• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Geeft niet, ik kan er wel mee omgaan. Je bent niet de enige die verder wil. Ze zijn het niet waard om mijn leven te overheersen. Oh, en mijn favoriete kleur is rood,"
    Ik schiet in de lach.
    "Ik ben blij dat ik dat weet," grinnik ik. "Dit soort dingen wil ik weten."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "En je lievelingseten? Een dier? Of wat dacht je van je lievelingsfilm, snacks, schoolvakken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dat doet me er aan denken, ik moet jou nog schaatslessen geven."
    "Wat?"
    Ik schud resoluut mijn hoofd.
    "Nee, dank je. Ik heb voorlopig genoeg op het ijs gestaan."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Al moet ik toegeven dat ik dan wel stiekem veel zou vallen, en jou meetrekken. Daar samen liggen was best wel romantisch."
    Ik grinnik even.



    Jeremy

    "Hele mooie pakjes. Kanten details. Veelverhullen. Veel bloot. Bijna geen stof zou je beter kunnen zeggen. Maar dan moet je wel mee naar mijn huis want daar ligt het. Wil je daarvoor een les missen want we kunnen het ook gewoon na afloop doen hoor. Wat jij wilt."
    Met een ondeugende blik kijk ik haar aan.
    "Goh, ik weet het niet. Ik ben zo'n modelleerling, en een uur spijbelen."
    Ik zucht en kijk haar grijnzend aan.
    "Waarom staan we hier nog?"
    Ik neem haar hand vast en trek haar mee naar buiten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel een arm om me heen gaan.
    "Wil je het vertellen?" Hoor ik Irial vragen. Ik knikte even en wees naar de sleutels voor ons op de grond.
    "V-Vincent had ook zo een beertje, van mij gehad, de dag voor het o-ongeluk."
    Stamel ik.
    Ik schud mijn hoofd even en wil opstaan wat niet lukt. Ik pak de sleutels en gooi ze weg, ze zijn dan wel niet van mij maar ik wil ze niet zien.
    Ik kijk Irial aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Goh, ik weet het niet. Ik ben zo'n modelleerling, en een uur spijbelen. Waarom staan we hier nog?"
    Lachend word ik mee getrokken naar buiten. Ik druk mezelf tegen hem aan en druk een kus op zijn wang.
    "Het valt me wel wat tegen dat je hier zomaar een uur voor spijbeld. Straks moet je ook schoonmaken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het valt me wel wat tegen dat je hier zomaar een uur voor spijbeld. Straks moet je ook schoonmaken."
    Ik grinnik.
    "Wees blij dat ik dit doe. Ik spijbel niet snel, hoor."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Ik weet wel niet of er een bus rijdt, eerlijk gezegd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wees blij dat ik dit doe. Ik spijbel niet snel, hoor. Ik weet wel niet of er een bus rijdt, eerlijk gezegd."
    Ik grinnik zachtjes.
    "En als er nou niets rijdt?" vraag ik ondeugend.
    "Wat ga je dan doen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik voel me opgelucht als hij in de lach schiet.
    "Ik ben blij dat ik dat weet. Dit soort dingen wil ik weten. En je lievelingseten? Een dier? Of wat dacht je van je lievelingsfilm, snacks, schoolvakken."
    Ik voel me even een vijfjarige die net een nieuw vriendje maakt op de speelplaats.
    "Heb je geen Vriendenboekje dat ik kan invullen?" lach ik. "Of stel op z'n minst één vraag tegelijk." Ik knipoog even. "En die dingen wil ook over jou weten," geef ik licht gegeneerd toe. Ik hóór die dingen al over hem te weten. Ik probeer even te herhalen wat hij nou precies allemaal vroeg. Het laatste dat hij zei was favoriete schoolvak.
    "Mijn favo vak is bio," besluit ik daarop alvast te antwoorden.

    Arion

    "Wat? Nee, dank je. Ik heb voorlopig genoeg op het ijs gestaan. Al moet ik toegeven dat ik dan wel stiekem veel zou vallen, en jou meetrekken. Daar samen liggen was best wel romantisch."
    Ik schud mijn hoofd, hoewel ik moet toegeven dat ik dat gedeelte van de date ook wel prettig vond.
    "Niet schaatsen? Echt niet? Jammer, want ehm- nou, laat maar je wilt toch niet," plaag ik haar.
    Ik ken haar nog niet lang, maar ik weet wel dat ze nieuwsgierig is. Ik kijk naar beneden en pruts een beetje met de ring om haar vinger, alsof het me niet interesseert.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "En als er nou niets rijdt? Wat ga je dan doen?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Boos zijn, heel boos zijn."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Volgens mij zie ik een bus?"
    Ik kijk even in de verte en sleur haar lopend mee naar het bushokje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Niet schaatsen? Echt niet? Jammer, want ehm- nou, laat maar je wilt toch niet."
    "Want wat?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik kijk naar de ring om mijn vinger, en hoe hij er wat mee prutst. Lachend kijk ik hem aan.
    "Nu maak je me benieuwd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik had net een berichtje met Kyle gepost. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Heb je geen Vriendenboekje dat ik kan invullen?" lach ik. "Of stel op z'n minst één vraag tegelijk. En die dingen wil ook over jou weten. Mijn favo vak is bio."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En waarom Bio?" vraag ik lachend. "De mijne Lichamelijke Opvoeding."
    Het voelt inderdaad net als een Vriendenboekje. Kinderlijk maar wel grappig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Boos zijn, heel boos zijn. Volgens mij zie ik een bus?"
    En ik word weer meegesleurd naar het bus hokje. Lachend volg ik hem.
    "Heb je veel haast," fluister ik zachtjes en ik druk een kusje in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Heb je veel haast?"
    Ik onderdruk een kreun wanneer ik haar lippen in mijn hals voel.
    "Nu wel, ja."
    Grijnzend kijk ik haar aan en geef een tikje op haar kont. We zijn net op tijd voor de bus, en wanneer de deuren opengaan, stap ik meteen op en sleur haar achter me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Mijn blik volgt zijn vinger die naar de sleutels kijkt.
    "V-Vincent had ook zo een beertje, van mij gehad, de dag voor het o-ongeluk."
    Hij strompelt en gooit de sleutels weg. Ik begrijp dat hij van streek is, maar die sleutels zijn niet van hem. Hij hoort er voorzichtig mee te zijn. Als ik opkijk, kruist mijn blik de zijne. Ik trek hem nog wat dichter tegen me aan, om hem te ondersteunen en help hem overeind.
    "Liefje, je zult nog heel veel dingen tegen komen die je aan Vincent doen denken," fluister ik. "Is er iets dat ik kan doen om je te helpen afscheid van hem te nemen? Want volgens mij heb je dat nog niet echt gedaan," vervolg ik zacht.
    Als ik zeker ben dat hij niet weer zal vallen, laat ik hem even los om de sleutels op te rapen en ze in mijn achterzak te steken. Ik leg mijn handen op zijn heupen en kijk hem vragend aan.

    Arion

    "Want wat? Nu maak je me benieuwd."
    Ik doe mijn best niet te lachen. Ze reageer precies zoals ik verwacht had. Om haar te tergen, speel ik zwijgend nog wat verder met haar ring. Met een kleine grijns op mijn gezicht kijk ik haar aan.
    "Ik dacht dat ik je dan na het schaatsen wel kon opwarmen. Bij ons thuis, voor het haardvuur. Gezellig samen op een deken. Misschien met een glas wijn erbij." Mijn stem wordt steeds iets stiller en dieper.
    Onbewust ben ik weer aan haar shirt gaan friemelen.

    Charlotte

    "En waarom Bio? De mijne Lichamelijke Opvoeding."
    Ik moet zelf ook even nadenken over die vraag. Waarom Bio? Goh.
    "Ik vind het gewoon interessant, ik weet graag hoe alles ineen zit. Het menselijk lichaam, waarom het regent of onweert," leg ik uit.
    Het verbaast me niet echt dat Michael LO fijnst vindt. Ik kan me ook geweldig uitleven in die lessen, en al helemaal op atletiek.
    "Waarom hou jij zo van Football en sport?" vraag ik hem dan. Ik kijk hem aan met een lach op mijn gezicht en de interesse duidelijk aanwezig in mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Nu wel, ja."
    Ik giechel zachtjes als hij op mijn kont tikt. Achterin plof ik naast hem neer en ik druk mijn lippen op de zijne. Ik druk mezelf dicht tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."