• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Hmmm, die was zalig." grijnsde ik. Mijn arm die om haar lichaam lag, tintelde en onbewust spande ik hem een beetje meer aan. Ik had me in tijden niet zo gelukkig gevoeld. Het enige wat me dwars zat was haar problemen.
    Waarom was ze beginnen huilen? Ik moest het weten. Als ik het niet wist kon ik haar niet beschermen en ik had mezelf beloofd voor haar te zorgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Ik dwong mezelf gewoon door te lopen hoewel zijn aanrakingen zowel prettig als vervelend aanvoelden. Ik was zowel blij als teleurgesteld toen we de kantine inliepen en hij zijn arm wel van me af moest halen omdat we niet samen door één deur pasten.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Conor Thomas Brennan
    Ze keek me recht in mijn ogen aan en haar prachtige, bruine ogen hielden mijn blik gevangen. Ik was helemaal niet in staat naar iets ander te kijken. Opnieuw voelde ik de vlinders vrolijk rondfladderen in mijn buik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik weet niet hoelang we elkaar aan zitten te kijken alsof er niets anders is maar ik verbreek het oogcontact uiteindelijk door mijn blik blozend af te wenden. 'Weet jij hoe laat onze les begint?'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    Ik moest haar nu wel loslaten, maar bleef redelijk dichtbij lopen, terwijl we naar het buffet gingen. Ik keek er verlekkerd naar en nam een kom cornflakes en een boterham met chocolade.
    "Vind je het erg als we even bij Conor gaan of wil jij ergens anders zitten?" ik keek grijnzend naar Conor die een meisje hopeloos verliefd aanstaarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    'Als ik me niet vergis 10 uur, dus we hebben nog wel wat tijd.' glimlachte ik. Ze was zag er toch zo lief uit als ze bloosde, de vlinders bleven gewoon rondfladderen. Nog geen moment waren ze gestopt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nou opschieten dan, want ik weet niet hoe laat de lessen beginnen, maar sinds je Italiaans bent, zal het waarschijnlijk een tijdje duren voordat je helemaal klaar bent,' zeg ik plagerig. Ik begin aan mijn bacon en concludeer al snel dat mijn vader's bacon veel beter smaakt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Liverly
    Ik geloof niet dat ik in staat was om nog verder te smelten maar ik weet wel dat toen hij glimlachte ik het idee had dat ik veranderde in een plas gesmolten boter op de vloer en stoel. Ik heb nu pas door dat hij me iets had gezegd. 'Ehm sorry wat zei je?' Vraag ik. 'Ik was even afgeleid.'

    Luciano Sapritsi
    Ik grinnik en begin te eten. 'Dit is lekker,' zeg ik. 'Behoorlijk lekker.'
    Ik ben al redelijk snel klaar en kijk haar even onderzoekend aan. 'Is het goed als ik vast ga? Je mag me straks opwachten als je wilt maar dan ben ik sneller terug.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ja, tuurlijk! Als ik me echt verveel ga ik wel bij Caressa en die jongen zitten,' zeg ik met een glimlach.'Ik ben toch niet zo'n snelle eter,dus het duurt vast nog wel even voordat ik klaar ben,' zeg ik, waarna ik nog wat van mijn toast eet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Je bent geweldig,' zeg ik. 'De jongen is Conor en dat is dan waarschijlijk het meisje waar hij het gisteren over had.'
    Ik loop naar boven. Als ik op de slaapzaal ben besluit ik de douche te laten voor wat hij is omdat ik zo toch de hele dag tussen de paarden zit en weer moet douchen. IK trek een makkelijke broek met een oud shirt en mijn stallaarzen aan. Ik breng mijn haar in model en kijk even in de spiegel.


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Onwillekeurig pak ik wat eten en kijk op naar Faegan.
    'Geen probleem, als jij daar graag wil zitten gaan we daar zitten.' Ik glimlachte en trok hem mee aan zijn arm waar de jongen zat die schijnbaar Conor heette.

    [Wie zit er allemaal aan die tafel by the way?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [Caressa zit bij Conor maar Brennanzer is niet online.]


    Remember to be ridiculous.

    [Oh, kay. Thanks anyway.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Conor Thomas Brennan
    'Ik zei dat als ik meniet vergiste, de lessen begonnen om 10 uur.' zei ik opnieuw en glimlachte terug. Dan zag ik Faegan en nog een meisje bij ons komen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Oh oké,' zeg ik glimlachend.
    Ik merk dat er twee mensen, een jongen en een meisje bij ons komen zitten en ik scheur mijn blik los van Conor. 'Hi,' zeg ik. 'Ik geloof dat we elkaar nog niet kennen, ik ben Caressa maar zeg maar Cara, anders is het zo lang.'


    Remember to be ridiculous.