• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Wijze woorden. Maar jouw pasta blijft net iets lekkerder."
    Ik kauw met een klein lachje op mijn spaghetti.
    "Wil je een hapje dan?" vraag ik grinnikend terwijl ik de spaghetti weer om mijn vork wikkel. De spaghetti is inderdaad de lekkerste die ik ooit heb geproefd dat kan ik niet ontkennen. Verlekkerd kijk ik naar het bord en ik stop de vork weer in mijn mond. Het is mijn beurt weer om vragen te stellen. Bedenkelijk kijk ik voor me uit.
    "Oké," lach ik. "Wat is je beste en slechste eigenschap?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "He, je hebt gelijk. En wat bedoel je daar nou precies mee? Dat we verder kunnen gaan met ons liedje?"
    Ik doe mijn best niet te lachen, of te grijnzen. Voorzichtig zet ik mijn lippen in haar hals, ze kan elk moment weg trekken als ze wil.
    "Liedje? Noemen ze dat zo tegenwoordig?" vraag ik met een ondeugende trekje op mijn lippen.
    Heel zachtjes veeg ik met mijn lippen over de huid van haar hals. Mijn armen glijden om haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.

    Irial

    Zijn armen komen rond mijn nek te liggen, mijn handen glijden zonder aarzelen weer naar zijn kont. Ik open mijn mond als ik Kyle over mijn lippen voel likken en laat mijn tong de zijne vinden. Ik draai ons om zodat ik met mijn rug tegen de muur sta en duw Kyle helemaal tegen me aan.
    Ik weet niet of het alleen komt door dit weekend gescheiden van elkaar te zijn, en of er nog andere factoren meespelen, maar zo heb ik hem nog niet meegemaakt. Meestal komt het initiatief van mij. Dit keer vroeg hij er net nog niet om.
    Geweldig!

    Charlotte

    "Wil je een hapje dan?"
    Ik schiet in de lach. Ik bedoel helemaal niet de pasta die hij nu aan het eten is, maar de pasta die hij maakt. Ik schud lachend mijn hoofd.
    Ik besluit het maar te laten en neem nog een slokje water. Beter hadden we een grote fles besteld, want ik ben zo dorstig als een... ehm, paard, vermoed ik.
    "Oké. Wat is je beste en slechste eigenschap?"
    Ik twijfel even. Die vraag is nog moeilijker dan die van de dieren. Ik stop snel een lepel vol pasta in mijn mond om mijn tijd wat te rekken. Terwijl ik doorslik verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Heel subtiel leun ik wat dichter naar Michael toe.
    "Vertel jij mij het maar," daag ik hem uit. Ik wil best zijn indrukken van me wel eens weten. "Jouw antwoord is het mijne waard."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Liedje? Noemen ze dat zo tegenwoordig?"
    Ik grijns even en sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel. Gewillig laat ik hem me dichterbij trekken, en ik leg mijn armen om hem heen en kreun zacht wanneer zijn tong even in mijn hals likt. Er loopt een rilling over mijn rug.
    "Nou, ik weet niet hoe jij dat noemt," fluister ik speels.
    Ondeugend kijk ik hem aan en neem voorzichtig zijn lip tussen mijn tanden, om hem grijnzend aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel Irials tong naar de mijne gaan en ik speel een spel met de zijne.
    Hij draait ons om zodat hij tegen de muur staat, en trekt mij helemaal tegen zich aan.
    Ik pak hem strakker vast en kus hem ruwer. Ik laat mijn lippen naar zijn hals gaan en kus hem dan ruw. Ik kus weer terug via zijn kaaklijn en druk dan mijn lippen weer op die van hem. Ik leg een van mijn handen op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Vertel jij mij het maar. Jouw antwoord is het mijne waard."
    Ik trek mijn wenkbrauwen lachend op. Ik 'ken' haar nog niet eens echt een uur daarvoor had ik een vooroordeel dus telt in principe niet echt mee. Bedenkelijk bijt ik op mijn spaghetti en ik knijp mijn ogen samen.
    "Laten we beginnen met de slechte. Ik denk dat je, je makkelijk laat gaan, te uitdagend, zoals in de aula. Qua makkelijk laten gaan bedoel ik de drank, sigaretten, jointjes die je nog nooit eerder hebt gehad. Een soort van beïnvloedbaar maar niet helemaal."
    Ik knik zachtjes al weet ik niet zeker dat het, het juiste was.
    "Je beste is denk ik de luchtigheid. Zoals we nu hier zitten, het is luchtig en er hangt, aan mijn kant, geen onaangename spanningen. Je neemt het me niet meer kwalijk wat er is gebeurd. Je begrijpelijkheid is erg goed."
    Ik stop weer wat spaghetti in mijn mond en kauw het langzaam weg terwijl de saus smelt op mijn tong. Goddelijk.
    "En, vertel maar over mij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nou, ik weet niet hoe jij dat noemt," fluistert ze.
    Ik slik even als ze op mijn onderlip bijt. De grijns op haar gezicht doet me rillen. Ik druk mijn lippen op de hare en kus haar vurig.
    Voorzichtig laat ik een hand onder haar t-shirt glijden. Ik laat hem voorlopig daar nog even rusten. Het kan nog alle kanten uit.
    "Maakt niet uit hoe ik het noem," grinnik ik.
    Ik druk een nieuwe kus op haar lippen, maar deze is meer teder dan net.

    Irial

    "Kyle," zucht ik als ik zijn lippen in mijn nek voel. Als ik ze langs mijn kaaklijn voel reizen, loopt de ene rilling na de andere over mijn ruggengraat. Voor ik nog iets kan zeggen, drukt hij ze weer op mijn mond.
    Ik kus hem gretig terug en laat mijn handen over zijn t-shirt glijden. Ze strelen zijn rug, zijn zij, zijn borstkas en buik en alles waar ze nog aan kunnen.
    Opgewonden bijt ik even op zijn onderlip.

    Charlotte

    "Laten we beginnen met de slechte. Ik denk dat je, je makkelijk laat gaan, te uitdagend, zoals in de aula. Qua makkelijk laten gaan bedoel ik de drank, sigaretten, jointjes die je nog nooit eerder hebt gehad. Een soort van beïnvloedbaar maar niet helemaal."
    Ik slik even. Ziet hij het zo? Tot iets zwaarders dan joints had hij me niet kunnen overtuigen, maar dat betekent niet dat ik niet voor nieuwe dingen opensta. Ik moet voor nieuwe dingen openstaan, anders kom ik geen stap verder in mijn leven.
    "Je beste is denk ik de luchtigheid. Zoals we nu hier zitten, het is luchtig en er hangt, aan mijn kant, geen onaangename spanningen. Je neemt het me niet meer kwalijk wat er is gebeurd. Je begrijpelijkheid is erg goed."
    Ik glimlach even terwijl hij nnog een hap spaghetti neemt. Mijn eigen eetlust is een heel stuk afgenomen. Naar mijn mening wegen de slechte eigenschappen zwaarder dan de goede.
    "En, vertel maar over mij."
    Ik neem eerst nog een slokje water en geef mezelf nog wat tijd om de juiste woorden te verzinnen.
    "Laat ik dan ook maar met de slechte beginnen," zeg ik zacht terwijl ik mijn glas weer neer zet. "Af en toe denk je een beetje te zwart-wit, alsof maar één mening of weg de juiste kan zijn, alsof er geen middenweg is. Je bent vastberaden en dat bewonder ik, maar soms gaat het tot in de mate dat je geen hulp wilt aanvaarden ookal besef je volgens mij ergens wel dat je die nodig hebt. Je laat niet makkelijk in je gevoelens kijken."
    Ik glimlach zachtjes om de boodschap te verzachten, al heb ik geen idee of het hem veel doet. Meer dan hij waarschijnlijk zal laten merken.
    "En de goede," ik grinnik even, ik kan wel uren doorgaan hierbij. "Je weet vaak wel de juiste dingen te zeggen, of wanneer je moet zwijgen. Je kunt mensen doen lachen zonder enige moeite en volgens mij ben je nu echt op zoek naar iets serieus of helemaal niks," ga ik verder.
    Ik leun wat achterover en probeer van zijn gezicht af te lezen of er iets van klopt volgens hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maakt niet uit hoe ik het noem."
    Ik giechel even en kus hem zacht terug. Verliefd kijk ik hem aan. Voorzichtig neem ik zijn hand die onder mijn shirt zit, in de mijne en verstrengel onze vingers. Met een glimlachje kijk ik hem aan.
    "Laten we nog wachten," fluister ik zacht en druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Tot wanneer het perfecte moment er is, en niet zomaar omdat we alleen zijn. Op school, dan nog."
    Lipbijtend wacht ik zijn reactie af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel Irials handen over mijn rug, zij, borstkas, buik en meer gaan.
    Ik kreunde even toen hij op mijn onderlip beet.
    De opwinding gierde door mijn lijf. Ik trok Irial mee naar achter en botste tegen een tafeltje op, ik wipte erop en sloot mijn benen om Irials middel.
    Ik zette mijn lippen in zijn hals en zuig even op zijn huid.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Laat ik dan ook maar met de slechte beginnen. Af en toe denk je een beetje te zwart-wit, alsof maar één mening of weg de juiste kan zijn, alsof er geen middenweg is. Je bent vastberaden en dat bewonder ik, maar soms gaat het tot in de mate dat je geen hulp wilt aanvaarden ookal besef je volgens mij ergens wel dat je die nodig hebt. Je laat niet makkelijk in je gevoelens kijken."
    Ik knik zachtjes, iets wat afwezig maar ik begrijp het wel. Het is nou eenmaal hoe ik ben. Ik wil geen hulp. Mijn beslissingen zijn de mijne en die maak ik. Met het zwart-wit ben ik het niet helemaal eens. Veel opties zie ik inderdaad niet maar ik overweeg ze wel, de meeste dan.
    "En de goede. Je weet vaak wel de juiste dingen te zeggen, of wanneer je moet zwijgen. Je kunt mensen doen lachen zonder enige moeite en volgens mij ben je nu echt op zoek naar iets serieus of helemaal niks."
    Deze doen me dan weer lachen. Eigenlijk kan ik mezelf hier helemaal niet in herkennen. Meestal houd ik mijn mond omdat ik simpelweg niet weet wat ik moet zeggen maar als het zo overkomt is dat natuurlijk alleen maar positief. Ik glimlach en neem mijn laatste hap spaghetti waarna mijn bord leeg is.
    "Het is jouw beurt," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik had het ergens wel verwacht, en ik vind het dan ook niet erg dat haar hand de mijne onder haar shirt vandaan haalt, niet echt.
    "Laten we nog wachten. Tot wanneer het perfecte moment er is, en niet zomaar omdat we alleen zijn. Op school, dan nog."
    Ik leg mijn vrije hand op haar wang en kijk haar glimlachend aan.
    "Als puntje bij paaltje komt, dan wil ik het ook helemaal niet op school doen," stel ik haar gerust. "En het is heus niet enkel omdat we alleen zijn, al had ik het niet gedaan met anderen erbij," grinnik ik.
    Ik breng mijn lippen naar de hare en kus haar licht. Ik sluit mijn ogen.
    "Je hebt geen idee hoe graag ik je wil, Mary," fluister ik tegen haar lippen aan. "Al de hele ochtend-" Ik slik de rest van mijn zin weg. "Maar we zullen wachten."

    Irial

    Ik stap gewillig vooruit als Kyle me met zich meetrekt. Hij zal vast wel zijn redenen hebben. Ik schrik even als we abrupt tot stilstand komen. Al snel blijkt dat er een tafeltje in de weg stond. Hoewel, in de weg. Kyle gaat er op zitten en slaat zijn benen om mijn middel. Ik kreun als ik zijn lippen in mijn hals voel.
    Mijn handen trekken gretig aan zijn t-shirt, wanhopig om het uit te krijgen.
    Van mijn gedachten blijft slechts een minimum over.
    "Ik wil je," zeg ik hees.

    Charlotte

    "Het is jouw beurt," lacht Michael zachtjes.
    Het steekt even dat hij ermee moet lachen. Blijkbaar is hij het er helemaal niet mee eens. Ik sla mijn ogen even neer.
    "Zo meteen," zeg ik zacht. "Maar ik wil eerst nog even wat duidelijk maken. Ik ga je niet tegenspreken wat het uitdagen betreft, als jij van die mening bent. Maar gebruik wat vandaag in de aula gebeurde niet als voorbeeld," ga ik rustig verder. "Ik- Als die jongen gewoon van me af gebleven was, dan was ik gaan zitten alsof er niks gebeurd was. Alleen, toen hij me op mijn kont sloeg werd ik zo kwaad. Mocht het nou nog jij of Mary geweest zijn, maar ik ken hem helemaal niet. Het getuigt van geen greintje respect en zo wil ik niet behandeld worden. Daarvoor is er al teveel gebeurd vroeger. En ik heb me achteraf ook geëxcuseerd bij de directeur," besluit ik kalm.
    Ik glimlach even naar Michael en hoop dat hij die situatie hierdoor in een ander licht kan zien.
    Ik gun hem even de tijd om erover na te denken en neem nog een slokje water. Tenminste, dat wil ik doen. Zodra ik mijn lippen aan mijn glas zet, merk ik dat het leeg is. Ik heb nu helemaal geen zin om Chris te roepen, dus ik laat het mamar zo.
    "En dan wil ik graag weten welke landen je nog wil zien," voeg ik er na enige stilte nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Zo meteen. Maar ik wil eerst nog even wat duidelijk maken. Ik ga je niet tegenspreken wat het uitdagen betreft, als jij van die mening bent. Maar gebruik wat vandaag in de aula gebeurde niet als voorbeeld. Ik- Als die jongen gewoon van me af gebleven was, dan was ik gaan zitten alsof er niks gebeurd was. Alleen, toen hij me op mijn kont sloeg werd ik zo kwaad. Mocht het nou nog jij of Mary geweest zijn, maar ik ken hem helemaal niet. Het getuigt van geen greintje respect en zo wil ik niet behandeld worden. Daarvoor is er al teveel gebeurd vroeger. En ik heb me achteraf ook geëxcuseerd bij de directeur."
    Ik leun nonchalant naar achter. Misschien klopt op dit moment het zwart-wit verhaal wel maar nee, zoals zij het uitlegd zie ik het niet. Als ik haar op haar kont had geslagen, ik weet ik wat daarna wat gebeurd. Ik ben niet van plan om mijn mening te veranderen. Zo zie ik het, zij vroeg mijn mening, zij kreeg mijn mening en ze heeft die dan maar te accepteren. Punt uit. Simpel als wat.
    "En dan wil ik graag weten welke landen je nog wil zien."
    Ik zucht zachtjes.
    "Mexico," zeg ik dan rustig. "Mexico voor de zon, de prachtige stranden, steden, culturen."
    En de prachtige, rondborstige vrouwen, voeg ik er in mijn hoofd aan toe.
    "Daarnaast Canada, dat lijkt me nou echt een geweldig land waar je alles hebt meer hoef ik niet te zien. Dan ga ik wel naar een of ander museum als ik daar geïnteresseert in ben."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geef mij maar gewoon Amerika, dat snap ik al niet laat staan het buitenland."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik voel Irial aan mijn t-shirt trekken en probeert hem uit te doen.
    "Ik wil je," Zegt hij dan.
    Ik grijns tegen zijn huid aan en ga iets naar achter, help hem met mijn shirt uit doen, en ga met mijn lippen naar zijn lippen.
    Ik lik een keer over zijn lippen en pak zijn hand die ik op mijn borstkas leg zodat hij mijn hart kan voelen.
    Even grijns ik een keer en bijt dan zacht op zijn onderlip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary


    "Als puntje bij paaltje komt, dan wil ik het ook helemaal niet op school doen. En het is heus niet enkel omdat we alleen zijn, al had ik het niet gedaan met anderen erbij. Je hebt geen idee hoe graag ik je wil, Mary. Al de hele ochtend- Maar we zullen wachten."
    Ik grinnik even.
    "Echt, de hele ochtend?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Je bent echt onvoorstelbaar."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en leg mijn armen om zijn hals.
    "Gewoon een beetje geduld," fluister ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Mexico. Mexico voor de zon, de prachtige stranden, steden, culturen. Daarnaast Canada, dat lijkt me nou echt een geweldig land waar je alles hebt meer hoef ik niet te zien. Dan ga ik wel naar een of ander museum als ik daar geïnteresseert in ben. Geef mij maar gewoon Amerika, dat snap ik al niet laat staan het buitenland."
    Op dit moment voelt het heel anders dan een paar minuten geleden. Zwaarder. Geforceerd. Ik haal rustig adem en luister tot hij uitgesproken is.
    "Ik moet even naar het toilet," flap ik er dan uit. "Dus je krijgt straks mijn antwoord," zeg ik met een glimlachje.
    Ik sta rustig op en loop naar binnen. Aan de bar bestel ik een fles water en dan ga ik inderdaad naar het toilet. Ik vermijd de spiegels. Op dit moment kan het me even niet schelen. Luchtig voel ik me nu niet. Ik neem een paar minuutjes om het te relativeren. Ik had die vraag nooit moeten weerkaatsen. Het is mijn schuld. Punt. Hij mag zijn mening hebben, ik die van mij. Dat betekent niet dat we geen vrienden kunnen zijn. Ik sta op, spoel uit gewoonte door en neem de fles water die bij de bar al klaar staat mee naar buiten. Ik ga weer in mijn stoel zitten en wil de fles open draaien. Ik doe mijn best niet te vloeken als het niet lukt.
    "Kun je me helpen?" vraag ik zacht aan Michael waarop ik de fles naar hem uit steek. "En ik wil dolgraag een keer naar Cuba en Spanje, zodat ik kan zien waar mijn vader geleefd heeft. Het lijkt me heerlijk om een keer een nachtje in een Cubaanse club weg te dansen. Voorlopig blijft het bij dromen," zeg ik met een klein glimlachje.
    "Nooit ophouden met dromen," mompel ik de woorden van mijn moeder.

    Irial

    Uiteindelijk besluit Kyl me een handje te helpen. Ik voel zijn lippen en tong op de mijne en plots voel ik zijn hartslag onder mijn hand.
    Ik kreun even als zijn tanden in mijn onderlip zinken en met mijne vrije hand, maak ik behendig zijn broeksknop open. Ook de rits gaat probleemloos naar beneden.
    Ik besluit de rollen even om te draaien en duw hem naar achter met de hand die nog steeds op zijn borstkas ligt. Ik ga over hem heen hangen en zet op mijn beurt mijn lippen in zijn hals. Ik druk mijn kruis tegen het zijne.

    Arion

    "Echt, de hele ochtend? Je bent echt onvoorstelbaar. Gewoon een beetje geduld," fluistert ze terwijl ze haar armen om mijn hals legt. Ik leg die van mij voorzichtig op haar kont en trek haar op mijn schoot. Vervolgens laat ik ze naar de meer acceptabele hoogte van haar heupen glijden.
    "Het grootste deel ervan," geef ik met een glimlachje toe. "Je bent de hemel en een marteling tegelijk," fluister ik.
    Mijn lippen lijken naar de hare toegezogen te worden. Maar ik weet ze wel te bevelen haar zacht te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het grootste deel ervan. Je bent de hemel en een marteling tegelijk."
    Ik grinnik.
    "Nou, dank je voor het compliment. Denk ik?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk mijn lippen teder terug op de zijne. Ik sluit mijn ogen en trek hem iets dichter tegen me aan, om de kus zo lang mogelijk te laten duren. Wanneer ik in ademnood kom, laat ik hem even los en kijk hem verliefd in de ogen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.