• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik kruip onder de dekens en val in slaap. Mijn droom was een samenraapsel van beelden. Altijd gecombineerd met een maan en een paar blauwzilveren ogen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik werd wakker rond kwart voor acht. Ik stapte mijn bed uit en ging naar de badkamer. Daar douchte ik snel en trok een simpele jeans aan met een blauw shirt van Superdry.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik word wakker en glimlach. Ik schiet onder de douche. Ik zoek met zorg mijn stalkleding voor vandaag uit. Praktisch betekent niet dat iets lelijk moe zijn. Ik doe snel een heel klein beetje dagcreme en lippenbalsem op. Ik bekijk mezelf in het spiegeltje en besluit dat ik ermee doorkan. Ik doe de deur open en kijk even in de gang rond. Welke kant ook alweer voor de trap naar de eetzaal?


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik stap de slaapzaal uit en zie Caressa ook in de gang staan.
    'Goedemorgen.' zei ik vrolijk en gaf haar een kus op haar wang ter begroeting.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik voel dat ik begin te blozen dus ik geef hem een knuffel en laat hem pas los als ik geloof dat mijn wangen een enigzins normale kleur hebben aangenomen. 'Ook goedemorgen,' zeg ik. 'Ik ben alweer vergeten welke kant ik op moet. Misschien kunnen we samen lopen?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Is goed voor mij.' zei ik en grinnikte even omdat ze nu al de weg naar de eetzaal is vergeten. We liepen naar beneden en als je goed rook, kon je het ontbijt al ruiken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik geef hem een klap vlak boven zijn elleboog. 'Het is niet grappig,' zeg ik en ik zet een nep-boos gezicht op. Hij kijkt me even met twinkelende ogen aan en ik word helemaal week. Ik, Caressa Amora Liverly, ben verliefd geworden.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik keek haar glimlachend aan. 'Hoe was trouwens je eerste "nacht" hier op Secondry?' vroeg ik haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik ga slapen, anders steek ik morgen het chemielokaal nog in brand met de bunsenbrander en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
    Slaapwel xx]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Goed,' zeg ik. 'Ik heb op de slaapzaal een ander nieuw meisje ontmoet. Ze heet Rose-Anne.'
    Ik denk dat Rose-Anne een echte vriendin kan worden. Ze is in elk geval heel aardig.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Rose-Anne zei je?' vroeg ik en moest even grinniken. Ik dacht terug aan wat Luciano allemaal had gezegd. 'Ze lijkt me wel aardig je.' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ken je haar?' Vraag ik verbaasd.
    Wat als ze niet nieuw is en hier al langer zit? Wat nou als zij verliefd is op Conor? Als ze gisteren haar gevoelens bij hem beschreef? Dat wil ik niet, ik wil niet iemand voor de neus van een ander weg proberen te kapen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Ik heb daar straks over haar gehoord.' verklaarde ik. Volgens mij kon Luciano niet stoppen met aan haar te denken. Ookal dat ik niet veel meer moest zeggen want ik had hetzelfde met Caressa.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik knik en voel me erg opgelucht. Ik heb alleen een vermoeden waar het idee vandaan komt. 'Laat me raden,' zeg ik. 'Haar vriendje zit hier ook op school.'
    Nou ja, ze heeft niet met zoveel woorden gezegd dat het haar vriendje is maar het is duidelijk dat het meer is als alleen een ver verlangen. Wat het bij mij dus nog wel is.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Vriendje is een groot woord, maar iets in die richting ja. We hebben bijna de hele nacht zitten praten.' vertelde ik. We waren bijna terug bij de eetzaal.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe