• Hey Guys,
    ik zoek mensen die samen met mij een HG-story willen schrijven. Ik heb al wel een paar ideeën, maar die vertel ik later wel.
    het zou fijn zijn als je al een beejte ervaring hebt met HungerGames stories, maar als je goed kan schrijven is dat ook oké. (:
    Ook is het fijn als je redelijk vaak kan schrijven, aangezien ik dat zelf ook doe.

    Als je interesse hebt, vul dan alsjeblieft dit lijstje in:
    Naam:
    van wat soort stories je houd:
    eigen story (zodat ik kan zien hoe je schrijft):
    extra:

    xxx Unwind
    ps als je wilt weten hoe ik schrijf: lees de hoofdstukjes van Quince Parsley

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ik zou heel graag willen! ^^ Ik ben zelf bezig aan een HG-story, maar door tijdsnood heb ik hem even stopgezet en na mijn examens ga ik verder. (:

    Naam: Nena
    Van wat soort stories ik houd: Onbekende personen, HG-stories en ik lees wel 1D, maar alleen als ze echt heel goed geschreven zijn. Verder wil ik ook eens een Josh Hutcherson-story beginnen, want die zijn er bijna niet en da's wel jammer.
    Eigen story: Klik
    Extra: Momenteel heb ik niet zoveel tijd, maar na mijn examens wil ik wel heel veel tijd maken om te schrijven.

    Neenie

    Hey, aw leuk :) Ik ken je story en die is echt goed geschreven! Wanneer zijn je examens ongeveer klaar?

    xx


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    23 juni. (:

    Naam: Lisa
    van wat soort stories je houd: Hunger games, one direction, twilight, The vampire diaries.
    eigen story (zodat ik kan zien hoe je schrijft): Toen we uitgelachen waren kwam de ober eraan met ons eten. ‘Eten,’ riep ik grijzend. Summer glimlachte, ze was zo mooi als ze glimlachte. Toen haar eten voor haar stond, begon ze gelijk met eten. Ik had patat. Het was een van de lekkerste gerechten van nandos. Ik pakte een lepel en begon er van te eten. Harry en Zayn zaten te klieren, het was gewoon echt grappig om te zien. Iedereen staarde ons aan. ‘Oke, we moeten nu echt serieus zijn,’ en daarna proeste ik het zelf uit van het lachen. We hadden met z’n alle dikke lol. Ineens klonk er een kokhalsend geluid naast me. Het was Summer.. Ze spuugde op haar bord waar de kip lag. ‘Gaat het?’ vroeg ik ongerust. Ze knikte, maar daar geloofde ik niks van. Iedereen keek ons aan. Daar trok ik me nu niks van aan, het ging nu even om Summer. ‘We gaan naar het appartement.’ De jongens knikte. Snel stond ik op en schoof de stoel van Summer naar achter. ‘Ik betaal wel even,’ zei Harry vlug. Hij verdween richting de bar. Voorzichtig hielp ik Summer opstaan. Ik ondersteunde haar. Zayn pakte haar jas en samen deden wij die aan bij haar. ‘Dit hoeft niet hoor,’ zei ze tegen mij. ‘Ja voor jou altijd.’ Het appartement was hier niet zo ver vandaan. Misschien 5 minuutjes lopen was het. Harry kwam achter ons aangerend. ‘Ik heb afgerekend,’ zei hij. Liam deed de sleutel in het slot. De deur was snel geopend, we waren zo snel mogelijk naar huis gegaan, voor Summer. Voorzichtig legde ik haar op onze grote bank. ‘We gaan de zieke eens goed verwennen,’ zei ik in het algemeen. De jongens moesten even lachen, daarna was het weer stil. Ik zocht een warme deken voor haar, die had ze nu wel nodig. ‘Zal ik thee zetten?’ vroeg Zayn. Summer knikte voorzichtig. Iedereen dacht nu aan Summer, dat vond ik zo aardig van hun. Harry, Liam en Louis waren bij Summer op de bank gaan zitten. Dat vond ze erg gezellig. Ik ging vlakbij haar zitten. ‘Mag ik tegen je aan liggen?’ vroeg Summer zachtjes. Ik knikte. Voorzichtig hielp ik haar overeind komen, ze ging tegen me aanliggen. Haar lange haren lagen in mijn gezicht. Voorzichtig haalde ik ze weg. ‘Niall, ik hou van je,’ zei ze zacht. ‘Ik ook van jou Summer.’ Een glimlach sierde haar gezicht. Ze dronk met moeite haar thee op. Daarna was ze nog even wakker, maar uiteindelijk viel ze wel in slaap. ‘Kunnen jullie me even helpen om Summer in mijn bed te leggen?’ vroeg ik zacht. Ze knikte en Louis stond op. Samen tilde we haar op en legde we haar in mijn zachte bed. Het donzen dekbed lag goed over haar heen. Ze zag er zo schattig uit als ze sliep. We liepen terug. ‘Dit is niet goed,’ merkte Liam op. Daar ging ik nog niet van uit, iedereen kon toch weleens ziek zijn? Als het nog wel een paar dagen aanhield, zou ik wel met haar naar de dokter gaan. Na een halfuur gingen Zayn, Harry, Louis en Liam slapen. Ze waren moe na zo’n gesloopte avond. Stilletjes keek ik nog even bij Summer. Ze lag goed dus ik ging terug en pakte een vliesdeken. Al snel viel ik in slaap..
    .
    Tis niet mijn beste stukje helaas, maar tis vanaf Niall.
    Als je meer wilt lezen, laat het me weten ^^
    extra:
    Ik schrijf in verleden tijd :)

    ik wil ook welxD
    Naam:Lotte
    Leuk om te schrijven:THE HUNGERGAMES(H)(H) en 1D
    eigenstory:It starts againik schrijf de Jason pov
    extra:Ik kan vanuit iedereen schrijvenxD

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam:
    van wat soort stories je houd: Twilight, The Hunger Games, Vampire Academy
    eigen story (zodat ik kan zien hoe je schrijft): The unknown girl. || The Hunger Games ||
    extra: ik kan vanuit iedereen schrijven, heb veel tijd en kan in elke tijdsvorm schrijven
    :)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Naam: Rose
    Van wat soort stories je houd: The Hunger Games, Harry Potter, onbekende personen. Dat zijn een beetje de belangrijkste, maar in principe lees ik alles, als het maar goed geschreven is. Ik vind thrillers wel leuk, maar er mag ook best een beetje liefde en drama inzitten, da's altijd goed ^^
    Eigen story (zodat ik kan zien hoe je schrijft): Tja, ik heb net al mijn stories van Q gehaald omdat ik daar niet meer aan verder schreef. Dat waren fanfictions van iets waar ik geen fan meer van ben, vandaar. Ik kan wel iets PB-en dat ik in Word heb staan, als je wilt?
    Extra: Ik schrijf in de verleden tijd en meestal in de hij/zij vorm. Vrouwelijke personage's vind ik makkelijker om te 'spelen', maar ik zou ook wel een jongen kunnen doen als dat nodig is.
    Het lijkt me echt leuk om een verhaal met meerdere mensen te schrijven en ook zeker over THG, want dat is gewoon een van mijn favoriete boekenseries en ik weet er ook best veel van, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sorry jongens, ik heb al een co-auteur gevonden. Dus het is niet meer nodig om hierop te reageren. Toch bedankt iedereen


    Everything that drowns me, makes me want to fly.