• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

Remember to be ridiculous.

Caressa Amora Liverly
    Ik loop de slaapzaal binnen en glimlach als ik een meisje zie zitten. Ik loop naar de badkamer en spring onder de douche. Ik ben al snel klaar en droog mijn lange haar af. Ik schiet in mijn pyama bestaande uit een shirt met een afgeknipte hals en en short en laat me op bed vallen.

[Wie van de jongens is er in de slaapzaal?]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[Luciano maar waarschijnlijk schrikt Conor zich dood omdat hij geen shirt aanheeft en zijn hele bovenlichaam onder de littekens zit.]

Conor Thomas Brennan
    Ik liep de slaapzaal binnen en schrok toen ik een jongen zag zitten. Hij zat daar zonder shirt en zijn bovenlijf zat onder de littekens.
    'Hey.' zei ik en schraapte mijn keel even. Ik was redelijk hees geworden van zo laat nog te rijden.

Luciano Sapritsi
    Ik kijk op en zie de jongen van vanmiddag zitten, ik had hem maar even gesproken. 'Hé Conor,' zeg ik want ik herinner me zijn naam dus nog.
    Ik merk dat hij geschokt naar me staart en terwijl ik naar beneden kijk om te zien of ik iets stoms draag besef ik me dat ik geen shirt draag en mijn littekens zichtbaar zijn. 'Fuck,' zeg ik en gris een random shirt uit mijn koffer en trek het aan. 'Hoe kon ik dat vergeten?'

Conor Thomas Brennan
    'Al een leuke eerste dag gehad?' vroeg ik om het onderwerp te veranderen. Ik begreep ook wel dat hioj er niet over wou praten, en als hij het kwijt wou zou hij het wel vertellen.

Luciano Sapritsi
    'Ja hoor,' zeg ik en mijn gedachten flikkeren naar Rose-Anne. 'Ik ben met een ander nieuw meisje gaan rijden en eten. Jij een leuke zoveelste eerst dag gehad?'
    Ik ben hem dankbaar dat hij van onderwerp is veranderd maar moet er nog heel even iets over kwijt. 'Ik zou het zeer waarderen als je verder niemand vertelt over die littekens.'

Conor Thomas Brennan
    'Ik beloof het.' zei ik. 'En ja hoor, ik kom net terug van mijn eerste nachtelijke ritje van dit schooljaar, voor het eerst in al die jaren niet alleen.' zei ik en kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht toen ik er aan terugdacht.

[ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:59 ]

Luciano Sapritsi
    Ik grinnik als ik een glimlach zie doorbreken en denk zelf terug aan mijn rit met Rose-Anne maar ik moet proberen een gesprek opgang te krijgen van mezelf. 'Ah,' zeg ik. 'Heeft Conor een zwak voor zijn nieuwe paardrijmaatje?' Vraag ik plagend.

Conor Thomas Brennan
    'Zo kan je het wel een beetje noemen ja. En hoe zit het met jouw nieuwe paardrijmaatje?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Ik had het gevoel dat het nog gezellig kon worden en dus ging er van slapen niet veel meer komen.

Luciano Sapritsi
    Ik grinnik even. 'Nou je zou kunnen zeggen dat mijn paardrijmaatje Rose-Anne al een soort van is veranderd in iets meer als een paardrijmaatje,' beken ik en ik haal mijn hand even door mijn hand.

Conor Thomas Brennan
    'Interessant.' zei ik glimlachend. Ik keek even door het raam en zag de volle maan. Daardoor moest ik weer aan Caressa denken en hoe haar prachtige blonde haren een zilveren gloed over zich heen hadden gekregen.

Luciano Sapritsi
    Ik zie Conor afwezig uit het raam staren en grinnik. 'Ja,' zeg ik. 'Bijna net zo interessant als de manier waarop jij op je paardrijmaatje reageert of staar je altijd zo naar buiten?'

Caressa Amora Liverly
    Ik staar naar buiten. Ik heb in elk geval al vier gezellige mensen ontmoet als vind ik het wel heel bot van Jayden dat hij me in de stallen in de steek liet maar dan had ik Conor niet ontmoet. Er breekt een kleine glimlach door. Conors ogen hebben en mooie kleur, in elk geval, wat ik ervan gezien heb. Zeker in het maalicht.

Conor Thomas Brennan
    Ik keek snel terug naar Luciano.
    'Moest ik zeggen dat het het tweede was, zou je me dan geloven?' vroeg ik hem en grinnikte even.

Luciano Sapritsi
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee hoogstwaarschijnlijk niet,' zeg ik. 'Is ze zo ontzettend bijzonder? Wat heeft ze met je gedaan jongen?'