• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

Remember to be ridiculous.

[Holy fuck, bij mijn personages is het nog avond]

CandyBear schreef:
    [Holy fuck, bij mijn personages is het nog avond]

[Anders moete we snel doorspoelen naar de volgende dag]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[jep, they gotta get home, now!]

Conor Thomas Brennan
    Ik keek even op mijn horloge en zag dat het al erg laat was.
    'Misschien is het beter als we terug gaan. Anders kunnen wa straks niet meer uit ons bed.' zei ik. Het was dan ook al bijna 3 uur.

Caressa Amora Liverly
    Ik leun in zijn richting en zie de tijd op zijn horloge. 'Volgens mij kan je daar best wel een gelijk in hebben,' zeg ik en ik sta op en gooi mijn vestje over mijn schouders. Ik roep Vitale terug en singel haar weer aan en stijg op. 'Wijs de weg.'

Conor Thomas Brennan
    Ik liep snel naar Sunny en steeg op. 'Naar het bos en dan na een tijdje linksaf, dan komen we er vanzelf.' zei ik en spoorde hem aan om ye vertrekken.

Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik druk mijn lippen tegen die van hem, maar wordt afgeleid door iets. Er reflecteerde een licht op de klok, die aangaf dat het bijna drie uur 's ochtend was. 'Misschien moet je naar je kamer,' fluister ik, terwijl ik hem aankijk en naar de klok wijs.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Caressa Amora Livrly
    Ik spoor Vitale aan tot draf. Het is donker dus gaan galoperen lijkt me op dit moment niet de slimste gang om in over te gaan maar met draf zit ik wel goed. 'Hoe laat begint het ontbijt morgen eigenlijk.'

Luciano Sapritsi
    Ik knik en duw haar omhoog. Ik stap van het bed en druk een kus op haar voorhoofd. 'Weltrusten.'
    Zodra ik op mijn slaapzaal ben trap ik mijn schoenen uit, ik trek mijn shirt over mijn hoofd en laat me op bed vallen. Me niet beseffend dat iedereen mijn littekens zo ka zien.

Conor Thomas Brennan
    '8 uur.' zei ik terwijl ik naast haar ging rijden. We sloegen links af en niet veel verder zag ik da stallen al staan. Na een vijftal minuutjes waren we er dan ook aangekomen. Ik steeg terug af en liep de stallen binnen.

Caressa Amora Liverly
    'Ok,' zeg ik.
    Ik zadel Vitale in recordtempo af, breng zijn spullen naar de zadelkamer en haar alleen snel een borstel over zijn vacht. 'Ik geef hem morgen wl een uitgebreide borstelbeurt,' zeg ik. 'Ben je al klaar? Dan kunnen we samen lopen.'

Conor Thomas Brennan
    'Ik ben klaar.' zei ik terwijl ik uit de zadelkamer kwam gelopen. Samen liepen we terug naar het gebouw, richting onze slaapzalen.

Caressa Amora Liverly
    We houden stil bij onze slaapzalen en ik geef hem een spontane knuffel en stap dan weer naar achter. Ik kijk omhoog en zie dat hij me even verbaasd aankijkt. 'Tot morgen dan maar,' zeg ik.

Conor Thomas Brennan
    Ik keek even verbaasd toen ze me knuffelde, maar glimlachte dan toch.
    'Tot morgen.' zei ik en gaf haar een kus op haar wang. Ik keek haar nog even glimlachend aan en liep dan de slaapzaal binnen.

Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik blijf een tijdje bij de deur staan en draai me dan naar mijn bed. Ik trek mijn jurkje uit en glijd in mijn pyama. Ik ga mijn tanden poetsen en kruip dan mijn bed in. Tot mijn verbazing ben ik nest moe, dus het duurt ook niet lang voordat ik in slaap val.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see