• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Vitale's voorouders komen tot zes generaties terug uit onze eigen stallen,' zeg ik glimlachend. 'Mijn familie bezit een stalhouderij vlak buiten Londen.'

    Luciano Sapritsi
    Ik voel haar handen onder mijn shirt. Ik streel haar heupen voorzichtig. Ik voel haar lippen tegen de mijne en daarna een zachte ademstroom als ze zucht. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik hou van haar.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    We gingen rustig verder en het duurde niet lang meer voor we het bos uit waren. We waren aan het meertje gekomen en reden nu op het zand. Ik keek even omhoog en zag de prachtige sterrenhemel vlak boven ons.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk verbaasd rond. 'Het is prachtig,' zeg ik. 'Ik snap wel waarom je hier graag komt.'
    Vitale is blijkbaar ook verbijsterd door het prachtige uiterlijk want hij staat stil. Iets wat je even geleden niet voor mogelijk gehouden zou hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel hoe zijn mondhoeken omhoog gaan in een glimlach. Ik glijd met mijn armen om zijn middel heen, en ontspan mijn lichaam. Een raar gevoel borrelt in mijn maag, een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Het voelt niet vervelend, in tegendeel, ik wil dat het gevoel niet meer weggaat.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    Ik liet Sunny stoppen naast Vitale en glimlach. Ik was blij terug te zijn. Dit was één van de enige plaatsen waar ik echt kon nadenken.
    'Gewoon toevallig ontdekt als ik even tijd nodig had voor mezelf' zei ik glimlachend naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:01 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik bijt zachtjes in haar lip, ik sla mijn armen strak om haar middel en draai ons om waardoor ik weer onderop lig. Ik laat mijn handen over haar bovenlichaam dwalen en haar huid voelt zacht en warm aan.

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk hem glimlachend aan. Het licht van de maan en de sterren geeft zijn huid en ogen een speciale glans. Ik kijk even naar Vitale en laat mijn blik alweer over de plek glijden. 'Waarschijnlijk kan je hier met de benodigde hersenen inderdaad goed nadenken.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Het is ook perfect als je wat rust of wat dan ook nodig hebt. Je kan hier perfect tot jezelf komen. Ik toch' zei ik.
    'Weet je,' begon ik, 'jij bent de eerste die ik hier mee naartoe neem, en don nog in het donker.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ik voel me vereerd,' zeg ik nog steeds glimlachend.
    Het maanlicht geeft alles om me heen een zilverachtige glans. Als ik hem aankijk hebben zijn blauwe ogen een zilverblauwe kleur die me lijkt te hypnotiseren. Ik kijk snel naar Vitale's glanzende manen. Het maanlicht doet iets vreemds met mijn omgeving.
    [ga sapen]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik keek haar recht in haar prachtige bruine ogen aan. Ze hadden een een zilverachtige twinkeling wat ze nog mooier maakte. Ook haar lange, blonde haren leken een zilveren schijn te krijgen. Ze zag er gewoon prachtig uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Hij kijkt me aan en ik wend mijn blik weer verlegen af, iets dat nooit gebeurd, ook niet in het gezeldschap van een jongen. 'Mooi hé?' Vraag ik. 'Het maanlicht geeft alles een bijzondere uitstraling.'
    Ik kijk even rond en schud mijn haar over een schouder waar het tot mijn middel komt. Ik zucht lichtjes. Maanlicht doet altijd iets vreemds met me.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Ik moet zeggen, de hemel was nog nooit zo helder, zeker niet bij volle maan.' zei ik terwijl ik nogmaals naar boven keek. Het enige licht( dat we hadden was de schemering van de maan en sterren, wat het natuurlijk allemaal nog mooier maakte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'O ja, het regent hier natuurlijk net als in de rest van het Verenigd Koninkrijk,' zeg ik. 'Ik vind het hier nu al geweldig.'
    Het water weerspiegeld de maan en sterren. Ik glimlach. Ze sfeer hier is vreemd.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik steeg rustig af en liet Sunny naar het meertje stappen zodat hij wat kon drinken. Ik keek Caressa ondertussen glimlachend aan. Het was nog best warm. Ik deed mijn hoodie uit en een stuk van mijn shirt kroop wat naar boven. Rustig trok ik het terug omlaag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik stap ook af en geef Vitale een klopje. Ik doe zijn singel iets je losser. Ik singel hem wel weer aan als we verder rijden. Conor trekt zijn hoodie uit en wanneer ik zijn gespierde buik zie weet ik bijna zeker dat ik bloos. Avonden doen blijkbaar iets vreemds met me. OP het strand zie ik ook wel eens gespierde jongens. Of in het zwembad. Ik trek mijn vest uit waardoor mijn ivoorbleke armen zichtbaar worden.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    Ik zuchtte gelukkig.
    "Zo... Hoe laat is het eigenlijk?"
    Ik wist niet wanneer we moesten gaan ontbijten, maar ik wist wel dat het niet zo een goed beeld zou scheppen als we te laat kwamen om onze eerste dag. Ah ja, de directeur had nu al een hekel aan mij...
    Dit kon nog heel leuk worden!


    “To live will be an awfully big adventure.”