• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik grinnik en sla mijn ogen even neer maar ik kan ze niet lang van hem afhouden. Ik weet zeker dat ik bloos en haal mijn hand door mijn haar. Ik neem een slok van mijn water en vervloek mijn rood wordende wangen grondig. Hij vindt mij toch niet leuk dus hij mag dit niet zien. 'Inderdaad,' mompel ik dan maar.


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    Ik zie een zekere oranje groente liggen en pak er een paar. Ik verdeel ze over twee borden. Ik duw er een in haar hand. 'Nu heb je in elk geval al een ding,' zeg ik en ik kijk haar glimlachend aan.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    ik ging rustig met maan hand richting haar gezicht.
    'Weet je,' zei ik terwijl ik met mijn hand onder haar kin wat naar boven tilde, 'je bent schattig als je bloost.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Moet weg, kom straks terug.
    Tot dan xx]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dankjewel,' zeg ik met een glimlach. Ik schuif een gebakken eitje op mijn bor, pak wat bacon en een paar sneetjes toast, samen met een klein pakje boter. 'Ik ben klaar, maar ik heb geen flauw idee wat ik net van je heb gekregen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik gooi er een croissantje en een broodje dat ik met jam besmeer bij en glimlach. 'Graa gedaan,' zeg ik. 'En herken je het dan niet? Het zijn wortels.'
    In plakjes gesneden en met een oranje sausje erover maar het zijn wortels.


    Remember to be ridiculous.

    [waarom deed je in het begin zo vaag, nu lijkt ze dom (; ]
    Rose-Anne
    'Sorry,' zeg ik lachend. 'Ik ben nog niet helemaal wakker,' Ik loop alvast naar een tafeltje en begin mijn toast te boteren, terwijl ik wacht tot Luciano erbij komt zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik dacht dat je het wel door zou hebben, oranje+groente+Rose-Anne en Luciano=Wortel!]
    Luciano Sapritsi
    Ik ga lachend tegenover haar zitten. 'Maakt niet uit,' zeg ik. 'Maar je beseft dat ik hier op blote voeten en in mijn pyjama zit? Ik moet zonog even terug naar de slaapzalen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ben terug, mag ik een reactie van Caressa?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Door wat hij zegt begin ik alleen maar meer te blozen. 'Bedankt denk ik,' zeg ik half fluisteren.
    Ik kijk naar beneden voor zover dat mogelijk is wanneer iemand je kin optild. Waarom heeft hij al zo snel zo'n grote inpacht op me? Niet dat ik het erg vind maar alsnog.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Graag gedaan.' zei ik terug en liet haar kin los. 'Weet je,' begon ik weer, 'ik heb eigenlijk je gsm-nummer nog niet.' zei ik en glimlachte terug naar haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Je zal het voorlopig nog niet nodig hebben maar als je hem wil kan ik hem je nu best geven,' zeg ik glimlachend.
    Die glimlach zorgt ervoor dat ik helemaal smelt en ik kijk iets naar beneden. Ik ben best verlegen bij deze jongen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Je weet maar nooit.' zei ik. 'kan handig zijn als je weer eens de weg kwijt bent.' glimlachte ik en moest even grinniken. Ik haalde mijn iphone uit mijn broekzak.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa
    '06-31676900,' zeg ik en ik haal mijn eigen iphone uit mijn zak. 'En nu ik jouw nummer want als ik verdwaald ben zal ik jou toch eerst moeten bellen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dan had je maar eerder op moeten staan,' zeg ik plagend. Ik neem een hapje van mijn toast en kijk hem aan. Nadat ik het heb doorgeslikt zeg ik 'je ziet er wel heel sexy uit zo,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see