• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik knikte eerst maar toen zag ik dat ik zo slim was geweest om mijn nieuwe, lichte skinny aan te trekken. 'Bij nader inzien, nee, dat moet ik denk ik ook even doen,' antwoordde ik. 'Kunnen we samen lopen.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Misschien best, voor je weer verdwaald.' zei ik grinnikend. We liepen naar rustig naar boven, richting de slaapzalen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Niet grappig,' zeg ik en ik geef hem een speelse klap tgen zijn elleboog want ik heb geen zin om te springen.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    Ik grinnikte.
    "Conor heb ik ook leren kennen en Cara ook." grijnsde ik, al wist hij waarschijnlijk niet wie Cara was.
    "En jij hebt snel beet, je bent hier nog maar net."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Cara?' Vraag ik. 'Als in het vriendinntje van Conor?'
    Cara zou en logische afkorting zijn van Caressa. Beter als Cars. 'Ben jij ook al verliefd of ben jij de enige niet verliefde jongen die ik heb ontmoet?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Hey, als je de weg naar de eetzal had geweten, had ik je nooit ontmoet, dus er is wel een voordeel aan.' zei ik glimlachend. Ondertussen waren we bijna bij de slaapzalen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlachte en zag dat we al bij de slaapzalen aan waren gekomen. 'Ik zie je zo wel weer,' zeg ik.
    Ik loop de kamer snel in, trek mijn rijbroek aan en kom weer naar buiten. Ik zie dat Conorer nog niet is en klop op de deur van de jongenskamer. 'Kan ik binnenkomen of staat iemand zich om te kleden?'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik deed zo snel als ik kon mijn rijbroek aan en hoorde dat er op de deur werd geklopt. 'Kan ik binnenkomen of staat iemand zich om te kleden?' hoorde ik Caressa vragen. Ik keek even om en zach dat Luciano hem nog aan het omkleden was, dus liep ik naar de deur en deed hem een stukje open.
    'Ik ben klaar.' glimlachte ik en stapte de kamer uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlachte automatisch toen hij tevoorschijn kwam. 'Er was zich dus nog iemand aan het omkleden,' zei ik.
    Ik gaf hem, nou ja zijn middel, een knuffel.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Ja, die." glimlachte ik. Ik dacht na over zijn vraag, terwijl Conor binnen kwam en zich omkleedde. Toen hij weer buiten was ging ik verder.
    "Nou, misschien ben ik wel verliefd. Of misschien wil ik gewoon dat er iemand van me houdt. Ik weet het gewoon niet." zei ik naar waarheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even.
    'Wacht, ik zal wat helpen.' zei ik en tilde haar opnieus op. Nu was ze zelfs iets groter dan ik was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    'Houden je ouders dan niet van je?' Vraag ik. 'Ook al lijkt het soms het grootste gedeelte van de tijd dat ze dat niet doen dat doen ze echt wel, ik spreek uit ervaring.'
    Nou in elke geval over mijn vader. De laatste keer dat ik mijn moeder zag was twee jaar geleden.


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik lachte toen hij me optilde. 'Ha, nou ben ik groter,' zei ik. 'Ook een nieuwe ervaring, bedankt.'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Ja..." begon ik voorzichtig. Ik wou niet nog eens zeggen dat ik wees was. "Ze houden vast wel van me."
    Ik ging rechtstaan en rommelde in mijn koffer. Ik trok een ander T-shirt aan, terwijl ik nadacht. "Ze houden van me." fluisterde ik tegen mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    Ik zette haar niet meer neer en liep gewoon zo met haar de trappen af. Beneden liep ik rechtstreeks door naar de stallen. Daar zette ik haar pas terug neer en glimlachte onschuldig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe