• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    [O peettante en peetoom, hoe zou ik in hemelsnaam een dooptante moeten hebben als ik niet eens gedoopt/gelovig ben?]


    Remember to be ridiculous.

    myMOMENTS schreef:
    [hebben jullie geen meter? Mijn ma denkt dat jullie het doopmoeder noemen.
    Als je gedoopt wordt heb je een meter en een peter. Die zijn er 'om je te leiden in je leven en blablabla' maar eigenlijk krijg je er gewoon cadeau's van!]

    [Chanceke dak ooit al ne cadeau heb gekreke van mijne "peter" datem uit zijnen eige zak eeft betaald. Ik mocht wel schonekes bijlegge bij zijnen iphone zeh.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Conor Thomas Brennan
    Ik luisterdez naar het gesprek tussen Caressa en faegan. Zou ze dan hetzelfde denken over mij?. Dat kon toch niet, wat zou ze nou zien in iemand zoals mij.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Nou, ja. Misschien ben ik wel een beetje verliefd." ik zei het onverschillig. Ik wist dat het niet eerlijk was om het eerst over haar te zeggen en dan zelf te ontkennen.
    "Sorry voor de slechte start." zuchtte ik. "Ik ben normaal niet zo overdreven.... bemoeizuchtig." ik stak mijn hand naar haar uit.
    "Laten we overnieuw beginnen. Hai, ik ben Faegen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CandyBear schreef:
    [O peettante en peetoom, hoe zou ik in hemelsnaam een dooptante moeten hebben als ik niet eens gedoopt/gelovig ben?]

    [nou ja. Ik wist niet hoe ze het bij jou noemden!]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    (...)
    [Chanceke dak ooit al ne cadeau heb gekreke van mijne "peter" datem uit zijnen eige zak eeft betaald. Ik mocht wel schonekes bijlegge bij zijnen iphone zeh.]

    mijn peter eeft vorig jaar voor het eerst mij 50 euro gegeven voor mijn verjaardag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Ik lach en schud mijn hoofd. 'Aangenaam kennis te maken,' zeg ik. 'Ik ben Caressa maar de meeste mensen noemen me Cara of Amora want anders is het zo lang.'
    Jep mijn tweede naam, redelijk ironisch als je ons gesprek van daarnet in ogenschouw neemt.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    "Aangenaam Cara." grijnsde ik. Ik glimlachte nog even naar haar en wende me toen naar Conor.
    "Wanneer beginnen de lessen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Conor Thomas Brennan
    'Normaal 10 uur.' zei ik een beetje afwezig. Ik zat met de vraag in mijn hoofd of Caressa nu hetzelfde voor mij zou voelen of niet. Je zou misschien wel denken dat dat duidelijk was met dat blozen, maar er zijn zoveel meisjes die blozen om het minste.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Is er iets Conor?' Vraag ik.
    Nu pas dringen Feagans woorden van daarstraks tot me door. Zat Conor mij verliefd aan te staren? Natuurlijk we staarden elkaar aan maar er zijn wel meer mensen die naar me staren. Het is iets waar ik gewend aan ben geraakt.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik dacht even na voor ik iets zei, maar deede het dan toch maar: 'Kan ik je straks even onder vier ogen spreken?' vroeg ik haar wat onzeker.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Wacht, klonk hij nou onzeker? Dat is zo schattig! Ja ik weet het, iedereen verwacht dat ik op jongens val die zich altijd stoer voordon maar ik heb een zwak voor jongens die onzeker zijn. Maar Conor weer onder vier ogen spreken, na wat Feagan net had gezegd? 'Oké,' zeg ik blozend en glimlachend tegelijkertijd. 'Ik zie er naar uit denk ik.'


    Remember to be ridiculous.

    [moet even naar beneden]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Jemig, waarom zei hij dat nou? Ik voelde mijn gezicht rood worden en verschool me achter mijn haar. Fijnfijnfijn. Snel propte ik de rest van mijn maaltijd naar binnen, waar ik bijna in stikte. Hoestend en proestend stond ik met tranen in mijn ogen op van het hoesten ofc, en schoof mijn dienblad opzij. 'Ik ben even naar de, ehm, wc?' stamelde ik en schoot weg van de tafel, in de richting van de wc's.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Conor Thomas Brennan
    Door haar glimlach werd ik terug al iets zelfzekerder, maar het was nog steeds niet wat het moest zijn.Ik zou me pas helemaal terug goed voelen als ik het zeker wist.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe