze mysterieus.
    "Je maakt me nieuwsgierig," Zeg ik tegen haar een laat een grijns op mijn lippen staan, waarvan ik zelf de betekenis niet weet.
    "Heey," Hoor ik iemand zeggen. Ik draai mijn hoofd en zie een jongen staan.
    "Ciao!" Groet ik in het Italiaans.
    "Hello people, alles goed?" Vraagt Caprice. Ze is het meisje dat samen met mijn voor reisleider moet spelen. Ze schenkt me een ik-wist-het-wel-blik.
    Tuurlijk. Alsof ik niks anders deed dan met meiden omgaan. Ik ben er een magneet voor, maar gelukkig vind ik dat niet erg."
    Caprice zucht zachtjes.
    "Is mevrouw moe?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:03 ]

    Caprice Belle Ricci.
    Omdat ik voor nu toch niets te doen had, de meeste leken hun weg wel gevonden te hebben leek het zo, besloot ik maar dat ik naar de woonkamer kon gaan.
    Misschien waren daar nog mensen aan wie ik een rondleiding kon geven of vragen kon beantwoorden.
    Bedenkelijk wreef ik even met mijn wijsvinger over mijn volle lippen en liep rustig naar de woonkamer, toen ik daar echter aankwam, trof ik daar Pablo aan met een meisje, natuurlijk, dat was te verwachten, en een andere jongen.
    “Hello people, alles goed?” Grinnikend keek ik van de één naar de ander en keek als laatste naar Pablo die ik een blik gaf van ‘ik wist het wel’.
    Ik zuchtte even diep, maar het was geen nerveuze of ongemakkelijk zucht, gewoon dat ik een beetje moe was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Je maakt me nieuwsgierig." zegt hij tegen me en er verschijnt een grijns op zijn gezicht.
    "Kom er maar achter." zeg ik met een glimlach en geef hem een knipoog.
    Ons gesprek word al snel onderbroken door een jongen die met een handdoek om zijn middel de woonkamer inkomt. Volgens mij ben ik echt laat aangekomen.
    "Heey." zegt hij vriendelijk.
    Op datzelfde moment loopt er een ander meisje de woonkamer in, ineens word het hier heel druk.
    "Hello people, alles goed?" vraagt ze en ze grinnikt zacht.
    Ik begroep beide met een kleine glimlach. "Ik ben Haven." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    [Er staat een reactie op Caprice in mijn laatste post. Ben te lui om eronder nog eens een post te schrijven. $:]

    May Violet Grey
    'Ik ga wel mee.' Hij woelt even door zijn haren wat me bijna laat kwijlen, maar ik laat niets, maar dan ook niets merken. Ik loop zoals ik normaal lop heupwiegend naar binnen en zie een groepje. 'May.' stel ik me voor net als demario. Ik liep naar de keuken en haalde twee glazen tevoorschijn. Ik opende de koelkast en pakte de fles met Cola. 'Wil je ook Cola?' Vag ik als ik me omdraai naar demario.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    De jongen begroette mij in het Italiaans. Tot zo ver ging mijn Italiaans wel, maar verder? Vlak achter mij kwam een meisje. Nu was het wel gelijk een stuk drukker. Ik liep verder naar binnen en nam ergens plaats. Het meisje op de bank had zich al voorgesteld als Haven. Ik keek ze allen eventjes aan. Er kwam nog een meisje dat zich voor had gesteld als May. Zij was geloof ik net ook bij het zwembad. 'Ik ben Jay Shawn,' zei ik en ik keek ze allen weer eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    Het meisje begroet ons beide met een kleine glimlach. “Ik ben Haven.” Ze heeft een hele lichte haarkleur wat haar opvallend maakt en ik bekijk haar even op een normale, respectvolle manier, waarna ik zachtjes knik.
    “Sono Belle Ricci, piacevole.” Stel ik mezelf voor in het Italiaans, mijn stem klonk sereen en ik keek even naar Pablo toen ik hem hoorde praten.
    “Is mevrouw moe?”
    Ik grinnik even, maar kijk hem dan serieus aan. “Ja, eigenlijk wel. Is het zo erg te zien?”
    Er komen nog een paar mensen binnen en nu word het wel heel druk, maar ik probeer er niet te veel op te letten.

    [* “Sono Belle Ricci, piacevole.” = “Ik ben Belle Ricci, aangenaam.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haven stond nog, ze zat niet.]

    Haven Lockwood

    "Sono Belle Ricci, paicevole." zegt ze. Ik begrijp er geen snars van.
    "Ja, ja, we weten dat jullie Italiaans spreken." mompel ik. "Trouwens, heeft iemand enig idee of er een lift is of een knappe, gespierde jongen die mijn koffer naar boven wilt zeulen." zeg ik en ik werp een blik op de jongens die er zijn en glimlach lieflijk.
    The arrogant American has arrived. Ik glimlach nu meer in mezelf en kijk achterom naar mijn koffer, die ik bij de overgang van de hal naar de woonkamer heb achter gelaten.


    Your make-up is terrible