• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik dacht dat ik je dan na het schaatsen wel kon opwarmen. Bij ons thuis, voor het haardvuur. Gezellig samen op een deken. Misschien met een glas wijn erbij."
    Ik bijt op mijn lip en begin te giechelen.
    "Arion..." zeg ik zacht en kijk hoe hij aan mijn shirt friemelt.
    "Misschien kunnen we nog wel eens gaan schaatsen, ja," zeg ik breed glimlachend.


    Jeremy

    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar slapen.
    "Waar zei je ook alweer dat je dat pakje liggen had?" fluister ik in haar oor.
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik vind het gewoon interessant, ik weet graag hoe alles ineen zit. Het menselijk lichaam, waarom het regent of onweert. Waarom hou jij zo van Football en sport?"
    Ik grinnik om haar blik.
    "Ik kan mijn agressie er in kwijt," lach ik. "Maar ook het samenspel, teamwork en de vrienden zijn geweldig. Je zet samen een prestatie kwijt en kan jezelf blijven verbeteren. Het is gweldig."
    Ik haal mijn hand door mijn haren, een beetje gegeneerd van mijn passie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Waar zei je ook alweer dat je dat pakje liggen had?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Thuis, sorry."
    Ik geef hem een klein kusje en lach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Liefje, je zult nog heel veel dingen tegen komen die je aan Vincent doen denken. Is er iets dat ik kan doen om je te helpen afscheid van hem te nemen? Want volgens mij heb je dat nog niet echt gedaan."
    Ik kijk naar Irial als hij me overeind heeft geholpen.
    "I-ik weet het niet." Ik kijk naar boven en bijt even op mijn lip.
    "Hoe zou je kunnen helpen?" Vraag ik terwijl ik weer terug naar Irial kijk.
    "Sorry." Zeg ik zachtjes om de sleutels en kijk naar beneden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Thuis, sorry."
    "Wel, dan gaan we naar 'thuis'."
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar geamuseerd aan.
    "Niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wel, dan gaan we naar 'thuis'. Niet?"
    Ik knip hevig van ja.
    "Niets liever," grijns ik en ik kruip nog dichter tegen hem aan wachtend tot ik eindelijk bij mijn huis ben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Niets liever."
    "Hmm, mooi zo."
    Ik kus haar zachtjes, en besluit het nog deftig te houden. Voorlopig, uiteraard. Spijbelen is al genoeg, daar hoeft geen smaad wegens publiekelijke seks bij. Ik grinnik in mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga heel even leren, sorry.] .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geeft niet, veel succes ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Arion... Misschien kunnen we nog wel eens gaan schaatsen, ja," zegt ze met een brede glimlach. Opgelucht kijk ik haar aan. En dan zeggen ze dat alleen vrouwen goed zijn in manipuleren. 1-0 voor O'Leary, ookal heeft hij nog niet gescoord.
    Ik zie het al voor me; Mary's lichaam, dat er prachtig uitziet in het weinige licht van het haardvuur en gehuld in een zwart lingeriesetje en-
    Ik knijp mijn ogen dicht en schud mijn hoofd als mijn gedachten te gortig worden.
    "Kan-" mijn stem slaat even over. "Kan er een raam open?" vraag ik aan de leerkracht. Ik heb het bloedheet. Verontschuldigend kijk ik naar Mary.

    Charlotte

    "Ik kan mijn agressie er in kwijt. Maar ook het samenspel, teamwork en de vrienden zijn geweldig. Je zet samen een prestatie neer en kan jezelf blijven verbeteren. Het is geweldig."
    Ik knik. Ik snap wat hij bedoelt, al ben ik niet zo voor de teamsport.
    "Klinkt inderdaad geweldig. Maar ik hou het op atletiek, zonder team. Ik hou ervan mezelf te pushen, telkens dat record proberen verbeteren. En ik voel me ook zo opgelucht en voldaan als ik kunnen rennen heb."
    Dat ik het ook heerlijk vind als de wind door mijn haren gaat, dat ik het knarsen van grind onder mijn schoenen en het feit dat ik iedereen achter me laat ook leuk vind, hou ik maar voor mezelf. Dat klinkt te cliché, ookal is het waar.
    "Wat stond er nog op je lijstje met vragen?" vraag ik lachend.

    Irial

    "I-ik weet het niet. Hoe zou je kunnen helpen? Sorry."
    Ik schud mijn hoofd en sla een arm om zijn schouder terwijl ik hem meeneem richting de rode Kangoo die Mr.Clevement beschreven had.
    "We kunnen samen naar zijn graf, als je dat zou willen," zeg ik sussend. "Dan kun je hem vertellen dat je hem mist."
    Ik haal de sleutels uit mijn achterzak en open de koffer. Snel stop ik de sleutels weer weg. Ik til een gitaar uit de auto die ik in Kyle's handen stop en vervolgens neem ik zelf de andere twee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kan- Kan er een raam open?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    "Wat krijg jij nou?" vraag ik met een lachje.
    Ik frons even en leg mijn hand op zijn voorhoofd.
    "Zo warm is het hier nou toch niet?"
    In tegendeel, het mag zelfs nog ietsje warmer. Ach jongens, ik zal ze nooit begrijpen. Ik schud even mijn hoofd zodat mijn haren iets beter vallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial neemt me mee naar de auto van Mr.Clevement.
    "We kunnen samen naar zijn graf, als je dat zou willen. Dan kun je hem vertellen dat je hem mist."
    Ik kijk naar Irial en knik even met een klein glimlachje naar hem.
    "Dat zou wel fijn zijn." Zeg ik dan zacht.
    Ik krijg een gitaar in mijn handen en zie Irial de twee anderen pakken.
    Ik kijk even naar het ding, hij is best mooi.
    "Ik wil er wel heen maar straks dan wil ik er niet weg. Snap je?" Ik kijk Irial weer even aan.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hale clevement

    Ik kijk naar Arion en loop naar het raam die ik open zet.
    "Zo iets?" Vraag ik dan en glimlach even naar Arion.
    Ik kijk naar buiten en zie Kyle en Irial bij mijn wagen staan met de gitaren.
    Het schiet al op.
    Ik draai me om en loop het lokaal door terwijl ik wat stoelen recht zet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Hmm, mooi zo."
    Ik grinnik zachtjes en verstrengel onze vingers. Net wanneer ik hem nog een kus wil geven stopt de bus. Ik weet niet hoe snel ik op moet staan en hem met me mee moet sleuren richting mijn huis. Iets wat onhandig maak ik de deur open en ik trek ik hem naar binnen. Zo midden op de dag is er bij ons nooit iemand thuis dus dat komt goed uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Klinkt inderdaad geweldig. Maar ik hou het op atletiek, zonder team. Ik hou ervan mezelf te pushen, telkens dat record proberen verbeteren. En ik voel me ook zo opgelucht en voldaan als ik kunnen rennen heb. Wat stond er nog op je lijstje met vragen?"
    Ik lach breed en ga weer op een bankje zitten.
    "Het gaat nog niet zo snel allemaal," excuseer ik mezelf.
    Hoe ik ooit bij die bushalte ben gekomen is en blijft een raadsel.
    "Maar je lievelingseten? Wat is dat? En waarom natuurlijk. Ik wil overal een reden bij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."