• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Nou het deel van de nacht at er nog over was toen wij terug waren in onze slaapzalen,' zeg ik en ik stap de eetzaal binnen. 'Hoe oud ben je eigenlijk?


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Vorige week ben ik 17 geworden en jij?' vroeg ik haar glimlachend. We liepen naar de buffettafel, want 's morgens was het zelfbediening, en begon rustig mijn ontbijt uit te zoeken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Vijftien,' zeg ik. 'Met de lengte van een tienjarige.'
    Ik leg een appel en een broodje dat ik met jam besmeer op mijn bord. Ik kijk terwijl hij zijn eten opschept. 'Vanaf hoe oud zitten hier ongeveer leerlingen?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Ik denk dat de jongsten dit jaar 15 zijn, maar ik zit hier al van mijn 14de.' zei ik. We liepen naar een tafeltje en gingen zitten.
    'Smakelijk.' zei ik en begon rustig aan mijn ontbijt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik ga tegenover hem zitten. 'Fijn,' zeg ik. 'Ben ik niet alleen de kleinste maar ook nog een van de jongsten.'
    Ik begin langzaam te eten en glimlach automatisch als ik even naar Conor kijk. Hij is leuk. Nee meer als leuk maar zo mag ik hem van mezelf nog niet noemen.
    [ik ben nu naar paardrijles, ben waarschijnlijk om half vijf weer terug.]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dat komt allemaal wek goed.' zei ik eb glimlachte terug. Ik keek haar aan in haar bruine ogen en haar blik hield me gevangen. Niet dat ik het erg vond natuurlijk.

    [Veel plezier!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Jij hebt makkelijk praten met jouw lengte,' zeg ik.
    Hij staart me aan en ik vind het helemaal niet erg dat ik daardoor zijn blauwe ogen echt goed kan zien.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Als ik wakker word, zie ik dat Caressa al weg is. Mijn gedachten gaan meteen naar Luciano, en ik spring mijn bed uit. Ik kleed me snel aan, een beige rijbroek en een roodgeruite bloes, en poets mijn tanden. Ik glijd in mijn laarzen en borstel mijn haren snel. Als laatste doe ik wat mascara en lipgloss op en loop dan naar de deur. Ik loop naar de jongensslaapzaal en bons op de deur. Als iemand nog sliep, is hij nu wakker. Ik wacht ongeduldig tot iemand de deur open maakt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik spring overeind als ik iemand op de deur hoor bonzen en doe hem open. Ik zie Rose-Anne staan en geef haar een kus op haar wang. 'Hé Rosa,' zeg ik. 'Lekker geslapen?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Je groeit nog wel, geloof me. Ik ben hier diegene van ons tweetjes die niet meer, of toch niet veel meer, zal groeien.' zei ik en keek haar geruststellend aan. Ik at rustig verder en vond het fijn dat het Caressa was die tegenover me zat.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'prima, voor zover dat kon. En jij?' Ik haak mijn arm door die van hem en trek hem mee naar de eetzaal. Ik heb honger.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Liverly
    Ik haal mijn schouders op. 'Je hebt gelijk,' zeg ik. 'En anders heb ik altijd nog de optie om op high-heels te leren lopen. Voor een jongen is dat toch een stuk minder logisch.'
    Er zat een groot voordeel aan mijn missende lengte. Ik zou nooit moeite hoeven doen voor een grotere jongen. Niet dat ik langer hzou kunnen zijn als de jongen waarop ik nu overduidelijk verliefd ben. Ik kijk hem even aan en de vlinders in mijn buik beginnen aan een nieuwe race.


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    'Ik ook wel goed,' zeg ik. 'Ik heb nog een tijd zitten praten met een andere jongen hier.'
    We komen de eetzaal binnen en ik zie Conor en een klein meisje met lang, donkerblond haar. Ik glimlach even naar hem en trek Rose-Anne mee naar de buffettafel.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Probleem opgelost.' zei ik glimlachend. Ik keek haar terug aan en voelde iets kriebelen in mijn buik. Ik wist wat het betekende. Ik was nu officieel verliefd aan het worden op het geweldige meisje dat voor me zat. Ik kon het niet laten van nog iets meer te glimlachen bij die gedachte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik zie hem naar een koppeltje kijken en ik herken Caressa, ik zwaai even en loop dan mee naar de buffettafel. 'Zoveel keus, ik weet niet wat ik wil,' zeg ik met een zielig stemmetje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see