• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Slaapzacht, Demi.]

    Charlotte

    "Je lievelingsdier. Dat wil ik weten. Waar vergelijk je jezelf mee? En waarom?"
    Ik vraag me even af waarom hij nu met zijn wenkbrauwen wiebelt, maar besluit er niet naar te vragen. Ik kan het vast wel raden.
    "Da's een lastige," geef ik toe. Ik bijt op mijn onderlip en staar voor me uit terwijl ik nadenk. Even wil ik grappend voorstellen dat het een goudvis is, maar dan kan ik mezelf beter meteen oerdom noemen en dat ben ik niet.
    "Oké, niet lachen, een zalm," antwoord ik dan. "Omdat die tegen de stroom in zwemmen en niet zomaar opgeven, maakt niet uit hoe hard de stroming is. Alsof ze weten dat er ooit stillere waters komen."
    Ik glimlach kleintjes. Ja, mijn leven is tot nu toe al een vrij ruige stroom geweest en enkele keren ben ik bijna verdronken. Bijna.

    Arion

    "Dat ik er niks van bak. Ik heb nooit echt... Niemand heeft me echt ooit uitgelegd hoe... Daar ben ik dus bang voor," fluistert ze.
    Ik knik opeens heel enthousiast. Gewoon omdat ik begrijp wat ze bedoelt.
    "Nou, maak je maar geen zorgen, ik kan het namelijk nergens mee vergelijken en ik heb ook geen idee hoe- Nou ik ken de theorie wel, maar-"
    Ik laat mijn zin afsterven. Dit gesprek is genant, maar blijkt wel dat we in hetzelfde schuitje voelen en beiden even onzeker zijn. Dat scheelt een pak, denk ik. Ik druk een klein kusje op Mary's lippen.
    "Ik heb een voorstel. Jij leert het mij en ik leer het jou," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou, maak je maar geen zorgen, ik kan het namelijk nergens mee vergelijken en ik heb ook geen idee hoe- Nou ik ken de theorie wel, maar- Ik heb een voorstel. Jij leert het mij en ik leer het jou."
    Ik kus hem licht terug en lach even.
    "Dat lijkt me wel handelbaar."
    Dankbaar kijk ik hem aan en druk nog een klein kusje op zijn lippen. Ik leun weer zachtjes tegen hem aan en zucht.
    "Glee is saai," mompel ik.
    Ik neem zijn hand in de mijne en klooi wat met zijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement

    Ik ging naast Irial staan.
    "Ik vond het al lang duren voordat je erachter kwam." Lach ik en leg even een hand op zijn schouder.
    "Zie het maar als een kleinigheidje voor Glee club, die overigens nog geen naam heeft." Zeg ik dan. "Maar goed, je mag er op spelen als je wilt."
    Ik kijk even naar de gitaar. "Eerlijkgezegd stonden die dingen al lang op zolder, ik heb ze gister nog even gestemt en voila nieuwe gitaren voor de kinderen." Grinnik ik.

    Kyle

    Ik keek naar Irial die helemaal verzot is op de electrische gitaar van Mr.Clevement.
    Ik ga op een van de stoelen zitten en laat mijn ogen onophoudelijk over Irials lichaam gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Dat lijkt me wel handelbaar. Glee is saai," zegt Mary waarop ze met mijn hand begint te klooien. Ik schud mijn hoofd en grinnik.
    "Hoe weet jij dat nou, je hebt waarschijnlijk nog geen woord van de les opgevangen," lach ik.
    Ik laat mijn ogen even door het lokaal glijden en zie Irial gefascineerd naar een gitaar staan kijken. Mijn nieuwsgierigheid wordt geprikkeld, maar ik blijf zitten.
    "Smelting lijkt het wel leuk te vinden," zeg ik dan. De enige andere jongen in het lokaal is Kyle, en die heeft blijkbaar ook wel zijn vorm van amusement gevonden. "En hij vindt het heel erg leuk," zeg ik lachend met een knikje naar hem, als Kyle's ogen overduidelijk bij Irial's kont blijven hangen. Nee, ik heb er geen problemen mee, zolang ze mij maar gerust laten.

    Irial

    "Ik vond het al lang duren voordat je erachter kwam. Zie het maar als een kleinigheidje voor Glee club, die overigens nog geen naam heeft. Maar goed, je mag er op spelen als je wilt. Eerlijk gezegd stonden die dingen al lang op zolder, ik heb ze gister nog even gestemt en voila nieuwe gitaren voor de kinderen."
    Ik ben even alle woorden in mijn vocabulaire vergeten terwijl ik naar de gitaar sta te staren. Met open mond richt ik mijn blik op Mr.Clevement.
    "U bent knettergek," is het enige dat ik kan uitbrengen. "De kinderen zijn er heel, heel, heel blij mee."
    Nog steeds compleet van mijn melk af ga ik naast Kyle zitten. Ik durf die gitaar niet aanraken, uit angst dat ik ze beschadig.
    Als ik mijn blik op mijn liefje richt, moet ik even lachen. Ik breng mijn lippen naast zijn oor en fluister.
    "Bevalt het je?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga dan ook slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hoe weet jij dat nou, je hebt waarschijnlijk nog geen woord van de les opgevangen."
    Ik grinnik.
    "Jammer, je hebt me door. Maar niet te luid zeggen, he? En zeker nie verdervertellen," fluister ik.
    "Smelting lijkt het wel leuk te vinden. En hij vindt het heel erg leuk."
    Ik volg zijn blik en lach even.
    "Ik moet toegeven, zelfs ik ben subtieler."
    Grinnikend kijk ik Arion aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Voorzichtig help ik hem met zijn boxershort waarna ik mijn lippen liefdevol op de zijne druk. Met een ondeugend lachje ga ik iets boven hem hangen. Voorzichtig laat ik hem een stukje naar binnenglijden waarna ik zelf weer omhoog. Ik herhaal het plagerige proces enkele keren terwijl ik mijn lippen op de zijne houd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun wanmeer ze over me heen zakt. Ik leg mijn handen op haar middel en merk dat het anders voelt.
    Met grote ogen kijk ik haar aan en rol van onder haar uit.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    Het vergt veel moeite van me, maar ik heb het haar beloofd. Ik geef haar het condoom dat ik net naast me heb gelegd. Glimlachend druk ik een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Da's een lastige. Oké, niet lachen, een zalm. Omdat die tegen de stroom in zwemmen en niet zomaar opgeven, maakt niet uit hoe hard de stroming is. Alsof ze weten dat er ooit stillere waters komen."
    Lachend kijk ik haar aan. Een zalm. De meeste meisjes zouden meteen met een panter komen, geroemd om de sierlijkheid of een tijger, voor het slanke lichaam. Maar nee, deze kiest een zalm.
    "Interessant," grinnik ik welgemeend. "Ik denk bij mezelf aan een Chimpansee. Ze zijn sociaal, iets wat agressie, speels, dominant."
    Ik stop even en kijk voor me uit en vormt zich weer een lach op mijn gezicht.
    "Ja, ik pas denk ik het beste bij een chimp, mevrouw Zalm."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Sorry."
    Hij stopt een condoom in mijn handen. Even kijk ik ernaar maar gooi hem dan weer weg.
    "Voor één keer zonder," fluister ik zachtjes. "Er zal niets gebeuren."
    Ik ben al tijden aan de pil en vertrouw daar goed op. Zo veel vrouwen doen dat en mijn ongelukje is al geweest dus de kans in miniem.
    "Één keer," fluister ik nogmaals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Voor één keer zonder. Er zal niets gebeuren. Één keer."
    Liefdevol kijk ik haar aan en ga met mijn hand door haar haren.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Hiermee wil ik haar verzekeren dat als er toch iets gebeurt, ik haar niet in de steek laat.
    Ik druk mijn lippen op de hare, en geef haar een liefdevolle, tedere kus. Mijn handen glijden over haar bovenarmen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik moet toegeven, zelfs ik ben subtieler," grinnikt Mary nadat ze naar Kyle gekeken heeft.
    Ik trek een bedenkelijk gezicht en doe mijn best niet te beginnen lachen.
    "Een beetje misschien," antwoord ik zo serieus mogelijk.
    Niet dat ik recht van spreken heb, ik zelf mijn ogen amper van haar af houden. Terwijl ik haar in de ogen kijk, verschijnt er een grijns op mijn gezicht.

    Charlotte


    "Interessant. Ik denk bij mezelf aan een Chimpansee. Ze zijn sociaal, iets wat agressie, speels, dominant. Ja, ik pas denk ik het beste bij een chimp, mevrouw Zalm."
    Ik barst in lachen uit, gewoon omdat ik hem al door de jungle aan lianen zie slingeren. Niks mis met een levendige fantasie, toch?
    "Ja," antwoord ik terwijl ik een peinzend gezicht trek. "Een aap past wel bij je," grinnik ik.
    Ik lach er dan wel om, maar de beschrijving die hij erbij gaf past inderdaad wel bij hem. Al heeft dat dominante trekje dan niet veel effect op me, op het feit dat het sexy is na.
    "Nou, Tarzan. Wat wil je worden als je groot bent?" stel ik de volgende vraag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Een beetje misschien."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Een beetje maar?"
    Afkeurend schud ik mijn hoofd en zak wat onderuit in mijn stoel. Ik zucht.
    "Zing jij nog eens een liedje?"
    Onschuldig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Een beetje maar?"
    Mary schud haar hoofd en gaat van mijn schoot af om naast me te zitten op het bankje aan de piano. Plots staat haar blik op onschuldig en ik trek een wenkbrauw op.
    "Zing jij nog eens een liedje?"
    Dat kan ik wel. Ik kijk naar de piano voor me en schud mijn hoofd, dat kan ik namelijk niet. Ik kijk even op en ga een akoestische gitaar halen om me dan terug naast Mary te vleien. Ik moet even denken voor ik een liedje gevonden heb.
    Uiteindelijk weet ik me op de gitaar te concentreren en begin ik zacht te zingen


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Oh, juist ja. Arion speelt geen piano. Ik laat mijn vingers wat over de toetsen glijden wanneer hij een gitaar gaat halen en kijk hem glimlachend aan. Zijn stem doet me even rillen en ik wieg zachtjes mee op het liedje. Het komt me niet meteen beked voor, maar ik vind het wel mooi. Met een verliefde blik blijf ik hem aankijken terwijl hij het zowel mooi speelt, als zingt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.