• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    'Vast,' zeg ik en ik eet een stuk van mijn wortelschijfjes. 'Ik heb niet eens de tijd gehad om mijn haar te doen en zo stom ben ik nou ook weer niet hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik sloeg haar nummer op in mijn gsm. Ik opende een nieuw bericht een begon te typen:
    Je blijft schattig als je bloost
    Love Conor x

    Ik drukte op verzenden en zei: 'Ziezo, nu heb je mijn nummer ook.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik open het berichtje en zodra ik het gelezen heb begin ik opnieuw te blozen. 'Waarom ben ik degene die bloost?' Vraag ik terwijl ik zijn nummer opsla. 'Dat is niet eerlijk.'


    Remember to be ridiculous.

    myMOMENTS schreef:
    Faegan
    Ik zuchtte gelukkig.
    "Zo... Hoe laat is het eigenlijk?"
    Ik wist niet wanneer we moesten gaan ontbijten, maar ik wist wel dat het niet zo een goed beeld zou scheppen als we te laat kwamen om onze eerste dag. Ah ja, de directeur had nu al een hekel aan mij...
    Dit kon nog heel leuk worden!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    'Omdat jij er dan nog schattiger uitziet. Ik zie er vast niet zo lief uit als ik bloos.' zei ik. ik was net klaar met eten en wachtte geduldig tot Caressa ook klaar was. Ondertussen keek ik nog maals naar haar en bedacht me nogmaals hoe verliefd ik wel niet op haar was geworden in zo'n korte tijd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik opende mijn ogen en trok plagerig aan zijn haar. 'Ik heb géén idee,' ik glimlachte en onderdrukte een gaap. 'En ik ben te lui om te kijken.'
    Ik knipoogde naar hem en stond op. 'Maar wat ik wel weet is dat ik honger heb, dus kom je mee naar beneden?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan
    "Zeker." grijnsde ik. Ik ging haar voor naar beneden. Toen ik onderaan de ladder was, stak ik mijn handen naar haar uit en tilde haar van de ladder.
    Ik zette haar op de grond en sloeg mijn armen evengjes om haar middel. Omdat ik niet zeker wist hoe ze zou reageren, wou ik al snel loslaten.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    Ace
    "Zeker." grijnsde ik. Ik ging haar voor naar beneden. Toen ik onderaan de ladder was, stak ik mijn handen naar haar uit en tilde haar van de ladder.
    Ik zette haar op de grond en sloeg mijn armen evengjes om haar middel. Omdat ik niet zeker wist hoe ze zou reageren, wou ik al snel loslaten.

    [weer Ace]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Moet gaan dansen, kan er rond 10 uur terug op komen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Thirlwall schreef:
    (...)
    [weer Ace]

    sorry ik zit met mijn gedachten helemaal ergens anders!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    (...)
    sorry ik zit met mijn gedachten helemaal ergens anders!

    [Bij Jitsekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :P ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    [Bij Jitsekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :P ]

    [miss en wat dan nog?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlach verlegen en staar naar mijn bord terwijl ik snel mijn broodje jam opeet. Ik kijk op om te zien of hij zijn eten ook al op heeft maar ik kijk in zijn ogen en vergeet helemaal wat ik van plan was om in plaats daarvan in zijn ogen te staren.


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Mijn wangen werden rood van plezier toen hij me van de ladder optilde en op de grond zette. Toen hij zijn armen om me heen sloeg beet ik even op mijn lip maar hield zijn arm met mijn hand tegen en liet hem om mijn middel liggen. Samen liepen we naar de kantine. 'Ik hoop dat we net zo'n maaltijd krijgen als gister.' Ik begon alweer bijna te kwijlen bij de gedachte aan het eten van gister.


    Pshht, I'm an angel undercover.