• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [Oh, nja pech.. xd]

    Jay Shawn Fitch

    Ik werd nou al gek van het Italiaanse gepraat. Ik negeerde het maar een beetje. Als het belangrijk was zouden ze het was ook wel in het Engels zeggen. Haven die zij wat over koffers dragen en ik voelde mijzelf gelijk aangesproken, aangezien ik die van Max net naar boven had gebracht. Ik keek haar eventjes aan en glimlachte onbewust. 'Licht eraan, ben je ondankbaar? Want had zo net al een ander geholpen. Geen eens een bedankje!' zei ik overdreven zielig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat is er gebeurt? En waar kan ik Chay heen sturen xd]


    El Diablo.

    Caprice Belle Ricci.
    “Ja, ja, we weten dat jullie Italiaans spreken.” Ik haal even mijn wenkbrauw op, maar besluit dat het maar beter is er niets op te zeggen.
    “Trouwens, heeft iemand enig idee of er een lift is of een knappe, gespierde jongen die mijn koffer naar boven wilt zeulen.” Ze werpt een blik op de jongens die er zijn en glimlacht lieflijk.
    Ik frons bij het idee dat ze het eigenlijk aan één van de jongens vraagt, zodat hun haar koffer kunnen dragen. Ik ben meer het type die het alleen wilt doen en daar zeker niet de hulp van jongens bij vraag, dus wat ze had gezegd stond me eigenlijk niet aan.
    Ook moest ik wennen aan het idee dat sommige mensen geen Italiaans konden verstaan en wij dus eigenlijk een beetje moesten dimmen met de taal. Anders was het ook niet respectvol, vond ik.
    “Daar heb je toch geen jongen voor nodig, of wel?” Bedenkelijk keek ik haar aan, misschien was het handig als ik mijn mond zou houden, maar ik kon nu eenmaal niet tegen het idee dat meisjes daarbij jongens hun hulp in gingen schakelen zonder het zelf eerst te proberen. Alsof vrouwen niet zonder de mannen konden leven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Ligt eraan, ben je ondankbaar? Want had zo net al een ander geholpen. Geen eens een bedankje!" Ik glimlach breed naar hem, dat is wat ik wil horen.
    "Ligt eraan wat je onder ondankbaar verstaat." grijns ik naar hem en kom wat dchterbij. "Jay Shawn was het toch?"
    “Daar heb je toch geen jongen voor nodig, of wel?” zegt het meisje wat er net bij gekomen was plotseling tegen me.
    Ik draai mijn hoofd een kwartslag naar haar toe, om haar fronsend aan te kunnen kijken.
    "Nodig misschien niet, maar het is altijd handig." verklaar ik mezelf, met enige vijandigheid in mijn stem. Waar bemoeit zij zich nou weer mee? Als ik het niet zelf wil doen is dat mijn zaak en van degene die het graag voor mij doet.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ligt eraan wat je onder ondankbaar verstaat,' zei ze grijnzend en ze kwam wat dichter naar mij toe. 'Jay Shawn was het toch?' vroeg ze waarop ik knikte. Ik wist alleen niet of ze het zag, want ze draaide haar hoofd weg om te reageren op een meisje die tegen haar praatte. Ze zei wat tegen haar en ik volgde het maar een beetje. Ik wachtte tot ze klaar was met praten. 'Ja, Jay Shawn is het,' zei ik als eerste en glimlachte vriendelijk naar haar. 'En geen bedankje vind ik onder ondankbaar verstaan,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    Nadat ik wat tegen Haven had gezegd, draaide ze haar hoofd een kwartslag naar me toe, om me daarna fronsend aan te kunnen kijken.
    “Nodig misschien niet, maar het is altijd handig.” Er was enige vijandigheid in haar stem te horen, maar dat deerde mij niet. Ik vond het nog steeds een raar verhaal.
    Dit keer was ik dan ook degene die haar fronsend aankeek met een lichtelijke verwarde blik in mijn ogen. “Ik vind het nogal raar, je kunt het zelf toch wel?”
    Toen schudde ik even mijn hoofd en haalde mijn schouders op, als teken dat het me verder ook niet uitmaakte. “Het maakt ook niet uit, veel plezier.”
    Het kwam er ietwat sarcastisch uit, maar dat was niet mijn bedoeling geweest.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Á la momenta! Ik moet even alles lezen en reageren. ;D]

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Kom er maar achter," Zegt ze en geeft me een kleine knipoog. Mevrouw.. jij moet eens leren dat ik de heer ben die iedereen versiert. Alhoewel, het is wel verfrissend als het eens andersom is.
    "Ik ben Haven," Stelt ze zich voor aan de jongen en aan Caprice.
    "Ik ben Jay Shawn," Zegt ze jongen.
    "Pablo Donati," Mompel ik kort.
    "Sono Belle Ricci, piacevole," Stelt Caprice zich voor.
    Ik grinnik zachtjes. Zelf wilde ik het voor die Amerikanen niet moeilijk maken en ben half overgeschakeld op Amerikaans, maar Caprice blijft lekker in het Italiaans tegen ze praten.
    "Ja, eigenlijk wel. Is het zo erg te zien?" Geeft ze als antwoord op mijn opmerking.
    Ik haal mijn schouders op. "Je gaapt," Mompel ik tegen haar.
    "Ja, ja, we weten dat jullie Italiaans spreken," Zegt Haven.
    "Het is een prachtige taal! Je zult het er echt mee moeten doen," Zeg ik tegen haar.
    "Trouwens, heeft iemand enig idee of er een lift is of een knappe, gespierde jongen die mijn koffer naar boven wilt zeulen,"
    Er komt een grijns op mijn gezicht. Normaal zou ik me direct aanbieden, maar ik laat het nu op z'n beloop gaan.
    "Licht eraan, ben je ondankbaar? Want had zo net al een ander geholpen. Geen eens een bedankje!" Zegt Jay dramatisch.
    Wauw. Die kerel zou toneel moeten gaan spelen.
    "Daar heb je toch geen jongen voor nodig, of wel?" Merkt Caprice op. Typisch een opmerking voor haar.
    Caprice is onafhankelijk en doet alles liever gewoon zelf.
    "Nodig misschien niet, maar het is altijd handig," Zegt Haven nu.
    "Ik vind het nogal raar, je kunt het zelf toch wel?" Vrouwen toch.. Deze discussie gaat vast nog lang duren.
    "Het maakt ook niet uit, veel plezier," Zegt ze sarcastisch.
    "Er is ook een lift," Mompel ik tegen ze.

    Haven Lockwood

    "Ik vind het nogal raar, je kunt het zelf toch wel?" Ik kijk haar wat beledigd aan, natuurlijk kan ik het zelf. Begrijpt ze het dan niet? "Het maakt ook niet uit, veel plezier." zegt ze sarcastisch.
    Ik draai mijn hoofd abrupt om naar Jay Shawn, ik vind alleen de Italiaanse jongens leuk, heb ik besloten.
    "Ja, Jay Shawn is het." zegt hij en glimlacht vriendelijk. "En geen bedankje vind ik onder ondankbaar verstaan." Hij lacht, wat mij doet grijnzen.
    "Ik kan je op verschillende manieren bedanken, daar ben ik erg goed in." speel ik er speels op in.
    Die zon zorgt er volgens mij echt voor dat ik rare dingen ga doen, thuis zou ik zulke inspelingen op jongens never nooit maken, maar daar weet je dan ook nooit wat ze van je willen. Het is genanter om daar een one-night stand te hebben dan hier, hier is het doodnormaal.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik besloot maar te negeren wat de rest zei en wachtte rustig af tot Haven antwoord gaf. 'Ik kan je op verschillende manieren bedanken, daar ben ik erg goed in,' zei ze waardoor ik weer eventjes moest lachen. 'Hmm, dan ben ik wel benieuwd welke verschillende manieren,' zei ik met een glimlachje. Misschien kon ik wel raden welke manieren, maar daar was ik nu eventjes te lui voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caprice Belle Ricci.
    Op wat ik tegen haar zei, zegt ze niets terug en draait abrupt haar hoofd naar de jongen toe. Ze zou me nu vast niet mogen, omdat ik mijn eerlijke mening tegen haar zei, maar ik vond het gewoon raar en doe het altijd gewoon zelf.
    Het doet me lichtelijk mijn wenkbrauw optrekken, maar ik haal dan mijn schouders op als ze doorgaat om met de jongen te flirten. Dan is het haar eigen keuze maar hoor, ik heb er niets mee te maken.
    Weer zucht ik even en draai me dan om naar Pablo. “Er is ook een lift inderdaad, ach ja, ze mag van mijn part hulp van die jongen. Trouwens, heb je al veel mensen rondgeleid?”
    Een lichte grijns kwam op mijn lippen en ik was blij dat ik nu niet meer in de natte kleding rondliep, omdat ik in het zwembad was gegooid.
    Het zou me niet verbazen als hij dit heel grappig zou vinden. Bij deze gedachte rol ik mijn ogen even, maar doe dan mijn handen in mijn korte broekje.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:37 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Ik kan je op verschillende manieren bedanken, daar ben ik erg goed in," Zegt Haven.
    "Hmm, dan ben ik wel benieuwd welke verschillende manieren," Zegt Jay met een glimlachje.
    Ik leg mijn hand bij mijn kin en doe alsof ik diep nadenk. "Ik wil die verschillende manieren wel leren kennen," Zeg ik mysterieus tegen haar.
    "Alleen breng ik je koffer dan wel op mijn manier naar boven," Voeg ik er met een grijns naar toe.
    "Er is ook een lift inderdaad, ach ja, ze mag van mijn part hulp van die jongen. Trouwens, heb je al veel mensen rondgeleid?"
    Ik schud mijn hoofd. "Sorry, maar ik was een lange tijd op het strand. Ik heb wel mensen de weg ge wezen naar de verschillende cafétjes in het centrum van de stad," Zeg ik tegen haar. "Telt dat ook?" Voeg ik eraan toe en kijk haar aan. Ze rolt met haar ogen.
    "Mag ik weten waar je aan dacht?" Zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:43 ]

    Haven Lockwood

    "Hmm, dan ben ik wel benieuwd welke verschillende manieren." zegt hij met een glimlachje, waardoor ik moet glimlachen.
    "Ik wil die verschillende manieren wel leren kennen." zegt Pablo plotseling, waardoor mijn mond even een stukje openzakt van verbazing, maar ik herstel me snel en grijns naar hem.
    "Alleen breng ik je koffer dan wel op mijn manier naar boven." voegt hij er nog met een grijns aan toe.
    "Je maakt me heel erg benieuwd." zeg ik tegen hem.
    Ik kijk even van Jay Shawn naar Pablo. Ze maken het me verdomd moeilijk om iets te doen.
    "Wie het eerst boven is." grijn ik naar ze.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek even van Haven naar Pablo. 'Ga jij mij nou vertellen dat we eerst omhoog moeten rennen en dan diegene die wint mag je koffers naar boven brengen?' vroeg ik lachend. 'Althans, dat maak ik er van uit.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik denk dat ik wel iets beters weet,' zei ik en ik glimlachte eventjes met mijn tanden bloot. Ik boog een beetje naar haar toe. 'Hij mag je koffers wel naar boven brengen, zal ik jou dan naar boven brengen?' vroeg ik aan haar. Ik keek eventjes naar Pablo. Zou hij mij gehoord hebben?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pablo Rodrigue Donati.
    "Je maakt me heel erg benieuwd," Zegt ze tegen me. "Wie het eerst boven is," Voegt ze eraan toe.
    "Ga jij mij nou vertellen dat we eerst omhoog moeten rennen en dan diegene die wint mag je koffers naar boven brengen? Althans, dat maak ik er van uit," Zegt Jay dan.
    "Ik denk dat ik wel iets beters weet," Jay glimlacht bij zijn woorden en buigt zich naar Haven toe.
    "Niet smoezen in gezelschap, dat is heel onvriendelijk!" Zeg ik luid, maar er komt daarna een glimlach op mijn gezicht.
    "Succes met de koffers," Zeg ik tegen Jay. "En met Haven," Voeg ik eraan toe en wendt me tot Caprice.
    "Ik blijf wel gezellig bij haar," Zeg ik en sla een arm om haar schouders.