• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    Ik klopte op de deur en bleef een beetje ongemakkelijk staan. Wat als ze open deed, wat moest ik dan zeggen?
    Maar anderzijds, wat als ze er niet was?


    [waar is Leah dan eigenlijk?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik geloof op de wc]
    Luciano Sapritsi
    'Klop nou gewoon aan,' zeg ik zuchtend. 'Misschien is ze er wel helemaal niet en anders moet je gewoon eerlijk zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:

    Caressa Amora Liverly
    Vitale luistert niet dus ik pak een wortel uit het bakje dat ik voor de box heb gehangen, ik zie Conor staan en glimlach naar hem. Ik houd de wortel voor Vitale's neus. 'Kijk een wortel, veel lekkerder als een borstel.'
    Wanneer ze hier niet op reageert schiet Conor voor de box in de lach en ik geef hem een nepboze blik. 'Doe iets nuttigs en help me even.'

    [mag ik een reactie?]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik was nog even aan het nagrinniken en ging toen toch de box binnen. Ik ging bij Vitale's hoofd staan en hield mijn hand onder haar mond en krabde haar lichtjes haar oor. Niet veel later liet ze de borstel in mijn hand vallen.
    'Ziezo; opgelost.' zei ik glimlachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'O dat is handig,' zeg ik glimlachend. 'Die moet ik onthouden.'
    Ik werp een snelle blik op Conor en begin met mijn laatste borstel, een die eigenlijk overbodig is maar zijn vacht ontzettend mooi laat glanzen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Kan je voor alles begruiken wat ze niet willen loslaten.' zei ik en keek toe hoe ze verder ging met het borstelen van Vitale. Ik vond het fijn haar zo bezig te zien. Zonder dat ik het besefte begon ik voor de zoveelste keer die ochtend te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Na een tijdje ben ik tevreden over het resultaat en pak mijn borstels bij elkaar. 'Zullen we deze even in veiligheid brengen voor hij weer begint te kauwen?'
    Ik kijk hem glimlachend aan, ik weet niet wat hij met me heeft gedaan maar ik weet wel dat het effect heeft gehad.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dat is een geweldig idee.' zei ik en moest even grinniken. Ik denk dat ik in mijn leven nog nooit zoveel had gelachen en had geglimlacht. En dat kwam allemaal door Caressa. Het meest prachtige meisje dat ik kende.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik duw de deur van de box open en glip achter Conor langs. Ik houd de deur wat verder open zodat hij er ook uit kan. Ik sluit direct achter hem de deur weer omdat ik weet dat Vitale gewoon weg zal lopen. 'Op naar de kluizen.'


    Remember to be ridiculous.

    [ff van pc wisselen, dit toetsenbord doet vreemd]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Op naar de enige veilige plek voor borstels tegen Vitale zul je zeker bedoelen.' lachte ik. We liepen naar de zadelkamer en daar borgen we de borstels op.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Zo kan je het ook zeggen,' zeg ik schouderophalend. Ik kan het niet laten om zijn hand vast te pakken en ik voel me nu net zo'n hopeloos meisje dat het niet voor elkaar krijgt om van haar vriendje af te blijven.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ze nam mijn hand vast en ik trok haar wat dichter naar me toe. Rustig sloeg ik mijn arm om haar heen en drukte een zacht kusje op haar kruin.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Mijn mondhoeken trekken zo mogelijk nog verder omhoog en ik loop zo dicht als mogelijk tegen hem aan. 'Moet jij nog ergens naar toe?'


    Remember to be ridiculous.