• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik schiet in de lach. 'Je was ook wel heel slim bezig Feagan,' zeg ik. 'Zoiets zeg je niet als het meisje in kwestie naast je zit. Daar wordt ze facking verlegen van.'
    Dan draai ik me weer naar Conor. 'Ik krijg je zeker niet zover om nu met me ondr vier ogen te praten want ik ben veel te nieuwsgierig.'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dat krijg je wel.' glimlachte ik en stond recht. Ik liep haar vooruit richting de gang en wachtte daar op haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik knik even naar Feagan en loop dan achter Conor aan. Wat zou het zijn? Zou het iets te maken hebben met hoe ik me voel? Zou hij hetzelfde voelen? Argh, even wachten Cara. Je weet het zo. Ik ben intussen bij hem aangekomen. 'Moeten we nog verder lopen of is het hier goed?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Hier is wel goed geloof ik.' begon ik wat onzeker. 'Dat wat Faegan net zei, over dat verliefd staren?' ik vroeg het op een erg onzekere toon, iets wat ik helemaal niet gewoon was van mezelf.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ja?' Vraag ik.
    Ik besef dat ik net als Conor heel onzeker klink, mijn stem krijgt dan altijd zo'n hulpeloos randje. Het klinkt dan bijna alsof ik ga huilen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas brennan
    Toen ik dit als antwoord kreeg voelde ik me ineens een heel stuk minder onzeker, maar als ik haar stem hoorde, maakte ik me zorgen.
    'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd toen ik merkte dat haar stem klonk alsof ze op het punt stond te gaan huilen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ja,' zeg ik. 'Zo klinkt mijn stem wel vaker, ik ga echt niet huilen. Beloofd.'
    Behalve als hij nu zou zeggen dat hij gay is en verliefd op Feagan want dan zou ik echt in tranen uitbarsten alleen dat zeg ik maar even niet hardop.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik glimlachte ophelucht. Ik had eerlijk gezegt geen idee wat ik nu moest doen. ik had niet echt ervaring met dit soort situaties. Ik zette rustig een stap dichter naar haar toe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Hij is duidelijk opgelucht en terwijl hij een stap dicherbij zet smelt ik bij zijn glimlach. Ik leun tegen de muur aan voor wat extra ondersteuning want ik heb het idee dat ik anders in elkaar gezakt zou zijn. 'Wat is er?' Vraag ik weer met het wanhopige randje.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ga van pc wisselen, tot straks]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [tot zo]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik speel een beetje met mijn toast, maar eigenlijk heb ik geen trek meer. Ik laat het vallen, neem een slokje van mijn koffie en staar naar buiten. Luciano mag wel opschieten, ik weet dat hij Italiaans is, maar dit wordt belachelijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    OP het moment zelf besefte ik niet echt wat ik aan het doen was, maar de vlinders in mijn buik hadden de overhand. Ik zette nog een stap dichter bij en stond nu vlak voor haar. Ik boog rustig, en ietwat onzeker, mijn hoofd naar haar toe en drukte licht mijn lippen op de hare.

    [Sorry dat ik niet meer online kwam gisteren, maar de laptop blokkeerde constant.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik zal pas rond 3 uur terug online kunnen komen want ik heb straks examen ballet en dans.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan
    Ik keek naar alle mensen die van me weg liepen. Ok, het was niet persoonlijk. Of dat hield ik mezelf toch voor. Maar ik zat hier nu wel.
    Natuurlijk was het mijn eigen fout.
    "Stom, stom, stom." bromde ik. Ik was gewoon slecht in sociaal contact. Daarom bleef ik liever op mijn eentje. Ik schoof mijn bijna onaangeroerde ontbijt van me af en stond ook op. Ik had niet het gevoel dat Leah nog terug zou komen. Met hangend hoofd liep de eetzaal uit en ging naar boven naar de kamers. Ik moest nog steeds mijn koffer uitpakken.

    [is er nog iemand in de jongenskamer. Nee, he?]


    “To live will be an awfully big adventure.”