• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    Feagan was voorzichtig en ik besloot het onderwerp verder maar te laten rusten. Ik pakte een shirt uit mijn koffer en trok mijn pyjamashirt over mijn hoofd. Ik bedacht me dat Feagan de littekens zou kunnen zien als hij zich omdraaide dus ik trok het andere shirt zo snel mogelijk aan. 'Maar even over iets anders, weet jij hoelaat de lessen beginnen?'


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlachte vanzelf terug. Ik kon niets anders doen als hem aanstaren maar toen ontdekte Vitale dat ik er was en besloot het perfecte moment te onderbreken door te hinniken. Ik grinnikte en liep naar hem toe. 'Ben je jaloers jongen?' Vroeg ik terwijl ik hem aaide. 'Je weet toch dat jij de allerliefste bent?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Op het moment dat Vitale hinnikte begon Sunny ook. Ik stapte naar zijn box en begon hem te aaien. Ik haalde een stuk wortel uit mijn broekzak en gaf het hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan
    "Volgens mij zei Conor dat zo om 10u begonnen." zei ik, terwijl ik nog even een andere broek aan deed. Ik zag nu pas het stro dat er nog op hing. Ik grinnikte even zachtjes en stak hem toen weg.
    "Hoe laat is het?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk even op de klok. 'Iets voor negen,' zeg ik. 'Dus we hebben nog iets meer als een uur, ga je toekomstige vriendinnetje nou maar zoeken.'

    Caressa Amora Liverly
    'Wat zijn paarden soms toch egoïstisch,' zei ik glimlachend. 'Zag hij soms niet dat we een moment hadden?'
    Ik liep naar mijn kluisje en haalde mijn borstels eruit. Ik liep weer terug en begon Vitale een grondige borstelbeurt te geven.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even en nam ook een stel borstels en een hoevenkrabber. Ik begon met zijn hoeven en begon hem dan rustig te borstellen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan
    Ik plofte opnieuw op het bed.
    "Nee, volgens mij heb ik het verpest." ik ging liggen en legde het kussen op mijn gezicht.
    "Ik heb haar weggejaagd. Vandaag is echt niet mijn dag! Ik verpest alles."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Weggejaagd?' Vraag ik verblufd. 'Wat heb je gedaan? Je hebt haar toch niet gezoend terwijl je wist dat ze een vriendje heeft? Dan zit je namelijk met een ontzettend groot probleem.'

    Caressa Amora Liverly
    Vitale lijkt vandaag niet echt in een humeur te zijn om het mij zo makkelijk mogelijk te maken en begint vrijwel meteen aan een van de weggelegde borstels te kauwen. Ik trek zachtjes aan de borstel. 'Loslaten Vitale, die is net nieuw.'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Nee, ik zei te vroeg dat ik verliefd was en ze liep weg. En nu... nu begin ik te twijfelen. Misschien is het wel zo dat ik gewoon wil dat iemand van me houdt." ik beet bijna op mijn tong. "Op mijn ouders na natuurlijk." zei ik er snel achterna. Ik zou een prijs voor te liegen moeten krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even toen ik Caressa bezig hoorde tegen Vitale. Ik begon rustig met Sunny zijn witte manen te kammen. Dat was redelijk snel gedaan. Ik legde al mijn spullen weg en ging voor de box van Vitale staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik staar hem verblufd aan. Dit meent hij niet! Timing is alles maar dat ga ik hem even niet laten merken dus ik trek hem overeind. 'Wij gaan haar nu zoeken en dan ga jij met haar praten,' besluit ik. 'En dan ga ik terug naar Rose-Anne die vast zit te wachten.'

    Caressa Amora Liverly
    Vitale luistert niet dus ik pak een wortel uit het bakje dat ik voor de box heb gehangen, ik zie Conor staan en glimlach naar hem. Ik houd de wortel voor Vitale's neus. 'Kijk een wortel, veel lekkerder als een borstel.'
    Wanneer ze hier niet op reageert schiet Conor voor de box in de lach en ik geef hem een nepboze blik. 'Doe iets nuttigs en help me even.'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:46 ]


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Goed, maar ik weet niet waar ze is." waarschuwde ik hem. Ik liet me door hem overeind trekken en volgde hem de zaal uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Ik rol bijna hoorbaar met mijn ogen. 'Daarom zat het woord zoeken in de zin,' zeg ik. 'En denk een na, wat zijn de twee logischte plekken om naartoe te gaan als je net zoiets voor je kiezen hebt gekregen?'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Euhm... de meisjesslaapkamer?" vroeg ik. Ik was niet echt goed in het doorgronden van anderen. Ik zou de slechts psycholoog zijn ooit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Inderdaad,' zeg ik. 'En daarna komen de stallen natuurlijk, iedereen hier is het liefst bij zijn paard wanneer hij van streek is, in elk geval hier.'
    Ik kijke even naar de deur. 'Doe jij hem maar open, we zoeken jouw geliefde.'


    Remember to be ridiculous.