• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    [luciano is zich daar aan het omkleden]
    Caressa Amora Liverly
    Zijn gezicht komt dichterbij en stom genoeg besef ik niet wat ik van plan is. Ik blijf maar naar hem staren tot ik zijn lippen op de mijne voel. Even verstijf ik maar bijna meteen sluit ik mijn ogen en leg ik mijn handen op zijn borstkas.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik voelde hoe ze haar hand op mijn borstkas legde en ik ging rustig met mijn hand naar haar onderrug. Mijn ogen waren gesloten en ik genoot van de kus.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [oh, ok. Zij hebben elkaar al ontmoet eh?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Ik stond een klein beetje op mijn tenen. Mijn hart sprong zowat uit mijn borstkas en ik vroeg me heel even af of ik een arts moest bellen maar die gedachte werd meteen verjaagd toen ik voelde hoe zijn hand langzaam naar mijn onderrug gleed en daar bleef rusten.


    Remember to be ridiculous.

    [volgens mij niet]


    Remember to be ridiculous.

    [ok]
    Faegan
    Ik deed de deur van de jongenskamer open, terwijl ik wat voor me uit mopperde.
    "Oh, hallo" zei ik toen ik een jongen zag zitten.
    "Ik ben Faegan." glimlachte ik. Ik liep met uitgestoken hand naar hem toe. Hier had ik nog een kans om een gesprek te verpesten. Ik gaf toch ook nooit op eh!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    Toen ik merkte dat ze op haar tenen stond ging ik iets lager met mijn handen zodat ik haar wat kon optillen. Gelukkig was ik het gewoon om zware westernzadels te dragen, dus had ik er geen problemen mee om haar op te tillen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik schudde zijn hand. 'Hi Feagan,' zeg ik glimlachend. 'Ik ben Luciano, nieuw hier?'
    Het was een soort standaard vraag aan het worden. Gewooneen makkelijke zin om een gesprek opgang te krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Ja." antwoordde ik glimlachend. "En jij?"
    Ik plofte op mijn bed en zuchtte. Ik had helemaal geen zin om mijn koffer uit te pakken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Zijn handen zakten iets lager en hij tilde me een stukje op. Ha, nu was naar mijn gevoel ik bijna even groot. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Ik hang tegen hem aan en heb het gevoel dat ik zweef, letterlijk en figuurlijk.


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    'Ja,' zei ik. 'Al vrienden gemaakt?'
    Als hij nou zou zeggen dat hij verliefd was zou ik helemaal in lachen uitbarsten. Dan zouden de enige drie jongens die ik hier kende alledrie verliefd zijn geworden hun eerste dag.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik glimlachte onder het kussen door. Na een tijdje haalde ik mijn lippen even van de hare. Ik had eerlijk waar geen idee hoe lang we hier hadden gestaan. Zonder reden kleurden mijn wangen wat roze.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan
    "Ja, redelijk wat." alleen had ik ze meteen weer weggejaagd.
    "Wat heb jij zoal gedaan op je eerste dag?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Ik heb een jongen en een meisje leren kennen, Conor en Rose-Anne,' zei ik. 'Met Rose-Anne ben ik gaan rijden en nu zijn we een soort van een stel, we waren samen aan het ontbijten maar ik zag er niet uit want ik had mijn pyjama nog aan, geen schoenen en mijn haar nog niet gedaan.'

    Caressa Amora Liverly
    Ik opende mijn ogen toen hij onze kus afbrak en keek hem even teleurgesteld aan. Hij bloosde een beetje en ik wist zeker dat ik dat ook deed. Hij kon goed zoenen zeg, niet dat ik anders had verwacht maar god... 'Dat was,' zei ik en ik twijfelde even over het volgende woord. 'fijn om te horen.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik glimlachte naar haar en zette haar stilletjes terug op de grond.
    'Ik denk dat ik even naar boven ga om mijn rijbroek aan te doen.' zei ik. 'Vind je het erg?'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe