• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Mag ik je wel vragen om assistentie om dat ding uit te werken?"
    Ik rol met mijn ogen en kijk hem lacherig aan.
    "Kan je het weer niet alleen aan?" vraag ik zachtjes.
    "Dan niet hè."
    Kleine kusjes druk ik over zijn gezicht terwijl ik voorzichtig elk knoopje van mijn rug losmaak zodat het bovenste deel van mijn schouder afglijd en mijn borsten onthullen.
    "Hier genoeg aan?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Kan je het weer niet alleen aan? Dan niet hè."
    Ik grijns even.
    "Als het aan mij ligt, ruk ik dat ding van je lijf om-"
    Ik zwijg wanneer ze de knoopjes losmaakt.
    "Hier genoeg aan?"
    Ik grijns als een idioot en druk kusjes op haar lippen. Ik baan me een weg langs haar hals, en eindig bij haar borsten. Ik neem een tepel in mijn mond en bijt er zacht op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oh, sorry, dat was niet de bedoeling. Weet je dat ik me nog steeds enorm vereerd voel? En gelukkig?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar vragend aan. Haar ogen zijn echt prachtig. Het lijkt wel een mengeling van alle mogelijke kleuren die er zijn.
    "Vereerd? Waarmee dan?" vraag ik niet-begrijpend.
    Mijn ogen dwalen af naar haar blonde lokken, die de wind op dit moment doet dansen.

    Irial

    "Eh... Ik weet het niet. Misschien de waarheid zeggen, dat ik naar het graf van Victor ga mét jou?"
    Terwijl hij enkele accoorden speelde, verscheen er automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik kan er niet aan doen, dat doet muziek gewoon met me.
    Als ik naar Kyle kijk, wordt die glimlach alleen maar beter.
    "Dat lijkt me inderdaad een goed idee. En anders kun je misschien met hem gaan," zeg ik rustig. Ik duw met mijn kont de deur open omdat ik mijn handen vol heb.

    Charlotte

    Heb ik jou mijn pasta met kip en pesto gegeven? Toe maar. Je had het goed voor elkaar meisje."
    Terwijl hij een hand door zijn haren haalt, wiebel ik grijnzend met mijn wenkbrauwen. Het is een beetje sadistisch van me, maar ik vind het een heel klein beetje fijn dat ik nog levendige beelden heb van dingen die hij zich niet meer herinner. Als je begrijpt wat ik bedoel.
    "En dat is tevens ook mijn lievelingsgerecht. Uitleg hoeft denk ik niet. De pesto mengt perfect met de witte, gekruiden kip en de pasta maakt het af. Jouw beurt voor een vraag."
    Ik haal adem en denk even na. Als "Gleek" hoef ik eigenlijk niet ver te zoeken naar mijn volgende vraag.
    "Welk soort muziek hoor je liefst?" vraag ik enthousiast.
    Ik moet me inhouden om als een klein meisje met mijn ellebogen op mijn knieën te steunen en mijn kin op mijn vuisten te leggen om zo aan zijn lippen te hangen terwijl hij praat. Hoewel, we zouden er volgens mij beiden om kunnen lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Vereerd? Waarmee dan?"
    Ik kijk even naar onze handen en glimlach.
    "De ring. Het is misschien cliche, maar ik ben er heel lang bang voor geweest," zeg ik zacht.
    "Maar nu weet ik dat het niet uitmaakt waar, of wanneer. Voor mijn part morgen, of pas binnen 3 jaar."
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem verliefd aan.
    "Het belangrijkste is dat het met jou is, en ik weet dat ik het niet anders zou willen."
    Ik voel dat ik lichtjes rood word, omdat ik zo open ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als het aan mij ligt, ruk ik dat ding van je lijf om-"
    Wanneer hij mijn tepel in zijn mond neem kreun ik zachtjes en ik leg mijn hoofd in mijn nek.
    "Ruk het er maar af ook," mompel ik zachtjes.
    "Ik ga het toch niet nog eens aantrekken."
    Ik heb genoeg klaar liggen. Bij feestjes gaven vrienden het weer eens voor de grap en ik bewaarde ze braaf voor dit soort momenten wanneer ik er zelf goed van kan genieten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ruk het er maar af ook. Ik ga het toch niet nog eens aantrekken."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Hell no. Het staat je veel te sexy."
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden en druk kusjes op haar borsten. Ik kijk haar even aan en druk mijn lippen weer op de hare.
    "Ik hou van je," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Welk soort muziek hoor je liefst?"
    Ik frons even en laat me naar achter leunen. Nadenkend kijk ik voor me aan.
    "Ik vind dance wel leuk en rock," begin ik zachtjes. Ik frons nog dieper. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik echt luister. Ik heb geen bepaald repertoire. Ik haal mijn schouders op.
    "Eigenlijk geen idee," lach ik. "Ik luister alles. Nou veel. Geen klassiek, geen geschreeuw of Metal. Dat is niet aan mij besteed."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Dat lijkt me inderdaad een goed idee. En anders kun je misschien met hem gaan." Ik knikte een beetje. "Kan..." Zeg ik zacht.
    Ik keek automatisch naar Irials kont toen hij daarmee de deur open duwde.
    Ik loop achter hem aan het lokaal in.

    Hale Clevement

    Ik zie Irial en Kyle het lokaal terug inkomen.
    "Dat ging best snel." zeg ik en pak de Gitaren over en zet ze in de standaarden die ik had klaar gezet.
    "Bedankt jongens." Glimlach ik. "Ga maar wat voor jezelf doen, muziek maken, bij elkaar zitten." Dat laatste zei ik met een glimlachje naar de twee jongens.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Hell no. Het staat je veel te sexy."
    Ik beantwoord zijn zoen liefdevol.
    "Ik hou van je."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik ook van jou," fluister ik terug.
    Ik laat mijn lingerie verder van mijn lichaam glijden en druk mezelf tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou."
    Ik glimlach en haal uit mijn broekzak de overschot van de condooms die we daarstaks hadden gekocht.
    Ik leg ze naast me op het bed, en kijk Donna verliefd aan.
    "Je bent mooi," fluister ik.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Zodra ze naar onze handen kijkt, snap ik wat ze bedoelt.
    "De ring. Het is misschien cliche, maar ik ben er heel lang bang voor geweest. Maar nu weet ik dat het niet uitmaakt waar, of wanneer. Voor mijn part morgen, of pas binnen 3 jaar. Het belangrijkste is dat het met jou is, en ik weet dat ik het niet anders zou willen."
    Ik slik even. Ze bedoelt het vast niet zo, maar ik voel een plotse druk om haar een mooie eerste keer te bezorgen. Hoe moet ik dat nou gaan doen? Ik heb niks komma nul ervaring.
    "Bang?" vraag ik aarzelend. "Dat-dat het pijn zal doen?"
    Ik wil haar smeken om me geen drie jaar meer te laten wachten, maar gezien we in de klas zitten besluit ik dat niet te doen en dit gesprek zo onopvallend mogelijk te houden.

    Charlotte

    "Ik vind dance wel leuk en rock. Eigenlijk geen idee. Ik luister alles. Nou veel. Geen klassiek, geen geschreeuw of Metal. Dat is niet aan mij besteed."
    Ik moet lachen en haal een hand door zijn haar, maar wel zo dat ik het niet overhoop haal.
    "Ja, je kapsel is ook een beetje kort om te headbangen hé," grinnik ik. "Ik hou van Cubaanse muziek. Ik word er gewoon helemaal ingezogen, alsof ik niet anders kan dan erop bewegen. Het doet me ook aan mijn vader denken, uren heb ik als klein meisje gekeken hoe hij met mijn moeder danste. Er zit zoveel liefde in... en passie. Altijd passie."
    Zonder dat ik het gemerkt heb is er een brede lach op mijn gezicht geslopen. Even bevond ik me weer in ons huiskamer en zat ik van op de trap toe te kijken hoe mijn vader mijn moeder de ruimte door liet draaien. Een beetje betrap haal ik een hand door mijn haren in de hoop dat het de aandacht van mijn rode wangen afleidt.
    "Jouw beurt."

    Irial

    "Dat ging best snel."
    Ik knik, glimlach en zet ook nog een van de gitaren op een standaard die al klaar stond.
    "Bedankt jongens. Ga maar wat voor jezelf doen, muziek maken, bij elkaar zitten."
    Ik besluit de gitaren even te bekijken en mijn mond valt open als ik bij de elektrische gitaar kom. Vol ongeloof en bewondering kijk ik Mr.Clevement aan.
    "Maar dat is een Gibson!" roep ik bijna uit. "U- Man, die zijn hartstikke duur," mompel ik terwijl ik mijn handen er laat over glijden. Ik snap niet dat hij van plan is ons zo'n waardevol instrument te laten gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Je bent mooi."
    Met een klein lachje kijk ik hem aan. Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel kus ik hem liefdevol terug.
    "Ik hou echt van je," fluister ik zachtjes.
    "Meer dan van iedereen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Ik grinnik als ze haar hand door mijn haren haalt.
    "Ja, je kapsel is ook een beetje kort om te headbangen hé. Ik hou van Cubaanse muziek. Ik word er gewoon helemaal ingezogen, alsof ik niet anders kan dan erop bewegen. Het doet me ook aan mijn vader denken, uren heb ik als klein meisje gekeken hoe hij met mijn moeder danste. Er zit zoveel liefde in... en passie. Altijd passie. Jouw beurt."
    Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik haar brede lach zie. Passie.
    "Je lievelingsdier," lach ik. "Dat wil ik weten. Waar vergelijk je jezelf mee? En waarom?"
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en lach hardop.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen. Tot morgen. x.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Bang? Dat-dat het pijn zal doen?"
    Ik schud mijn knalrode hoofd en wend mijn blik af.
    "Dat ik er niks van bak," geef ik stil toe.
    "Ik heb nooit echt... Niemand heeft me echt ooit uitgelegd hoe..."
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Roder kan ik echt niet meer worden.
    "Daar heb ik dus bang voor," fluister ik.
    Ik sla mijn ene been over het andere.


    Jeremy

    "Ik hou echt van je. Meer dan van iedereen."
    De lach op mijn gezicht is niet weg te slaan. Als antwoord druk ik liefdevol mijn lippen op de hare en laat mijn handen rusten op haar kont. Mijn erectie zit gekneld in mijn boxershort, en het begint zelfs een beetje pijn te doen, dus til ik mijn heupen wat op om mijn boxer uit te doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.