• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    [Mijn post is er. Wie wil Pablo meeten? (:]

    [Ik denk misschien Nikki straks (: Haar poppetje was geloof ik nog maar net gearriveerd ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    'Ik ben Jay,' zegt de jongen met een duidelijk Engels accent.
    'Oh, hoi Jay,' mompel ik en ik til mijn koffers weer van de grond. 'Waar waren de kamers ook alweer?' vraag ik. Ondertussen denk ik aan mijn zusje. Ook al ben ik nog geen dag weg, ik maak me nu al zorgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    'Oh, hoi Jay,' mompelde hij. Hij tilde de koffers op en ik keek hem vragend aan. Had hij geen zin in vakantie? 'Waar waren de kamers ook alweer?' vroeg hij aan mij. Ik bleef hem nog eventjes vragend aankijken. 'Boven,' zei ik met een glimlachje. 'Moet ik je brengen?'

    [Woeps, hij had een Brist accent ipv Engels -zit daar verschil in?- Mijn fout ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    'Boven,' zegt Jay met een glimlachje. 'Moet ik je brengen,'
    Ik grinnik even. 'Hoewel ik niet denk dat ik ga verdwalen zou het wel fijn zijn,' zeg ik. 'Zou je dan misschien een van mijn koffers mee willen nemen?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    'Hoewel ik niet denk dat ik ga verdwalen zou het wel fijn zijn,' zei hij nadat hij even had gegrinnikt. Ik glimlachte even. Ik wist nog niet zeker of je hier kon verdwalen. Vast wel, zo groot was het hier! 'Zou je dan misschien een van mijn koffers mee willen nemen?' vroeg hij vrijwel gelijk. Ik keek hem eventjes met een opgetrokken wenkbrauw aan. Meende hij het nou? Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Is goed,' zei ik en ik pakte een koffer op. Hij had geluk dat hij er zo goed uit zag. Ik liep alvast voor hem aan richting de trap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    Jay kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan maar haalt dan zijn schouders op. 'Is goed,' zegt hij waarna hij een koffer oppakt en alvast de trap oploopt.
    Ik grijns even in mezelf. Okee, het is raar als een jongen aan een andere jongen vraagt of hij wil helpen zijn koffers te dragen. In mijn eentje zou het me ook gemakkelijk gelukt zijn die koffers in één keer naar boven te krijgen maar waarom die moeite doen als het ook makkelijker kan?
    Ik pak de koffer op die er nog staat en loop achter Jay aan de trap op. Als ik boven op de overloop sta loop ik een willekeurige kamer in. Die kamer is leeg, tenminste er staan nog geen koffers dus ik ga er vanuit dat die leeg is, dus ik zet mijn koffer daar neer en loop gelijk verder naar het balkon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    Ik liep verder. Eventjes keek ik achterom, maar Max was weg. Was hij al een ander kamer in? Lekker aardig dat hij dat niet even zei. Ik zuchtte en liep weer terug tot dat ik een kamer vond waar de deur open stond. Ik liep naar binnen en zette de koffer neer naast de andere. 'Max je koffer!' riep ik en ik keek een beetje om mij heen. Waar was hij nou weer heen gegaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Edit mensen: Carlo reageerd vandaag en morgen niet i.v.m. kamperen en e.v.t. extra leerwerk voor school!!!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Wie wilt er dan naar Caprice toe? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Yes, ik ben er eindelijk weer haha. Trek je maar niets aan van wat ik eerder zei hoor, ik was chagrijnig door zoveel dingen. Dus Pablo was vrij?]


    Your make-up is terrible

    [What did i miss?
    @nikki: op facebook staat foto van dat me tatt klaar is. Was 2 minuten nadat yoska klaar was dus lijkt beetje roodachtig maar is tussen roze en zalmroze in]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Link? Ik zit op Mitchells laptop.]


    Your make-up is terrible

    [Ik op stage op tel dus kan geen link sture sorry]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gaan we dan nu weer verder met. De RPG?? Zo ja kan demario reageren op May?)


    I'm finally back, Finally after a Year break