• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Als ik even opkijk naar Mary, zie ik haar met een verliefde blik naar me staren. Ik word helemaal warm van binnen en bijgevolg wordt de lach op mijn gezicht nog groter dan die al was.
    Rustig maak ik het liedje af.
    Als ik klaar ben, ga ik meteen de gitaar terug op zijn plaats zetten om dan, ietwat verlegen, terug naar Mary te gaan.
    "Had je zoiets in gedachten?" vraag ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Had je zoiets in gedachten?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem lachend aan.
    "Minder lief en minder mooi."
    Ik geef hem een klein kusje en neem zijn hand in de mijne.
    "Ik begrijp echt niet waarom je nu pas bij Glee komt, je bent echt goed," zeg ik heel eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Minder lief en minder mooi."
    Ik trek een wenkbrauw op terwijl ze me kust. Goh, ze heeft ook een hoge dunk van me.
    "Ik begrijp echt niet waarom je nu pas bij Glee komt, je bent echt goed."
    Ik haal mijn schouders op en staar naar onze handen.
    "Omdat het me niet echt interesseert. Mijn muziek is voor mezelf. Coach dwong me hierheen, weet je nog?" zeg ik stil.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij -meer dan blij- dat ik Mary heb leren kennen en was ik niet hierheen gestuurd, dan was dat ook niet gebeurd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Omdat het me niet echt interesseert. Mijn muziek is voor mezelf. Coach dwong me hierheen, weet je nog?"
    Ik knik kort.
    "Tuurlijk, ik moet die man nog steeds gaan bedanken," grap ik even.
    Ik druk een kusje op zijn wang.
    "Wanneer heb je training?" vraag ik na een tijdje weer wat aan de ring gedraaid te hebben.
    "Ik wil je wel eens bezig zien," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Tuurlijk, ik moet die man nog steeds gaan bedanken. Wanneer heb je training? Ik wil je wel eens bezig zien," glimlacht ze.
    Ik denk even na. Waarschijnlijk beseft ze het niet, maar als ik haar meeneem naar training, dan is het nog een keer officieel dat we een stelletje zijn.
    "Na school, ik kan altijd wel wat aanmoediging gebruiken," antwoord ik met een brede lach op mijn gezicht. "En je hoeft niet alleen aan de zijlijn te zitten, waarschijnlijk is Laurel - Brad's vriendin- er ook. Kunnen jullie kennismaken als je het zat bent om naar een paar ruige kerels te kijken," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Na school, ik kan altijd wel wat aanmoediging gebruiken. En je hoeft niet alleen aan de zijlijn te zitten, waarschijnlijk is Laurel - Brad's vriendin- er ook. Kunnen jullie kennismaken als je het zat bent om naar een paar ruige kerels te kijken."
    Ik knik.
    "Is goed."
    Ik glimlach even.
    "Anders zit ik toch alleen maar thuis te piekeren en te twijfelen en..."
    Ik zucht even en kijk naar de grond. Na een tijdje druk ik een kusje op zijn wang en glimlach flauwtjes.
    "Ik zal er zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik hou van je."
    Liefdevol zoen ik hem terug terwijl ik hem weer in me laat glijden. Zachtjes kreun ik zijn naam. Dit voelt zo veel beter dan met. Dit voelt echt. Mijn handen strelen over zijn lichaam terwijl ik met mijn heupen over de zijne beweeg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Er loopt een rilling over me heen wanneer ze mijn naam kreunt, en teder kus ik haar terug. Ik weet nu al, door de opwinding van net, dat het niet lang gaat duren deze keer. Met een gemengde blik van liefde en opwinding kijk ik haar aan en leg mijn handen op haar heupen, om haar iets harder over me heen te laten zakken. Zelf beweeg ik mijn heupen wat mee op haar ritme, en enkele kreuntjes ontsnappen aan mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ja. Een aap past wel bij je. Nou, Tarzan. Wat wil je worden als je groot bent?"
    Ik ga wat rechterop zitten.
    "Ik denk aan kok," ik kan er niets aan doen maar ik moet weer lachen. Eigenlijk mlijk ik wel een puberend schoolmeisje, het enige verschil is dat mijn stem een stuk lager en hezer is. "Koken, mensen laten genieten en het resulaat van mijn werk zien vind ik leuk. Ik word daar blij van."
    Ik haal nonchalant mijn schouder op en kijk het meisje aan.
    "En u, mevrouw Vis?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Ik duw mezelf, na zijn korte kreuntjes, nog dichter tegen hem aan. Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne terwijl ik mijn handen in zijn hals plaats. Oh God, hij is echt heerlijk. Ik maak het tempo iets hoger en verplaats mijn lippen naar zijn borst waar ik kleine kusjes druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    "U bent knettergek. De kinderen zijn er heel, heel, heel blij mee."
    Ik lachte even om Irials reactie.
    "Fijn." Glimlach ik.
    Hij gaat naast Kyle zitten. Ik kijk even het lokaal rond. Het is redelijk leeg. Ik hoordr Mary gaan zingen maar lette er niet op.
    Wacht, Donna en Dmitri.
    Ik loop de deur door naar de gang, daar zie ik ze niet. Ik loop naar buiten het plein over maar daar zijn ze ook niet.
    Ze krijgen nog vijf minuten en dan ga ik naar de Conrector.

    Kyle

    "Bevalt het je?" Vraagt Irial wanneer hij naast me komt zitten.
    "Eh, ja natuurlijk." Zeg ik met een grijns en druk een snel kusje op zijn lippen.
    Ik zie Mr.clevement het lokaal uitgaan.
    "Waar gaat hij heen?" Vraag ik dan en kijk Irial aan.
    Ik pak zijn hand en vertrengel onze vingers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Is goed. Anders zit ik toch alleen maar thuis te piekeren en te twijfelen en... Ik zal er zijn."
    Ik streel zachtjes haar onderrug als ik merk dat haar gedachten haar van streek maken. Ik wou dat ik zoveel meer voor haar kon doen, meer dan er gewoon zijn. Waarom ben ik nou geen mensgod die de Styx kan over varen om haar moeder terug te halen? Nietig mensje.
    Ik zucht even en druk een kus op haar haren. Ze is me heilig. Ik kan het niet ontkennen, hoewel ik de woorden niet kan uitspreken, ik voel héél wat voor haar.
    "Ik zal je bij je lokaal komen ophalen. Welk vak heb je het laatste uur?"

    Charlotte

    "Ik denk aan kok. Koken, mensen laten genieten en het resultaat van mijn werk zien vind ik leuk. Ik word daar blij van. En u, mevrouw Vis?"
    Ik kan niet anders dan hem met een brede glimlach aan te kijken. Ik had hem nog gezegd dat hij kok moest worden. Of stripper. Dan toch maar liever die eerste keuze.
    "Verpleegster," antwoord ik, vastberaden. Hier heb ik het eigenlijk nog met niemand over gehad, zelfs niet met Mary. "Nou, eigenlijk chirurg, maar ik heb geen vaste hand." Ik steek lachend mijn hand voor me uit en laat hem overdreven trillen. En geen geld om die studie te kunnen betalen. Als die gedachte in me opkomt, verdwijnt mijn lach en sla ik even mijn ogen neer.
    "Ik wil mensen helpen, ze beter maken. Ik wil ervoor zorgen dat ze alle kansen krijgen om te mogen leven, zodat niemand ze hoeft te missen."
    Mijn woorden worden steeds stiller en ik sluit af met een zucht. Het duurt even voor ik hem weer durf aan te kijken.
    "En als ik daarna nog tijd over heb, zangeres in een cocktailbar," zeg ik met een klein lachje.
    Hoe vaak heb ik er als klein meisje niet van gedroomd dat ik in een prachtige avondjurk, met felrode lippen voor een microfoon zou staan? Met zachte pianomuziek op de achtergrond, en een volle zaal die aan mijn lippen hangt.

    Irial

    "Eh, ja natuurlijk. Waar gaat hij heen?" vraagt Kyle.
    Ik ben op hem gefocust, dus ik weet niet zeker over wie hij het heeft, maar ik vermoed dat het over de leerkracht gaat.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht terwijl Kyle's vingers tussen de mijne glijden. Ik haal mijn schouders op.
    "Dat weet ik niet, ik ben namelijk geïnteresseerd in iemand anders," zeg ik zacht.
    De hele tijd blijft mijn blik op Kyle gericht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Verpleegster. Nou, eigenlijk chirurg, maar ik heb geen vaste hand."
    Lachend kijk ik naar haar overdreven trillende hand maar al snel verdwijnt deze van mijn gezicht wanneer ze haar ogen neerslaat.
    "Ik wil mensen helpen, ze beter maken. Ik wil ervoor zorgen dat ze alle kansen krijgen om te mogen leven, zodat niemand ze hoeft te missen."
    Ik knik zachtjes. Het is een mooie gedachten. Mensen helpen. Mensen verzorgen, beter maken. Aan de andere kant lijkt het me zwaar. Leven en dood is daar zo dicht bij elkaar. Te dicht. Het lijkt me heftig. De dood, eigenlijk wil ik daar niets meer mee te maken hebben. Ik heb mijn portie al gehad. Eigenlijk merkte ik de stilte niet eens zo erg op totdat ze hardop zucht.
    "En als ik daarna nog tijd over heb, zangeres in een cocktailbar."
    Ik schiet in de lach. Allemaal hebben we zo'n droom. Het leifste zou ik ook blijven sporten, daarna coach worden maar ik weet dat het niet is weggelegd voor mij. De kansen zijn er niets voor. Grijnzend kijk ik Charlotte aan.
    "Nou, mevrouw Vis," lach ik. "Dan wil ik wel eens wat horen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ze verhoogt het tempo nog wat, en ik voel haar zachte lippen op mijn borst. Ik sluit mijn ogen en voel kreunend hoe ik bijna klaarkom. Ik mompel haar naam en mijn ademhaling versnelt. Opgewonden kijk ik haar aan en druk mijn lippen ruw op de hare net op het moment dat ik mijn orgasme voel komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik voel me lichtjes kalmeren wanneer hij over mijn rug wrijft, en ontspan wat.
    "Ik zal je bij je lokaal komen ophalen. Welk vak heb je het laatste uur?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee."
    Voorzichtig maak ik me los uit zijn omhelzing, en zoek in mijn tas naar mijn uurrooster.
    "Engels," zeg ik en kijk hem aan.
    "Zitten we niet samen, dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.