• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Pablo schudde zijn hoofd. “Sorry, maar ik was een lange tijd op het strand. Ik heb wel mensen de weg ge wezen naar de verschillende cafétjes in het centrum van de stad. Telt dat ook?”
    Een scheve grijns vormde zich op mijn lippen, terwijl ik hem met een plagende beledigende blik aankeek. “Nee, Pablo, dat telt niet. Het telt pas als het in deze villa is en omdat dat niet gebeurd is…” Eindig ik met een serene engelachtig stemmetje, terwijl ik even een losse haarpluk om mijn vinger strengelde.
    “Mag ik weten waar je aan dacht?” Hij zei het met een grijns en ik haalde mijn wenkbrauw op. “Ben je nieuwsgierig naar mijn gedachtes?” Zo, ook nog nooit meegemaakt. Waarschijnlijk heeft hij nu iets van me nodig of moet ik straks iets voor hem doen, zoals Haven wilt dat de jongens haar koffer naar boven brachten. Dat kan ze zelf toch ook? Ze hoefde geen damsel in distress te spelen.
    “Ik wil die verschillende manieren wel leren kennen. Alleen breng ik je koffer dan wel op mijn manier naar boven.” Oh God, ik wist dat er zoiets kon gebeuren, en als slag op de vuurpijl reageerde het meisje er op, al leek ze eerst lichtelijk verbaasd. Nou, dan moet je echt niet bij Pablo in de buurt blijven.
    Gelukkig was ik niet zo’n hopeloos meisje die voor zijn charmes viel, en dat gaat ook nooit gebeuren ook. Ik weet hoe hij in elkaar zit.
    “Wie het eerst boven is.” Ik rolde mijn ogen geïrriteerd en sloeg mijn armen over elkaar.
    “Als je, je eigen koffer draagt dan kun je ook als eerste boven zijn en dan hoef je de gasten ook niet als slaafje te gebruiken. Je hebt geen last van je handen en benen, dus je kunt zelf het genoegen nemen om de koffer naar je kamer te brengen.” Nee, ik kon hier echt niet tegen.
    "Succes met de koffers. En met Haven," Zei Pablo opeens en ik voelde zijn arm om mijn schouders, waardoor ik hem dodelijk aankeek.
    "Ga je niet met het prinsesje mee?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben over een kleine twintig minuutjes terug en dan zal ik gelijk weer reageren!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Ga jij mij nou vertellen dat we eerst omhoog moeten rennen en dan diegene die wint mag je koffers naar boven brengen? Althans, dat maak ik er van uit," zegt Jay.
    "Ik denk dat ik wel iets beters weet." Hij glimlacht en buigt zich naar me toe, waarnaa hij verteld dat hij me wel naar boven draagt, waardoor ik ook breed glimlach.
    "Niet smoezen in gezelschap, dat is heel onvriendelijk!" zegt Pablo maar met een glimlach op zijn gezicht.
    “Als je, je eigen koffer draagt dan kun je ook als eerste boven zijn en dan hoef je de gasten ook niet als slaafje te gebruiken. Je hebt geen last van je handen en benen, dus je kunt zelf het genoegen nemen om de koffer naar je kamer te brengen.” Ik geef haar een dodelijke blik waarna ik haar weer negeer. Ze moet het zelf maar weten.
    "Succes met de koffers." zegt hij tegen Jay. "En met Haven. Ik blijf wel gezellig bij haar." zegt hij en slaat zijn arm om haar schouders.
    Ik kijk hem even teleurgesteld aan, het zou nog eens leuk kunnen worden met hem. Hij lijkt me een geweldige flirter.
    "Ga je niet met het prinsesje mee?"
    "Helaas, jeweet niet wat je mist." zeg ik tegen hem en wend met tot Jay. "Dan gaat je plannetje niet door." Ik grijns kort en pak mijn koffer bij het handvat om hem naar de trap te rollen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dan gaat je plannetje niet door,' zei ze als laatste. Ik keek beetje nep sip. Ze grijnste kort waardoor het nep sip kijken nogal mislukte. Ik wist alleen niet dat ik een plannetje had. Het ging mij alleen maar om een bedankje. Wat had Pablo er mee te maken? Ze pakte haar koffer en ging ermee weg. Ik keek eventjes naar de anderen en volgde haar toen. 'Ik heb Pablo er niet bij nodig om jou of de koffers te tillen,' zei ik met een glimlachje. 'Het enige wat ik daarvoor vraag is een bedankje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "ja dat is prima hoor" antwoord ik. Ik bekijk May van top tot teen. Ze doet haar best om indruk te maken door te doen alsof ze iets is wat ze niet is. Volgens mij is ze juist zo'n lief bescheiden meisje. Maar het amuseerd me wel. Ik sla mijn gespierde armen over elkaar en kijk May met een gespierde glimlach aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May violet grey
    'Ja dat is prima hoor.' Zegt hij. Ik oel gewoon zijn blik over me heen gaan. Tuurlijk. Volgens vele was ik ook niet lelijk. Mijn heupen en kont waren vrij groot voor mijn slanke zandloper figuur net als mijn borsten, maar mijn gezicht leek onschuldig. Ja leek. Als ik je niet meer mocht was ik de duivel haarzelf. Ik schonk de glazen in en draaide de dop er weer op. Ik draaide me weer om en zag demario met een gespierde glimlach naar me kijken. Ik kon zijncarmspieren goed zien. 'Asjeblieft.' Zegcik als ik zijn cola geef.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Als je, je eigen koffer draagt dan kun je ook als eerste boven zijn en dan hoef je de gasten ook niet als slaafje te gebruiken. Je hebt geen last van je handen en benen, dus je kunt zelf het genoegen nemen om de koffer naar je kamer te brengen," Zegt Caprice.
    Fijn, daar gaan we weer.
    "Ga je niet met het prinsesje mee?"
    Ik schud mijn hoofd. "Haven heeft al een prins," Zeg ik kort, met een blik op Jay.
    "Helaas, jeweet niet wat je mist. Dan gaat je plannetje niet door," Zegt ze.
    "Waag het om me te chanteren. Ik krijg jou nog wel, Haven," Zeg ik met een grijns.
    "Ik heb Pablo er niet bij nodig om jou of de koffers te tillen," Zegt Jay verontwaardigd.
    "Het enige wat ik daarvoor vraag is een bedankje,"
    Ik grinnik zachtjes en kijk naar Caprice. Ze kijkt me dodelijk aan. "Oké, ik haal mijn arm al weg," Zeg ik tegen haar en laat mijn arm zakken.

    Haven Lockwood

    "Waag het niet om me te chanteren. Ik krijg jou nog wel, Haven." zegt hij met een grijns.
    Ik knipoog naar hem en draai me dan helemaal om. Hij weet werkelijk waar hoe hij het moet spelen.
    "Ik heb Pablo er niet bij nodig om jou of de koffers te tillen." zegt Jay. "Het enige wat ik ervoor vraag is een bedankje."
    "Nu hebben we hem niet om de koffer te tillen, silly." zeg ik tegen hem. "Dat bedankje krijg je toch wel, maak je daar nou maar geen zorgen om."


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Dankjewel" Ik neem de cola aan en neem een slokje. "Heeft iemand al eens gezegt dat je er goed uit ziet Bonita?" vraag ik onverschillig en vraag me af of ze gaat blozen. Dat zou best wel schattig zijn.
    De glimlach glijd weer over mijn gezicht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Nu hebben we hem niet om de koffer te tillen, silly,' zei ze tegen mij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Dat bedankje krijg je toch wel, maak je daar nou maar geen zorgen om,' zei ze daarna. Ik glimlachte. Ik keek haar eventjes aan. 'Maar wie zeg dat ik niet beide kan?' vroeg ik verbaasd. 'Ik breng eerst de koffers boven en daarna jou.. Of andersom,' zei ik en ik haalde mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    "Heeft iemand al eens gezegt dat je er goed uit ziet Bonita?" Zegt hij plots uithet niets. Ik voel dat ik weer bloos. Heerlijk is dat blozen. Ik vond het echt iets wat mij altijd verraade. 'Sommige. Hebben het wel is gezegt.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Sommige bijna meer dan de helft. Dat ik mooie ogen heb. Altijd weer die cliché zin om met me te praten. Of in bed te krijgen of met me te dansen. Nee ik was een bijzonder type. Ik was limited edition. Nog helemaal puur. Ik trapte er ook nooit in maar bij Demario wel. Misschien omdat ik hem mocht? Ondertussen nam in een slok van mijn cola. Zo hoefde hij niet ijn ogen te zien waar mijn verlegenheid zo makkelijk in te zien was. En dat wou ik niet. Ik wou deze vakantie zelfverzekerd overkomen en niet dat verlegen meisje van een maandgeleden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga douchen en slapen, tot morgen!]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me aan. "Maar wie zeg dat ik niet beide kan?" vraagt hij verbaasd. "Ik breng eerst de koffers boven en daarna jou.. Of andersom." zegt hij en haalt zijn schouders op.
    Ik lach kort. "Dat lijkt me erg veel onnodig werk Jay." verklaar ik glimlachend. "Laten we nou maar gewoon naar boven vertrekken."


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Als May begint te blozen weer ik genoeg. Een glimlach glijd over mijn gezicht. "Zal ik eens wat zeggen Bonita" zeg ik als ik mijn glas neer zet. "Vanaf het aller eerste moment dat ik je zag wist ik al hoe je was." zeg ik. "je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent. Ik weet wel dat je stiekem een beetje verlegen bent, daar hoef je niet voor weg te kijken" Ik zet mijn handen even op mijn heupen. "Jongens willen liever dat je jezelf bent weetje" ik glimlach even geamuseerd. "Al was dit best schattig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Slaap lekker!]


    Your make-up is terrible