• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    Irial komt uiteindelijk ook en gaat naast Kyle staan.
    "Jongens, jullie kunnen samenwerken hé, dat is eerder ook al gebleken," Zeg ik met een grinnik. "Ik wilde aan jullie vragen of jullie vanuit mijn wagen een paar instrumenten willen halen. Er liggen twee accoustische gitaren en een electrische gitaar in. De instrumenten hier zijn flink aan vervanging toe." Lach ik eventjes en kijk de jongens aan.
    "Ze liggen in de rode Renault Kangoo. Kan ik op jullie rekenen?" Vraag ik en haal de sleutels van mijn wagen en houd ze voor Irial.
    Ik zie Kyle naast me naar Irial knikken en ik lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Ik denk dat het jouw beurt is, prinses. Ik heb de laatste twee dingen gekozen."
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Ik wil iets spannends," fluister ik tegen zijn lippen. "Een niet zo'n standaard plek waar er ieder moment iemand binnen kan lopen maar het ook wel een soort privacy is."
    Ik verstrengel onze vingers en kijk hem ondeugend aan.
    "Enig idee?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Maar er waren momenten dat ze het zei. Ze heeft het gezegd en... D-dit gaat niet meer over haar, niet waar?"
    De manier waarop ze reageert, en de angst in haar stem doen mijn hart even stoppen. Klonk dat dan zo slecht? Ik probeer zo kalm mogelijk te blijven terwijl ik haar hand vast neem en de ring die ze van me kreeg om haar vinger draai.
    "Nee," zeg ik zacht. Mijn stem beeft een beetje. "Het gaat niet alleen om haar."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Ik wil iets spannends. Een niet zo'n standaard plek waar er ieder moment iemand binnen kan lopen maar het ook wel een soort privacy is. Enig idee?"
    Ik denk even na.
    "Oeh, dat klinkt wel spannend, maar ik weet niets."
    Teleurgesteld kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Nee. Het gaat niet alleen om haar."
    Ik lach even door mijn tranen heen.
    "Waarom zeg jij altijd de speciale dingen net wanneer ik er niet uitzie?"
    Ik druk mijn lippen liefdevol op de zijne, legbmijn hand op zijn wang en sluit mijn ogen.
    "Ik ook van jou," fluister ik schor, nadat ik de kus beëindigd heb.
    Verliefd kijk ik in zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Oeh, dat klinkt wel spannend, maar ik weet niets."
    Ik schiet in de lach.
    "Ik ook niet," grinnik ik triomfantelijk.
    "Maar we vinden wel iets. Schoonmaken is ten slotte een goede bezigheid."
    Lachend geef ik hem een kus.

    [Ik ga slapen. Good Night, x.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "He-" Ik kijk op naar Michael als hij kucht. "Heb je enig idee waarom ik ben gesprongen? Gewoon, enig idee?"
    Het voelt even alsof er iemand met een hamer tegen mijn voorhoofd geslagen heeft en de wereld draait plots even heel snel om me heen. Als vanzelf blijf ik even stil staan.
    "Ik-" probeer ik al te antwoorden terwijl ik woorden probeer te verzamelen in mijn hoofd. "Ik denk niet dat het één exacte reden was, en als die er wel was dan kan ik je die helaas niet vertellen," begin ik zacht. Ik kijk hem bezorgd aan.
    "Ik kan je wel vertellen dat je familie me niet mocht, en dat liet merken. En als ik er nu over nadenk, dan hadden ze ook elk recht daartoe want- Nou, laten we zeggen dat ik ook een beetje een hekel gekregen heb aan de Charlotte van een paar weken geleden. Alleen, jij kon er niet echt mee om. Je kreeg ruzie met je moeder en nam mij mee naar het huis van je oma. Maar het knaagde wel aan je. We kregen ruzie, omdat jij me wat buitensloot voor die gevoelens en omdat ik niet wist hoe ermee om te gaan. Ik ging wandelen om je even alleen te laten en toen ik terug kwam-" Ik wijs even naar zijn been. Ik weet dat ik enkele dagen geleden kwaad zou geworden zijn omdat hij op zo'n laffe manier bij me weg gegaan is, maar dat kan ik nu vreemd genoeg niet meer. Om de één of andere reden begrijp ik dat hij die keuze gemaakt heeft of ik besef in elk geval dat ik die moet respecteren.
    "Het probleem was volgens mij vooral dat we nooit echt de tijd genomen hebben om elkaar echt te leren kennen, anders dan op lichamelijk vlak," geef ik met een kleine blos toe. "Ik heb nooit jouw handboekje gelezen en jij dat van mij niet."
    Ik hoop dat hij snapt wat ik bedoel. Ik besef nu pas hoe weinig ik van hem wist. Vroeger zouden we nooit gaan wandelen zijn om te praten, zouden we nooit rustig naast elkaar gezeten hebben om een joint te roken.

    Irial

    "Jongens, jullie kunnen samenwerken hé, dat is eerder ook al gebleken." Ik moet even lachen als ik hem zie grinniken. Ik begin die man wel te mogen.
    "Ik wilde aan jullie vragen of jullie vanuit mijn wagen een paar instrumenten willen halen. Er liggen twee accoustische gitaren en een elektrische gitaar in. De instrumenten hier zijn flink aan vervanging toe. Ze liggen in de rode Renault Kangoo. Kan ik op jullie rekenen?"
    Ik knik en neem de sleutel aan die hij me voorhoudt.
    "Ligt er geen triangel in die Kyle kan dragen," vraag ik terwijl ik even in de dunne armpjes van mijn liefje knijp. "Ik weet niet of het anders lukt," vervolg ik met een plagerige grijns naar Kyle toe.

    Arion

    "Waarom zeg jij altijd de speciale dingen net wanneer ik er niet uitzie? Ik ook van jou," fluistert ze.
    Ik voel me een stuk opgeluchter en kijk haar met een glimlach en bonzend hart aan. Ik wrijf de laatste tranen van haar wangen en druk snel nog een kusje op haar lippen.
    "Omdat dat je meest menselijke momenten zijn," zeg ik zacht.
    Ik hoop maar dat ze het niet verkeerd opvat. Anders is ze ook compleet menselijk, maar ik vond het woord "emotioneel" net niet passend en ik kon zo gauw geen ander woord bedenken.

    [Night ^^. Ik ga dan ook slapen.]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Ik ook niet. Maar we vinden wel iets. Schoonmaken is ten slotte een goede bezigheid."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Jij wil precies enorm graag schoonmaken?"
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen terwijl ik blijf nadenken over onze mogelijkheden.


    [Slaapwel xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Omdat dat je meest menselijke momenten zijn."
    Ik lach even.
    "Dank je," fluister ik.
    "Voor alles. Dat je me begrijpt, dat je er voor me bent, dat je me een kans geeft."
    Ik zucht.
    "Het lijkt echt alsof ik zoveel van je vraag en niet eens iets deftig kan terugdoen, want ik zit meestal toch alleen maar te huilen."
    Ik kruip tegen hem aan op het krukje en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement

    Irial pakt de sleutels aan.
    "Ligd er geen triangel in die Kyle kan dragen. Ik weet niet of het anders lukt." Zegt Irial en hij knijpt even in Kyles armen.
    Ik lachte even hoofdschuddend.
    "Ga maar gouw." Zeg ik grinnikend.

    Kyle

    "O, stout!" Zeg ik lachend tegen Irial en grits de sleutels uit zijn hand.
    "Doei!" Zeg ik grijnzend en ren erandoor de gang op.
    Ik versnel tot ik buiten ben en hou dan in, ik kijk om en wacht tot ik Irial zie om dan weer weg te rennen.
    Ik kijk naar de sleutels in mijn hand, aan het bosje hangt een klein beertje. Zo een had Vincent ook op de dag voordat hij het ongeluk kreeg, van mij gehad. Ik laat de sleutelbos los en ik hoor hem vallen. Ikzelf laat me op de grond vallen op mijn kont en bijt op mijn lip. Ik breng mijn hand naar mijn mond en bijt op mijn nagels.
    Ik rilde even en kreeg wat drukkende tranen, ik staarde voor me uit.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:32 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Ik-.Ik denk niet dat het één exacte reden was, en als die er wel was dan kan ik je die helaas niet vertellen. Ik kan je wel vertellen dat je familie me niet mocht, en dat liet merken. En als ik er nu over nadenk, dan hadden ze ook elk recht daartoe want- Nou, laten we zeggen dat ik ook een beetje een hekel gekregen heb aan de Charlotte van een paar weken geleden. Alleen, jij kon er niet echt mee om. Je kreeg ruzie met je moeder en nam mij mee naar het huis van je oma. Maar het knaagde wel aan je. We kregen ruzie, omdat jij me wat buitensloot voor die gevoelens en omdat ik niet wist hoe ermee om te gaan. Ik ging wandelen om je even alleen te laten en toen ik terug kwam-..Het probleem was volgens mij vooral dat we nooit echt de tijd genomen hebben om elkaar echt te leren kennen, anders dan op lichamelijk vlak. Ik heb nooit jouw handboekje gelezen en jij dat van mij niet."
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk naar de grond. Het is vreemd om zoiets over jezelf te horen. Het klopt niet want ik voel dat niet meer zo. Ik zucht diep.
    "Best laf," zeg ik zachtjes. "Ik had het ook anders kunnen doen. Niet zo overdreven."
    Ik bijt op mijn onderlip, niet goed wetende hoe ik hier eigenlijk mee om moet gaan en wat ik moet zeggen. Nogmaals slik ik.
    "Maar bedankt dat je dit wilde vertellen," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Jij wil precies enorm graag schoonmaken?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Heel graag, niets liever."
    Zachtjes geef ik hem een zoen en ik sla mijn armen rond zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Heel graag, niets liever."
    Ik grinnik.
    "Nou, dan kan ik even goed weer naar binnen gaan, toch?"
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Dan heb je mij niet nodig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Dank je. Voor alles. Dat je me begrijpt, dat je er voor me bent, dat je me een kans geeft. Het lijkt echt alsof ik zoveel van je vraag en niet eens iets deftig kan terugdoen, want ik zit meestal toch alleen maar te huilen."
    Ik wil het niet, maar toch moet ik lachen. Ik leg mijn hand losjes op haar wang en kijk haar liefdevol in de ogen.
    "Denk je nou echt dat ik er zo over denk?" fluister ik. Bijna onbewust schud ik mijn hoofd. "Dat je niks voor me doet?"
    Ik kan niet eens beginnen uitleggen wat ze voor me betekent. Gewoon het feit dat ze er is, dat ze bij en met mij wil zijn vind ik al fantastisch. Terwijl ik de zoektocht naar de juiste woorden opgeef, haal ik even mijn schouders op.
    "Je ging met me uit," zeg ik met een klein lachje.

    Irial

    "Ga maar gauw," is het antwoord van de leraar. Zijn lachje is me niet ontgaan. Kyle's actie kan ik anders ook maar moeilijk negeren, zelfs al zou ik me niet hyperbewust zijn van alles wat die jongen doen.
    "O, stout! Doei!"
    Hij ritst de sleutels uit mijn hand en zet het op een rennen. Dit keer is het mijn beurt om lachend mijn hoofd te schudden, en ik slenter achter hem aan. Hij staat me even op te wachten, maar rent dan weer weg. Knettergek. Zodra ik hem echter op de grond zie vallen, versnel ik mijn pas automatisch. Ik hol zo snel ik kan naar hem toe en ga naast hem zitten. Ik sla een arm om zijn schouder en trek hem wat tegen me aan terwijl ik hem bezorgd aankijk.
    "Wil je het vertellen?" vraag ik zacht.

    Charlotte

    "Best laf. Ik had het ook anders kunnen doen. Niet zo overdreven. Maar bedankt dat je dit wilde vertellen."
    Ik knik even en kijk hem aan met een geruststellend glimlachje, of toch iets dat daarvoor moet doorgaan.
    "Dat vond ik eerst ook," zeg ik eerlijk. "Daarom dat ik zo- nou, anders tegen je deed. Maar wat gebeurd is, is gebeurd en als jij op dat moment geen andere uitweg zag, wie ben ik dan om je daarvoor te veroordelen? Begrijp me niet verkeerd, ik heb doodsangsten uitgestaan en ik ben erg blij dat we hier nu nog samen kunnen lopen," vervolg ik zacht. Ik blijf even stil naast hem verder wandelen en durf hem even niet aankijken.
    "Eerst wenste ik dat ik het was, dat ik me niks meer kon herinneren," geef ik stil toe. "Maar ik heb er wel van geleerd... En het lijkt me verschrikkelijk om dingen over jezelf van een ander te moeten aannemen zonder te weten wat je toen voelde. Zijn- zijn er nog dingen die je wilt weten?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Denk je nou echt dat ik er zo over denk? Dat je niks voor me doet?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk in zijn ogen.
    "Je ging met me uit."
    Ik lach even.
    "Had ik een keuze? Je dwong me zowat en accepteerde geen nee."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Maar ik heb er nog geen moment spijt van," zeg ik zacht en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.