• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mijn topics :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Eindelijk iemand die me begrijpt. Ik wil ook gewoon een beetje affectie."
    Bezorgd, in ieder geval dat probeer ik, kijk ik haar aan.
    "Je leven is ook niet zo makkelijk," lach ik.
    "Maar het komt allemaal wel goed hoor."
    Lachend laat ik haar weer los en ik kruis mijn armen achter mijn hoofd.
    "Het lijkt nu eindeloos maar dat is het niet."
    Praat ik tegen beter weten in.


    Kyle

    Irial strijkt een plukje haar achter mijn oor.
    "Oh... oeps." zegt hij. Ik hoor schuld in zijn stem.
    Ik glimlach even naar hem. Hij loopt naar de deur van het Glee lokaal en opent hem.
    "Na u." Zegt hij dan.
    "Dank u heer." grijns ik en loop naar binnen. Bij het voorbij gaan laat ik nog even mijn hand langs die van hem gaan. Binnen pak ik een stoel en ga erop zitten.


    Mary

    "Je gaat, hoe dan ook. Het is je enige kans om afscheid te nemen zoals het hoort."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ach, waarom moest ze nu net met haar auto verongelukken?"
    Ik leun tegen Arion aan.
    "Dank je dat je mijn gezeur wil doorstaan," mompel ik en neem zijn hand in de mijne.
    "Ik kan begrijpen dat het echt vreselijk is."
    Ik voel mijn verdriet weer opborrelen, en slik de tranen weg. Dit is zo'n moment waarop ik alles wil wegzingen, maar ik weet niet of het wel mag of zoiets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wel mijn idioot."
    Ik grinnik.
    "Ik denk niet dat iemand anders deze idioot wil, om eerlijk te zijn."
    Ik kijk haar lachend aan.


    Donna

    "Ik denk niet dat iemand anders deze idioot wil, om eerlijk te zijn."
    Ik grinnik zachtjes.
    "En ik denk dat, dat allemaal wel meevalt."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En ik denk dat, dat allemaal wel meevalt."
    Ik kus haar zacht terug.
    "Niet eerlijk."
    Ik leg mijn arm om haar middel.
    "Jij bent bevooroordeeld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Niet eerlijk. Jij bent bevooroordeeld."
    Er vormt zich een klein lachje op mijn gezicht.
    "Sssj," fluister ik.
    "Dat verzacht de waarheid."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [m t]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Sssj. Dat verzacht de waarheid."
    "Welke waarheid?"
    Zielig kijk ik haar aan.
    "Hoewel, langs de andere kant... Jij bent ook voor mij gevallen, toch? Hoewel ik het steek op mijn uitstekende danstalent."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Welke waarheid? Hoewel, langs de andere kant... Jij bent ook voor mij gevallen, toch? Hoewel ik het steek op mijn uitstekende danstalent."
    Ik doe alsof ik nadenk.
    "Je danskunsten hebben zeker wel meegewerkt," grinnik ik.
    "En aan mij heb je toch genoeg? Meer aandacht of bevesting heb je toch niet nodig?"
    Lachend kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je danskunsten hebben zeker wel meegewerkt. En aan mij heb je toch genoeg? Meer aandacht of bevesting heb je toch niet nodig?"
    Ik grinnik.
    "Zegt wie?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zegt wie?"
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk hem met een glimlach aan.
    "Zegt niemand. Ik hoop het alleen."
    Lachend geef ik hem een korte kus.
    "Anders wordt het een moeilijk huwelijk."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zegt niemand. Ik hoop het alleen. Anders wordt het een moeilijk huwelijk."
    Vertederd kijk ik haar aan.
    "Het is zo schattig als je dat zegt. 'Huwelijk'"
    Ik grinnik even.
    "Wees gerust, jij en alleen jij."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het is zo schattig als je dat zegt. 'Huwelijk'. Wees gerust, jij en alleen jij."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Hoe wil je dat ik het anders noem echtverbintenis? Liefdesverhouding? Sacrament?"
    Lachend kijk ik hem aan en geef ik hem nog een kus.
    "Maar ik ben blij dat het alleen ons is."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Aww, Demi. Die posts. Zo lief :3]

    Charlotte

    "Je leven is ook niet zo makkelijk. Maar het komt allemaal wel goed hoor. Het lijkt nu eindeloos maar dat is het niet."
    Ik moet even lachen en doe dan alsof ik heel geïnteresseerd zit te luisteren. Als hij klaar is trek ik een wenkbrauw op.
    "Nou, meneer de filosoof," zucht ik terwijl ik hem een kleine elleboogstoot. "Probeer je mij te overtuigen of jezelf?" vraag ik bijna fluisterend.
    Misschien is hij toch niet- Nee, hij is veranderd. Hij heeft gewoon een paar zeer herkenbare trekjes meegenomen.

    Irial

    "Dank u heer."
    Ik schud lachend mijn hoofd als Kyle zijn hand nog even langs die van mij laat gaan en ik stap zelf ook het lokaal binnen. Er zijn nog niet zoveel mensen. Ik rol even met mijn ogen als ik Arion zie zitten met het blondje waarmee Charlotte bevriend is. Ik heb instinctief een hekel aan die kerel.
    Als ik mijn ogen verder door het lokaal laat glijden, zie ik een nieuwe jongen. Maar gezien die bij Donna zit, besluit ik maar nks te zeggen.
    Ik neem een gitaar en ga ergens achter in het lokaal een beetje tokkelen.

    Arion

    "Ach, waarom moest ze nu net met haar auto verongelukken? Dank je dat je mijn gezeur wil doorstaan. Ik kan begrijpen dat het echt vreselijk is."
    Ik sla mijn arm om haar heen als ze tegen me aan leunt. Rustig schud ik mijn hoofd.
    "Nee, helemaal niet. Ik vind het oprecht erg voor je en ik wil er alleen maar zijn."
    Ik druk een kusje op haar haren en streel zachtjes haar arm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Hoe wil je dat ik het anders noem echtverbintenis? Liefdesverhouding? Sacrament? Maar ik ben blij dat het alleen ons is."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, maar als jij het zegt klinkt het zo echt."
    Ik kus haar zacht.
    "Maar nog niet te luid zeggen," fluister ik.
    "Er zijn altijd mensen die ons te jong gaan vinden."
    Ik streel zacht over haar wang.
    "En tuurlijk alleen ons. Ik ben nog steeds monogaam."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Nee, helemaal niet. Ik vind het oprecht erg voor je en ik wil er alleen maar zijn."
    "Dank je," zeg ik zacht.
    Ik sta half rechtop om naar de piano te lopen, wanneer ik zie dat Irial een liedje is beginnen spelen op een gitaar, en ga maar weer zitten. Ik zing het straks wel van me af. Een beetje afwezig staar ik naar de grond, en leun tegen Arion aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.