• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lol, ze konden best verder zingen xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Jeremy is nog nooit op school geweest, en al zeker niet in Glee, dus die leerkracht kan hem niet kennen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Nou, de laatste keer dat ik gedronken heb, liep ik jou knal omver in het park en ik ben trouwens niet helemaal zeker of ik toen een shirt aan had, dus daar let ik een beetje mee op. En als je dan toch een bijnaam moet, vind ik Hercules nog steeds beter bij je passen."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nou, Hercules zal ik niet meer zijn. Zoveel gaat er van sporten niet meer komen de aankomende weken."
    Ik schud met mijn hoofd en begin, iets soepeler dan daarnet, weer te lopen.
    "Maar is was Hercules. Hoe noemde ik jou dan?"
    Nieuwsgierig kijk ik haar aan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik ook zo'n zoete naam had voor haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [o ik zal weer aanpassen, had net al maar komt goed xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aangepast, weeral ; )]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Hmm. En waar zat je aan te denken."
    Ik open mijn mond om ondeugend te antwoorden wanneer ik iemand de gang in hoor komen.
    "Donna. Geldige reden?"
    Ik kijk de leerkracht aan en knik. Ik leg mijn hand op mijn buik.
    "Ik voel me niet zo goed," zeg ik, onbewust met een Russisch accent, en ik hou mijn lach in.
    "Donna ging me net even begeleiden om een luchtje te scheppen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna. Geldige reden?"
    Voordat ik mijn mond kan open doen om een brutaal antwoord te geven is Jeremy, in zijn Russische vorm, me al voor.
    "Ik voel me niet zo goed. Donna ging me net even begeleiden om een luchtje te scheppen."
    Ik knik heftig.
    "Ja, meneer, Dmitri hier komt net uit Rusland en heeft wat moeite met ons klimaat en voedsel. Hij moet goed verzorgd worden," speel ik met hem mee hopend dat de man ons geloofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Nou, Hercules zal ik niet meer zijn. Zoveel gaat er van sporten niet meer komen de aankomende weken. Maar ik was Hercules. Hoe noemde ik jou dan?"
    De nieuwsgierige blik in zijn ogen doet me lachen. Ik schud even mijn hoofd en kijk hem vanuit mijn ooghoeken aan terwijl ik hem even op een antwoord laat wachten.
    "Geen Hercules, hm? Nou, je was ook Casanova en Romeo of simpelweg 'aaah'." Ik zorg ervoor dat dat laatste naampje klinkt als een kreetje dat je normaal niet tegen komt buiten de muren van de slaapkamer om. Tja, zo heb ik hem wel vaak genoemd als het niet meer lukte zijn naam uit te spreken. Ik kijk voor de zekerheid even verontschuldigend.
    "En ik was gewoon Charlotte," lach ik.
    Ik wrijf een lok haren achterover die de wind voor mijn gezicht gewaaid heeft. Misschien moet ik ze nog korter laten knippen. Een klassevolle, lange carré ofzo.

    Arion

    Ik ga snel naast Mary zitten en geef haar een kusje op een van haar blozende wangen. Terwijl ik haar aan zit te kijken, schrik ik op van een stem.
    "Ga gerust verder."
    Ik glimlach en schud mijn hoofd.
    Eigenlijk was dat liedje alleen voor haar bedoeld. Soms wil ik wel eens vergeten dat er ook nog anderen zijn.
    "Niet blozen," fluister ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hale Clevement

    Ik kijk de twee even met een schuin oog aan.
    "Goed tien minuten en niet langer, anders kom ik jullie halen."
    Zeg ik en kijk Donna even aan.
    "En als ik jullie niet weet te vinden meld ik dat direkt aan de directie." Zeg ik strenger en draai me om en ga het lokaal in.
    "Goed, iedereen, of wat er nog is, graag even jullie aandacht."
    Zeg ik en kijk rond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ga gerust verder."
    Resoluut schud ik mijn hoofd. Elk liedje, maar niet dit. Ik wil niet voor gek staan terwijl ik weer helemaal opnieuw verliefd word op Arion.
    "Niet blozen."
    Ik schrik op uit mijn gedachten en schud lachend mijn hoofd.
    "Nee, hoor."
    Ik druk een kusje op zijn wang en zet me aan de piano neer. Langzaam begin ik te spelen en zingen. Ik pas de tekst een beetje aan naar mijn gevoelens.
    "When somebody loved me everything was beautiful.
    Every hour we spent together lives within my heart.
    And when I was sad she was there to dry my tears. And when she was happy so was I. When she loved me.
    Through the summer and the fall we had each other, that was all.
    Just she and I together, like it was meant to be. And when I was lonely
    she was there to comfort me. And I knew that she loved me.
    So the years went by.
    I stayed the same, but she began to drift away, I was left alone.
    Still I waited for the day when she'd say "I will always love you."
    Lonely and forgotten, never thought she'd look my way, and she'd smile at me and hold me just like she used to do.
    Like she loved me. Did she love me? When somebody loved me everything was beautiful. Every hour we spent together lives within my heart. When she loved me.
    "
    Naar het einde toe voel ik een traan op mijn wang biggelen en ik blijf voor me uitstaren naar de piano.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Geen Hercules, hm? Nou, je was ook Casanova en Romeo of simpelweg 'aaah'."
    Ik schiet in de lach om haar kreetje.
    "Ja, dat deel had ik ook meegekregen," lach ik breed.
    "En ik was gewoon Charlotte."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Wat een fantasieloostype die Hercules van je," grinnik ik en ik geef haar een knikoog. "Die was zeker niet origineel genoeg om iets nieuws te verzinnen."
    Ik kijk goed naar haar. Ze is anders dan dat ik dacht. Veel gedurfder, veel gezelliger, minder nonchalant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Darn -.- Dat ga ik echt niet meer veranderen hoor D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Ja, meneer, Dmitri hier komt net uit Rusland en heeft wat moeite met ons klimaat en voedsel. Hij moet goed verzorgd worden."
    Ik knik heftig. Wanneer hij weg is, draai ik me naar Donna.
    "Zullen we ons eerst ziek melden, dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Plak er anders achter ?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik zucht diep na zijn woorden en wuif hem weg zodat ik weer alleen ben met 'Dmitri'.
    "Zullen we ons eerst ziek melden, dan?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Mwah, de school samen schoonhouden heeft ook wel iets," grinnik ik zachtjes en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
    "Maar waar dacht je aan?" vraag ik met een klein lachje terwijl ik mijn vinger van zijn borst tot aan zijn broek laat glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."