• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Faery schreef:
    (...)

    [GA JE WEER MET ACE JIJ MUHAHAHAA. (krul)]

    [Hahahah, ik zal het haar morgen zeggen dat ze weer met Ace heeft gepost. Dat komt door 1 van onze andere rpg's. Gewoon negeren als zoiets voorvalt.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:
    (...)
    [Kleine opmerking, maar voor zover ik heb gezien heb jij nog geen personage aangemaakt in het rollentopic.]


    [wel, dus kijk maar, Jade Moon]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    [wel, dus kijk maar, Jade Moon]

    [Jij verward dit topic met het rollentopic van HorseLand, dit is Horse School. Leer je titels lezen.]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 9:44 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faery schreef:
    (...)

    [GA JE WEER MET ACE JIJ MUHAHAHAA. (krul)]

    [opnieuw Fail, ik draai me nu om en sluit me op in mijn kamer, terwijl ik mijn hoofd tegen de muur sla en 'waarom?" blijf roepen :|]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Faegan
    Ik opende knipperend mijn ogen en keek naar Leah, die in mijn armen lag te slapen. Wat was ze mooi. Ze leek zo... rustig en tevreden. Maar ook op een of andere manier hulpeloos. Ik wou haar helpen. Ik zou haar helpen.
    Wat het ook was dat haar te parten speelde, ik zou haar er mee helpen! Ik glimlachte en ging een klein beetje anders liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Gehehe x]]

    Leah Brown
    Mijn droom bestond uit wazige kleur beelden die niet duidelijk wilden worden. Ze dreven om me heen als wazige kleurbellen en spatten uit elkaar als ik te dicht bij kwam.
    Plotseling werd ik wakker doordat mijn kussen verschoof. Ik knipperde verdwaast met mijn ogen en schoot overeind. Dat was geen kussen. Ik draaide mijn hoofd wat opzij en keek recht in het slaperige gezicht van Faegan. Cute.
    Ik glimlachte vertedert. Zachtjes leunde ik weer achterover en ging op zijn borst liggen, wel met mijn gezicht naar hem toe. 'Lekker geslapen?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan
    "Uhuh." stemde ik in. Ik was niet echt spraakzaam in de ochtend. Meestal duurde het heeeeeeeeeeeeeeel lang voor ik wakker werd.
    "Jij?" mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:34 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *port*]

    Leah Brown
    'Me too.' Een lome glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik gaapte en nestelde me wat meer tegen hem aan. Zo kon ik nog wel even blijven liggen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [Jaaaaaah femke, da blauw en roze in u haar zorgt precies vr fails xd]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ik dacht echt dak et just at nu, fuck!!!]
    Feagan
    Ik genoot van haar lichaam tegen het mijne en meer had ik niet nodig. Het voelde goed om hier gewoon te liggen en niets te doen... niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CandyBear schreef:
    Caressa Amora Liverly
    'Klinkt leuk, welke kant moeten we op?' Vraag ik.
    Ik kijk over het terrein. Vitale zet onrustig een paar stapjes over het onbekende terrein. 'Volgens mij houdt deze jongen hier het namelijk niet meer lang uit.'

    [mag ik een reactie]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Rechts, het bos in.' zei ik en spoorde Sunny aan om te vertrekken. Ik keek even achterom om te kijken of Caressa volgde en zoals te verwachten volgde ze sne


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Het enige wat ik hoefde te doen m Vitale in beweging te krijgen was het een beetje losser laten van de teugels. Ik laat hem al snel naast Conor en Sunny lopen. 'Waar komt Sunny vandaan?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Hij is bij ons geboren, maar zijn overgrootvader komt uit Amerika.' vertelde ik. 'En Vitale?' vroeg ik haar nieuwsgierig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirwall
    'Nou, oké dan,' zeg ik met een kleine glimlach. Mijn handen glijden voorzichtig onder zijn shirt en rusten op zijn buikspieren. Ik druk mijn lippen tegen die van hem, en een klein gelukkig zuchtje ontsnapt mijn lippen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see